iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Diana> We zijn nu ook heel blij met onze tweeling en het is idd zeker zo, dan hadden we idd miss net als jij ober een paar jaar weer zo gezetten. Succes meid, dat de 2e maar snel onderweg mag zijn :D

Marieke > Heel veel sterkte morgne meid met je HSG je kan het idd het beste maar over je heen laten komen :) Komt vast goed! Lekker dat jullie daarna weer aan de IUI gaan beginnen.

Renate > vervelend zeg dat je niemand kon bereiken vrijdag :( Ik denk ook niet dat het heel veel uitmaakt dat je een paar dagen later begint met de Clomid. Ik begon altijd pas op dag 5.

Linda > goed dat je weer een beetje pos bent. En idd met zo'n banner leef je toch een beetje na je eisprong toe :D

Ooievaar > ja laat het allemaal nog maar een beetj bezinken en jullie moeten idd gewoon lekker doen de komende maanden waar jullie je goed bij voelen en ik hoop van harte dat het nog allemaal spontaan gaat lukken voor mei!

Alle wachters heel veel succes de komende dagen, weken, het wordt wel weer is tijd dat er een zwangere bijkomt! Ik zal wat HCG jullie kant op blazen FFFFFFFFFFFFFFFF ;) Dat het maar mag helpen :D

2. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Bedankt Nic, het helpt vast. En ook superfijn om te lezen trouwens dat jij een succesvolle iui-er bent. Dat soort berichten hoor ik graag. Ik mag over 11 dagen testen, hopelijk heeft je hcg succes.

3. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    hoi Nic, ik hoef morgen nog niet hoor... :) Maar moet wel bellen voor een afspraak. Tenminste, als die ongi nu even doorzet... Er is vandaag (na vanmorgen een druppel) niets meer gesignaleerd, 'k heb wel last van de bekende krampen die vooraf gaan...

4. Ooievaar! wat fijn dat je even komt kijken hier! dus in mei word het ivf? ik begin met ivf in maart, en tot die tijd heb ik wel gekozen voor IUI. dan ben ik toch nog lekker bezig.
    verder gaat het gewoon goed. ik ben er veel minder mee bezig.
    ik zie niet op tegen icsi. ik heb er superveel vertrouwen in, en hoop dus eind dit jaar eindelijk een kindje te hebben. (ik denk weer veelste ver vooruit maar don't we all)
    ik snap ook dat je graag wilt dat het nog spontaan lukt. dat had ik ook graag gewild. gelukkig heb ik wel een beetje geaccepteerd dat het niet zo is..

Manonie, ja we gaan bijna gelijk op hoor, ik denk dat ik aankomende week ergens de IUI heb. ik moet morgen weer voor een fm. maar afgelopen vrijdag was ie nog maar 10 mm.

ik vind het alleen wel erg vervelend dat ik als ik een IUI heb, het iedere keer tegen mijn bazin moet zeggen. ik heb totaal geen behoefte dit met haar te bespreken, maar het moet. ze is veelste nieuwsgierig, ze wilt alle details weten. ze vroeg laatst zelfs: hebben jullie al over adoptie nagedacht? :(

Linda, fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden! vervelend dat het dan de volgnde dag weer weg is! houd het maar op een korte menstruatie dan.. heb je dit vaker gehad?

5. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Hee goedemorgen Meiden,

Mijn IUI gaat toch door! ben zaterdag naar het zh geweest en er zaten 3 grote! die andere waren gelukkig niet doorgegroeid, gisteren heb ik de pregnyl gezet en morgen de IUI spannend weer dus!

Nic een tweeling! wat leuk...dubbel geluk meid! heel veel succes hoor!

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @All: wat een geklets in een weekend :)

Ik heb op mijn werk niets verteld over IUI. Mijn collega's viel het wel op dat ik sommige dagen laat binnen was (omdat ik 's ochtends om 8.45 FM had), maar ik heb gezegd dat ik onder behandeling was in het ziekenhuis, maar daar verder niets over wilde vertellen. En dat was voldoende. Het gaat ze niets aan. En nadeel van vertellen vind ik dat ze dan meteen in de gaten hebben als je zwanger bent, want dan ga je opeens niet meer voor je FM en je IUI.

@Waarom: spannend meid... succes morgen
    @Ooievaar: fijn om weer eens wat van je te horen. Tot mei dus nog de tijd om over dingen na te denken.
    @Rach: fijn om te merken dat je even ergens anders bent met je hoofd. Ff lekker rust aan je koppie.
    @Diana: toch al vrij snel IVF... lekker hoor dat er niet zulke lange wachtlijsten zijn in jouw ziekenhuis.

