Wat een enorm mooi bericht... ben er stil van... gefeliciteerd! Ik hoop echt dat we allemaal Aurelie zullen volgen! Meiden, hier doen we het allemaal voor!
hai, Doordat ik clomid 100 gebruik heb ik eigenlijk altijd op dag 14 de IUI, als mijn lichaam het zelf zou moeten doen dan had ik mijn eisprong tussen dag 16 en 25, zeer onregelmatig dus. Vanmorgen dus mijn follikelmeting gehad en zoals ik al dacht groeit er een eitje links en dat is in mijn geval niet goed want mijn linkereileider zit dicht dmv verklevingen. Het gaat wel precies om en om, de ene maand links en dan weer rechts. Dus wordt het deze maand geen IUI voor ons en gaan we er in maart weer voor, dat is tevens mijn laatste (3e) omdat mijn gyn gezien mijn leeftijd, ik ben 35, dan wil kijken of we door kunnen voor IVF. Ach ja, ik ben de prins op het witte paard pas op mijn 31ste tegen gekomen vandaar dat ik wat ouder ben. Daarvoor wel een lange relatie gehad van 10 jaar maar ik had met mijn ex nooit zoiets van met hem wil ik kinderen en dat heb ik met mijn huidige vriend wel heel sterk. Veel liefs Nataly
ik had 3 grote eitjes vandaag, 1 van zelfs 19/16. Ze doen geen IUI in het weekend bij ons, dus dat wordt maandag. Tenzij ik morgen een positieve ovutest heb,dan is het te laat. En ze moest het nog even bespreken met mijn gyn, er zaten namelijk nog meer kleinere tussen. was ik al bang voor,overstimulatie. Ze vond het zelf ook raar dat ik gelijk 100mg clomid heb gehad de 1e keer. Ze zullen mij daar nog voor bellen vandaag, dus hopelijk gaat het door en heb ik morgen een negatieve ovutest. hahaha,normaal wil ik juist een positieve hebben maar deze keer niet,hahaha
He nic, Gefeliciteerd meid, leuk joh een tweeling! Hoewel ik me voor kan stellen dat het schrikken is.... had je ook meerdere eitjes dan? bij de iui? hier nog geen ongi maar het gaat wel komen voor mijn gevoel......hoop niet lang meer want dan kan ik me weer op gaan laden voor de volgende ronde! meiden die wachten succes hopelijk voor jullie een beter resultaat!
Hoi Nic... een tweeling! Leuk hoor! Gefeliciteerd en geniet ervan! Komt dus toch best vaak voor een tweeling. Ik was ook bevrucht van een tweeling. En las ergens anders op het forum ook dat een IUI-er (die hier niet meeschrijft) ook een tweeling kreeg. Hoe heeft je vriend het ervaren? Stond hij er ook met een kloppend hart bij?
Net FM gehad en er waren veel eitjes te zien. Ik zag er zelf zo'n stuk of 6. Maar ze waren allemaal van dezelfde grootte, dus hij kan niet zien of ze al aan het rijpen zijn. Maandag heb ik weer een FM en dan kunnen we zien welke en hoeveel de voortouw nemen, zegt hij. Nu ben ik best wel geschrokken van de hoeveelheid eitjes. Nu heb ik een beetje een stomme vraag, maar ze zeggen altijd dat een vrouw aantal hoeveelhei eitjes heeft en als ze op zijn , zijn ze op. Zijn ze nu doordat ik meerder eitjes heb bij mij nu eerder op? Ik slik al 5 rondes clomid en als ik er elke keer zoveel heb. Straks heb ik op mijn 35ste geen eitjes meer? Of is dat niet zo? Groetjes jinky
Bedankt zonneschijn, wies en rach voor jullie antwoord. Ze hebben het ( nog ) niet afgeraden! Maar het kan toch onmogelijk dat ze alle 5 springen? ja door pregnyl, maar toch niet uit jezelf. Als je er 3 hebt gaat de IUI overigens wel door! Nou ja we zien wel! En wat een mooi berichtje hier van de 1ste IUI baby! JOEHOOEEE er is hoop! ha ha ha ha van harte hoor! En Nic wat leuk een tweeling! had je ook twee eitjes?of meer? Rach, misschien is dat juist wel goed, dat je er niet zo mee bezig bent! mijn collegaatje vertelde gisteren dat ze zwnger was....Na 7 JAAR! vele iui / icsi / ivf noem maar op! De moed opgegeven en voila! zomaar spontaan zwanger! Toch wel merkwaardig he! blijf het raar vinden. Het is onmogelijk als je op het zh loopt om er NIET mee bezig te zijn! Kon ik de knop maar om zetten!
