http://www.youtube.com/watch?v=shzJY3msrnA volgens mij bedoelde ze dit liedje.Weet het niet zeker hoor. Ik houdt niet iedereen meer bij nu ik hier niet vaak meer kom, maar lees nog wel mee.Alles bankjeszitters succes!
http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html Deze is mijn favoriet, alleen hij stottert opeens bij mij.Mijn man en ik konden het allebij niet droog houden!
ja, sorry, ik had het een beetje raar beantwoord. Ik snapte hem ookwel. Ik bedoelde dat ik door clomid geen overstimulatie had... Van mezelf wel een eisprong, maar heel laat en zwak, en vaak groeit het ei niet goed door.
dat heb ik ook dat mijn ei niet goed doorgroeit, daar krijg ik nu iets anders voor cetrotidespuiten: deze moet ik gebruiken vanaf fm-meting 14 elke ddag in mijn buik tot het eitje groot genoeg is.. heb vanmorgen gestest was negatief helaas na maar wachten op de valt me echt tegen had echt goede hoop en goed gevoel deze maand met die cetrotidespuiten erbij!
Bedankt Diana, voor de link van het filmpje (Tears and Hope). Met een brok in mijn keel heb ik het gezien en gehoord. Hield het natuurlijk ook niet droog. Het is precies zoals ik het beleef. Heb het doorgestuurd naar wat naaste vrienden en mijn familie. Ik lees hier vaak mee, maar er wordt zo veel geschreven dat ik eigenlijk zelf niet schrijf omdat ik het niet allemaal bij kan houden. Ik heb inmiddels vier mislukte IUI's gehad en deze maand had ik een laparoscopie. Gelukkig zijn mijn eileiders doorgankelijk, dus daar ligt het niet aan. Verwacht eind volgende week ongi te worden en dus te mogen beginnen aan de 5e IUI. Wij gaan door t/m 6 en dan over naar IVF/ICSI. Succes meiden, ik blijf jullie verhalen lezen! Liefs Susanne
hoop,jammer dat je negatief hebt getest, maar heb hoop zolang de ongi niet komt! ik zal duimen! ik voel vandaag zo'n druk op mijn eierstokken. heb het idee dat mijn eisprong elk moment zal zijn. Dat kan toch nog niet hè? gelukkig morgen voor de 1e fm, ben er toch wat nerveus voor,ben bang dat het niet kan door te weinig/kleine eiblaasjes of overstimulatie. zal blij zijn dat het morgen is...
He wies31, Wij lopen precies gelijk, ik heb morgen ook op dag 10 mijn 1e follikelmeting, alleen wordt dit mijn 3e IUI. Groetjes Nataly
jij ook succes nataly! wanneer verwacht je je inseminatie, of anders gesteld, hoeveelste dag was dat vorige 2 keer.
He meiden! Ik zat vandaag op cd 10 en ben geweest voor de echo. zag er helaas niet zo heeeel goed uit! Nu heb ik er weer teveel...pppffffff Er zater er 5 waarvan 1 groot en 2 kleinere en de andere 2 iets van 10 ofzo, Zaterdag terug kijken of ze niet alle 5 zijn gegroeid, want dat wordt wel heel enthousiast. Ik snap dat ik dan geen pregnyl en iui krijg, maar we mogen zelf toch wel ons best doen? Omdat ik geen pregnyl slik springen ze toch niet allemaal? iemand ervaring mee? Bedankt alvast Voor de nieuwe heel veel succes he!
Waarom, toen wij voor de 1e keer iui mochten gaan doen had ik ook last van overstimulatie (door Clomid). Bij 7 eitjes zijn ze gestop met tellen... In het ziekenhuis raadden ze toen echt af om het zelf te "proberen". Maar het voelde zo tegenstrijdig; zo lang zwanger proberen te worden en nu de kans wat groter is, het niet zelf mogen doen... Dus we hebben ons er niet zo aan gehouden... De zwangerschap van nu is daar trouwens niet van gekomen, maar van 2 iui's later. Hoop voor je dat niet alle eitjes doorgroeien en je alsnog een iui kan doen (of is dat al uitgesloten?). Veel succes en hoop dat je snel zwanger bent.
waarom, zoals zonneschijn al zegt, het word idd afgeraden, maar of je je daaraan houd is natuurlijk je eigen keuze ohh ik ben zo slecht bezig deze 5e IUI! komt omdat ik er helemaal niet meer in geloof en daarom totaal niet gemotiveerd ben. ik vergeet soms te prikken, en vannochend een fm maar niet gegaan. ik ga dus morgen (inloopspreekuur).
waarom; heb je al gevraagd of ze er door willen prikken? dat zou ik wel proberen. Ik ben er ook bang voor en vraag het wel als er overstimulatie is. En ik heb er ook al over gedacht om dan toch te klussen inderdaad. na zolang kun je toch niet nog een maand verspillen, denk ik dan. Maar goed,ze raden het niet voor niets af,er zitten risico's aan verbonden. maar ik zou het zaterdag wel vragen van het doorprikken. succes in ieder geval!
Hallo Meiden, Hier even een berichtje van een supertrotse mama van Siebe. Volgens mij ben ik de 1ste IUI moeder van dit topic en dit goede nieuws wilde ik natuurlijk graag met jullie delen. Ben dinsdagochtend supersnel bevallen en kan nu samen met mijn vent heerlijk gaan genieten van ons kereltje. Hiermee sluit ik mijn iui hoofdstuk af en ik wens jullie allemaal heel veel succes. En uiteraard wens ik jullie allemaal net zo succesvolle einde van jullie iui avontuur. Het is jullie gegund! groetjes, Aurelie
Hoop dat is balen zeg! Maar geen bloed geeft moed he meid! Sterkte ermee! Aurelie prachtig! Gefeliciteerd en geniet van je mannetje! Zonneschijn gefeliciteerd! En geniet van je zwangerschap! Hi meiden hier even bericht van deze kant Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad Alles was prima in orde, maar wat blijkt tot haar verbazig het is er niet één maar twee Nou dat was even schrikken we waren er even helemaal beduust van.. Maar we zijn nu natuurlijk heeeeel blij. Een extra cadeautje op Valentijnsdag! En ik blijk al een paar dagen verder te zijn. Daarna lekker wezen slenteren op de negenmaandenbeurs en de huishoudbeurs Dus heb een heerlijk daggie gehad! Nu lekker naar Bed! Welterusten!