@All: morgen mijn laatste echo bij de gyneacoloog. Vind het zo spannend! Ondanks dat ik geen reden heb om te denken dat het niet goed is, ben ik toch zenuwachtig. Als alles goed is, stap ik lekker over naar de verloskundige. Hoe lief mijn gyn ook is, wil weg uit ziekenhuissfeer. En dat kan. Dus morgen om 8.30uur duimen dames :)

Alle meiden op de wachtbank...Succes!

7. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Hoi,

ben ook weer voor een fm geweest. Zaten al wel weer genoeg follikels. Heb nu clomid gekregen, moet deze van dag 5 t/m 9 slikken en dan volgende week woensdag teug komen voor een fm.

XX ikke

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik ben zo blij :D
    ik heb net een FM gehad en 2 mooie eitjes gevonden!
    van 16 mm en 17 mm.
    Morgen weer terug.
    Zo spannend!

Groetjes jinky

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    hoi meiden,

ongi is weg, nu nog wel bruin :confused: nooit gehad, nouja misschien zet het door, in ieder geval woe gesprek, zien we dan wel weer verder.

10. Martje83

Martje83 Lid

Feb 18, 2008
    26
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik sluit mij ook hier aan.
    Zijn 3,5 jaar bezig om zwanger te raken, vele miskramen gehad.
    Ik heb nu 4 IUI's gehad en nu is het afwachten of over 9 dagen ongi word.
    Mocht ik ongi worden moet ik direct beginnen met Menopur, tot nu toe heb ik clomid geslikt en pregnyl geinjecteerd.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb net mijn 1e IUI achter de rug. mijn bmmond zat dicht, dus ze moest die nog met een tangetje vastpakken, niet fijn, maar het is voor een goed doel hè! nu 2 weekjes wachten,pppfff

12. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Martje: welkom! Wat vervelend dat je al meerdere miskramen hebt gehad. Weet je hoe het komt dat je die had? Ze onderzoeken dat toch na 3.
    Succes met de laatste dagen wachten.

@Wies: jij ook succes op de wachtbank

13. renate, ik had vannochtend ook fm, hoelaat was je er?
    ik had geen zin om er vroeg te zijn, dus was er pas 9 uur. ikwas kwart voor 10 pas aan de beurt!

er zit één eitje van 14 mm. woensdag terugkomen.

waarom spuit ik eigenlijk dure hormonen als me cyclus niet korter is en ik toch maar 1 eitje heb?

14. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @rach: mooi 14mm, begint ergens op te lijken. Vroeg ik me bij de eerste cyclus ook af toen ik maar 1 eitje had. Maar ach... wordt door ziekenfonds betaald, en wellicht is het ook goed voor je sliimvlies, dus maar neit teveel over nadenken. Hoe bevalt het spuiten?

15. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    He Rach,

Ik was er om 7.45 en was pas rond een uurtje of 9 aan de beurt. Moesten erg lang wachten.

Wat had je aan, misschien heb ik je dan wel gezien. Waar zat je?

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @Jinky en Rach, dat klinkt toch wel goed die eitjes!
    Ik hoop dat ze mooi doorgroeien!
    Ik hoef pas zaterdag voor mijn 1ste fm... wel spannend. Ik heb normaal gesproken altijd maar een follie van 9mm rond cd13. Ik hoop deze keer wat groter. Misschien zit er nog wat clomid in mijn lichaam.
    @Wies, ik duim voor je!

17. Martje83

Martje83 Lid

Feb 18, 2008
    26
    0
    0
    @Jannes: ze hebben het wel onderzocht mijn baarmoeder slijm is te traag en dan duurt de innesteling te lang.
    @wies: ik duim voor je

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Martje: en dat kunnen ze met de hormonen die je nu gebruikt verhelpen. Dat zou natuurlijk perfect zijn, want je hebt al bewezen dat je zwanger kunt worden. Als dit dan opgelost kan worden, dan hoop ik dat je snel een zwangerschap mag voldragen!

@Renate en Rach: wat moeten jullie lang wachten bij de FM... In ons ziekenhuis heb je maar 15 minuten inlooptijd en je bent altijd binnen die 15 minuten ook aan de beurt geweest. Ik mag morgen zelfs in dat spreekuur mijn 12 weken echo laten maken. Maar wellicht gaan jullie in een groter ziekenhuis dan ik. Waar ik woon hebben we 'maar' 70.000 inwoners

19. ik zat tegen de muur aan. ik had een bruine joggingsbroek aan en een jas met wollen mauwen. was jij met je man?

20. @Jannes, ja dat wachten is heel vervelend. voordeel is dat je niet op afspraak hoeft te komen, maar vooral om maandagochtend is het spitsuur!

Share This Page