He Wies, jij moest dus ook beginnen met 100 mg? Ik ook, vind het ook raar hoor....de eerste keer had ik 3 mooie grote eitjes op dag 10 tussen de 18 en 22..verder niets, dus de IUI ging door! helaas niks geworden...Maar op naar de volgende en nu waarschijnlijk wel teveel, morgen moet ik terug om te kijken. Ik duim voor jou dat je geen positieve ovu test hebt morgen. help mij hopen dat er uiterlijk 3 mooi zijn doorgegroeid, kunnen we samen
Meiden bedankt voor al jullie leuke berichtjes Ja we waren in eerste instantie erg geschrokken. Maar naar een half uurtje begon het goed door te dringen en waren we dolgelukkig! Het is natuurlijk wel zwaarder en een stuk duurder, maar daar komen we ook echt wel weer uit! Mijn vriend is altijd heel rustig, is ook wel erg blij, maar bijheb begint het pas echt te leven als de risicoperiode om is (12wkn) en mijn buik echt heel goed zichtbaar word, ook al kan je er nu ook al niet meer omheen Vanavond gaan we het onze ouders en mijn oma vertellen SPANNEND! Maar ook wel erg leuk! Ben erg benieuwd naar hun reactie!
Ik had niet twee eitjes trouwens, wel zij mijn behandelend arts dat ze dacht dat ik al een eisprong had gehad voor mijn IUI behandeling dus heb geen idee hoe het precies is gegaan. Ze zin ook precies even groot 11.3mm
Hallo dames, Ik kom ook meedoen, heb afgelopen maandag de 4de inseminatie gehad via IUI, gestimuleerd met Fostimon. Opvallend was dat vriendlief "opeens" 6 keer zoveel zaadjes had als anders, vorige keren rond de 800.000, nu opeens 5,9 miljoen! Terwijl ie ook nog flink ziek is geweest met koorts.... Je zou toch zeggen, he. Als het nu nog niet lukt, maar laten we vooral maar niet te erg gaan hopen, valt het ook niet zo erg tegen als het weer mislukt. Iedereen op de wachtbank, heel veel succes!
Gefeliciteerd Nic, Spannend ja! Dus je had maar 1 eitje? wellicht eentje eerder al gesprongen...en anders een 1 eiige! helemaal leuk! Geniet er lekker van....en mannen zijn gewoon anders, die voelen niets, die geloven het pas echt met een echo idd ja! Fijn weekend!
Nellas! Spannend ook voor jou.... Is dat ook de reden dat jullie IUI doen van het zaad? weet jij eigenlijk wat het minimum is voor IUI? en de vraag van Jinky, wil ik eigenlijk ook wel weten! Heeft iemand een idee?
Hoi Waarom, Ik meen dat de ondergrens voor IUI 1 miljoen is, maar die heeft mijn vriend tijdens vorige IUI's nooit gehaald. Meestal 800.000/900.000. En we mochten toch meedoen, wel aardig van ze Overigens zonder baby-resultaat.... heb wat gevonden over de "eitjes" Oorzaak van de overgang In de eierstok (ovarium) zijn de eitjes opgeslagen. Bij de geboorte zijn dat er ongeveer 1 miljoen en op het moment, meestal het 13e jaar, dat de menstruaties beginnen zijn het er nog 100.000. Bij iedere menstruatie wordt daarna de hoeveelheid opgeslagen eitjes minder totdat omstreeks het 52e jaar alle eitjes opgebruikt zijn. Dat betekent dat in 40 jaar tijd alle eitjes verbruikt worden en een rekensom leert dat er per menstruatie ongeveer 400 eitjes verdwijnen. De eerste menstruatie wordt menarche genoemd, de laatste menstruatie menopauze en de periode daarna is de postmenopauze. Je zou dan zeggen dat ze eerder opraken en je dus ook sneller in de overgang komt Groetjes
@Jinky: ik heb ook weleens gehoord dat ze op zijn. Maar je bent zo te zien pas 24, dus dat zal zo'n vaart niet lopen hoor. @Waarom: Heeft je partner bij het eerste onderzoek minder dan een miljoen dan slaan ze IUI over. Tenminste dat zeiden ze bij ons in het ziekenhuis. Mocht je bij de IUI telling minder dan een miljoen hebben dan doen ze het wel gewoon. Maar liefst boven een miljoen. Mijn vriend had eerste keer 21 miljoen en toen het raak was 11 miljoen. We vroegen ons al bijna af waarom we IUI hadden, maar 11 miljoen is over het algemeen op papier te weinig voor reguliere bevruchting.
Het lijkt mij idd ook dat de eitjes eerder op zijn, je hebt maar een bepaald aantal en op is op toch?! Hier begint het bruinverlies donkerder en meer te worden, dus ik heb maar vast een afspraak gemaakt voor FM meting maandag....op naar IUI nr.4 Nic wat een supernieuws, lijkt mij geweldig een tweeling(ook al heeft het natuurlijk ook nadelen) dubbel gefeliciteerd Je was toch vorige week ook geweest na je bloedverlies? hebben ze toen niets gezien? liefs pat