@Nic: grappig dat Pat het vraagt, want dat vroeg ik me ook af. Hadden ze het vorige week nog niet gezien?
Nee daarom, waren we ook zo verbaasd, want toen was het haar helemaal niet opgevallen, zij was ook helemaal verbaast, maar wij natuurlijk nog meer hahaha! Ben benieuwd hoe onze ouders gaan reageren vanavond
@hoop jammer dat je nega getest hebt. @nic Leuk zeg, opeens 2!Wees er maar blij mee, want anders zou je misschien wel net als ik nu na een tijdje weer in de mmm zou moeten voor een 2e kindje. @ de rest succes allemaal Hier vanmiddag net het kennismakingsgesprek voor ivf achter de rug.Als ik ongi wordt en dat wordt ik waarschijnlijk volgende week, dan moet ik bellen en dan hoor ik of ik kan starten.Dus als ik geluk heb kan ik begin maart al starten met decapeptyl voor de ivf.Dus dat is best positief nieuws.Ben er best blij mee. Ze heeft gelijk ook even een inwendige echo gedaan om te kijken of er een eitje rijpte ofniet, omdat ik vorige week opeens rekbaarslijm had en een eisprong dacht te hebben en gister opeens weer.Maar er was niks te zien en aan dehand van baarmoederdikte enzo dacht ze dat ik hem toch al vorige week gehad heb.Had gister ook echte buikkrampjes enzo, maar goed zal allemaal wel.
Bedankt Jannes voor je antwoord. Mijn man had er 42 miljoen, dus dat zou toch een keer goed moeten komen zou je zeggen! Volgens mij doen ze er bij ons in het zh niet aan om ze te tellen hoeveel vrienden er daadwerkelijk naar binnen gaan! Zal het is vragen! Diane 26! Spannende tijd voor je meid! heeel veel succes!
Aurelie, wat leuk de eerste IUI baby van hier! Van harte gefeliciteerd! En Nic, jij ook gefeliciteerd! Wauw een tweeling! Kei leuk. De andere meiden, heel veel succes! Liefs Marielle
Dankjullie wel voor de reacties! Ik zal het maandag eens vragen aan mijn gyn. hoe het zit Groetjes jinky
Hoi, Wij starten volgende cyclus met de eerste IUI, en ik wou eens vragen hoe jullie dat op je werk doen? Is het een wettige afwezigheid voor je werk of hoe zit dat? groetjes
Ik herinner me ook opeens dat mijn gyn. zei dat hij veel slijmvlies zag. Is dat positief? EllenVLL: volgens mij is daar geen wettige afwezigheid voor. Groetjes jinky
ligt aan je wergever denk ik. Bij mij zeggen ze op kantoor er niks van. Inmiddels weet ook iedereen waar we mee bezig zijn en leven ze erg mee. dus dat verschilt denk ik per werkgever.
@ Ellen: bij mij valt het onder doktersbezoek, dus daar doen ze ook niet moeilijk over. @ Jinky: ik heb dat ook een keer aan mijn gyn gevraagd, of ze niet op konden raken. Toen moest ze lachen (altijd fijn...) maar blijkbaar hoef je je daar geen zorgen over te maken. Er zijn er altijd meerdere eitjes die tegelijk rijpen, en zonder Clomid is er dan maar 1 die groot wordt, en de rest valt gewoon af. Er zijn er nu niet meer dan normaal, maar wel meer groot. Aldus mijn gyn
wat schrijven jullie lekker veel zeg ik ben een beetje aan het afkikken, merken jullie het ? nic wat mooi dat er 2 eitjes kloppen! 2 pareltjes . toch kan ik me voorstellen dat je even moest slikken, hoor! maar ze kunnen toch zien of het een één-eiige of 2 eiige tweeling is? (aan de vrchtzakjes die wel of niet worden gedeeld ofzo..?) weet je dat? ik ben vannochtend voor een fm geweest in het zh en er is nog niet echt wat te zien. dat ik gisteren niet op ben komen dagen, en ook 2 keer ben vergeten te spuiten vond ze eigenlijk alleen maar een goed teken, namelijk dat ik andere dingen aan me hoofd heb, hahaha! (ik slik wel netjes foliumzuur hoor)
Er komen vast 2 of 3 mooie eitjes uit jinky! Ik ga voor je duimen. Mijn gyn zei dat ze juist nog niiet veel baarmoederslijmvlies zag,raar hè,mijn eitjes zijn juist al groot. voor jouw een goed teken denk ik, veel slijmvlies is toch altijd voor eisprong?
Wies: ik weet niet of baarmoederslijmvlies betekent dat ik binnenkort mijn eisprong heb. het lijkt mij niet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, ik heb nu 4 keer met clomid rond dag 20 mijn eisprong gehad(volgens mijn temp.kaartjes) Is de kans nu groot dat ik nu mijn eisprong ook pas op dag 20 is? Of zou het kunnen dat mijn eitje wel sneller groeit en straks met pregnyl gaat springen? Groetjes jinky
ja,da's een goeie jinky,moeilijk hoor. Ik denk dat pregnyl alleen maar een zetje geeft om hem te laten springen. de eitjes moeten dan wel gegroeid zijn tot een bepaalde waarde. waarschijnlijk zal de gyn eerder pregnyl geven,dag 15 ongeveer denk ik. Maar dat is ook maar een gok. Bij mij springt ie normaal tussen dag 15 en 18. Nu hooguit dag 13 met pregnyl. lastig hè,het vrouwenlichaam.
Ik moet gewoon maar even geduld hebben, denk ik. maandag weet ik al weer iets meer. Dan zien we vanzelf wanneer er een eitje groot genoeg is! Gelukkig dit weekend wat afleiding, ik ben het hele weekend weg. Ik kom morgen wel even kijken hoe het met je ovu-test is afgelopen. Duim voor je! Fijn weekend allemaal! Groetjes jinky
ja, dat slaat eigenlijk ook nergens op Ik zal mijn best doen, houd jij je eitjes dan maar vast tot maandag! Groetjes Jinky