He meiden Spannend Wies....ik duim voor je hoor! en je bmmnd dicht? huh..kan dat ook nog! nou ja het zit er in! maar kan me voorstellen dat het pijnlijk is! Rach. je hebt 1 eitje? van 15mm..volgens mij was er 1 van mijn eitjes ook 15 op zaterdag ik moest gisteren toch spuiten ( geen idee hoe groot de grootste was, daar zullen ze dan wel vanuit gaan) volgens mij was die 19mm Maar de pregnyl zorgt er toch voor dat alles springt? Jij ook succes Martje..hoop dat je medicijnen aanslaan! en je snel kunt genieten, dat heb je onderdehand wel verdient!
Dan zal het wellicht toch te maken hebben met het feit dat wij maar een regionaal ziekenhuis zijn. Bij ons is ook niet op afspraak, maar er zitten nooit meer dan 6 dames. En gemiddeld sta je binnen 3 minuten weer buiten Vorige keer dat wij een echo hadden was ook daar. Vond ik wel lullig voor dames in de wachtruimte. Gyn had heel veel tijd voor ons en die dames buiten maar wachten. En toen kwamen wij ook nog met een echo naar buiten, terwijl zij daar zitten voor een FM. Dus ga morgen al heel vroeg, dan zijn we als eerste en wordt je vaak al voor officiele spreekuur geholpen.
Dan heb ik je wel gezien. Toen ik je zag, dacht ik nog wel je komt me bekend voor. Ik was idd met m`n man. Ik zat voor het toilet, met een oranje jas, m`n man met een zwart fleece jack. Hihi grappig hoor!
je had een spijkerbroek aan, en je legde je krantje op tafel toen je werd omgeroepen! maar we keken elkaar nog even aan he
Net een FM gehad, 1 eitje is nu 18 mm en ziet er goed uit en het ander eitje zat een beetje verborgen en kon hij niet zo goed meten. Gisteren waren ze 17 mm en 16 mm. hebben jullie dat ook wel eens gehad? Morgen krijg ik om 23:00 de pregnyl en vrijdag heb ik om 15:00 de iui! Spannend! Groetjes jinky
Dames ik heb eindelijk een banner! Alles vanochtend was goed. Kindje ligt mooi op schema en lag heerlijk naar ons te zwaaien.... Mijn geluk kan niet meer op!
Jannes> Super meid! Eindelijk heb je er echt vertrouwen in super! Ben heel blij voor je! En idd nu genieten he!
Hai, Hoe groot is een eitje als het springt? Heb vrijdag een follikelmeting gehad en toen zat mijn eitje links (daarom geen IUI) en het was 16mm. Bij andere metingen groeide mijn eitje 0,2 per dag dus zou mijn eitje vandaag 24mm moeten zijn. Heb gisteren een ovutest gedaan en die was negatief en vanmorgen mijn temperatuur opgenomen en die was laag? Wanneer springt mijn eitje dan? Had al verwacht dat dit gebeurt zou zijn. Weet dat de kans erg klein is dat ik zwanger kan worden maar wil dan toch 'klussen'. Vanavond en morgenavond ben ik niet thuis dus wordt het klussen niks! Balen. Bij mijn laatste IUI konden ze mijn BBM ook niet vinden en hebben ze er een gaatje ingeknipt (AUW) en omdat het er waarschijnlijk niet ver genoeg ingekomen was heb ik 10 minuten bijna onderste boven gehangen in de stoel van de gyn! Helaas niet gelukt deze IUI en ik vraag me dus af hoe de volgende zal gaan. Veel liefs Nataly
Heej Jannes, van harte meid, eindelijk met een gerust hart uit dat zh! Jinky! meid 2 eitjes ...spannend! Ik heb de IUI net achter de rug! ik heb toch maar even naar het aantal vriendjes gevraagd en het waren er 16 milj, wat er inging! Nou dat is toch aardig wat! en nu maar hopen voor jou ook jinky je eerste he! ik had 3 mooie eitjes, 1tje 19mm / 18mm / 17mm dat was zaterdag. zondag avond gespoten! nu nog de weg vinden! Nataly, wat een verhaal joh! je eitje spring als het tussen de 20 en 27 mm is ongeveer! had je met je ovu testje ook niet een vage streep? Voor alle afwachters...ik blijf voor jullie allemaal duimen!
hoi meiden Ik heb vanmiddag de 1e inseminatie gehad. Dit was in eigen cyclus, zónder hormoonstimulatie.Ik vroeg me af of er hier ook meiden zitten die iui in eigen cyclus doen, zonder pregnyl etc.