Hoi zara, ik wens je heel veel succes! ik hoop voor jou dat het raak zal zijn! Ik heb geen ervaring met IUI in eigen cyclus, weet ook eigenlijk niet waarom ik die troep slik want heb zelf gewoon een eisprong, maar goed! waarschijnlijk om er meer te kweken en daarme de kansen te vergroten! want ik heb wel hetzelfde als jij onverklaarnaar minder vruchtbaar! nou meid succes!
@jannes en jinky: van harte! @waarom en zara: wauw wat spannend weer, hopelijk vinden jullei wat afleiding de komende weken Hier nu toch wel sprake van ongi dus het maakt niet echt uit wat nu cd 1 is, morgen gesprek en echo dus duimen dat ik weer mag spuiten en dat ik nu eindelijk zover kom dat er een IUI kan plaatsvinden!
Hier precies hetzelfde... Gister eigenlijk alleen een klein beetje licht rood, maar vandaag al niets meer. VAAG...
Volgens mij had ik m`n krantje al eerder weggelegd. Maar had idd een spijkerbroek aan, kort haar met een soort out of bed look. Kan zijn dat m`n man de krant op tafel heeft gelegd.
nee hahaha jullie werden geroepen en toen legde jij je krantje op tafel. je man liep achter jou aan. wat kan je over mij vertellen
Ik duim voor je! 3 eitjes en 16 miljoen zwemmers, dat moet toch gaan lukken Gisteren had ik 2 eitjes van 16 mm en 17 mm en vandaag was die van 16 mm niet zo goed te zien, heel raar. Die andere ziet er goed uit! Ik hoop dat het met de zwemmers ook goed komt. Heel veel sterkte in deze lange wachtweken! Groetjes Jinky
geniet er lekker van jannes! waarom;het klinkt erg goed, 3 eitjes, veel zwemmers, kan niet missen! Ik zit nu op 1 DPO,wat gaat dit lang duren zeg. Na zo'n IUI ben je veel bewuster met tijd. Normaal weet je ongeveer 3 dagen na je ei dat ie is geweest (door mijn temp), en zit je al gelijk op 3 dpo,dat gaat dan iets sneller! maar moet nog even geduld hebben. Kan iemand mij op de IUI lijst zetten, ik heb er geloof ik opgestaan, maar ben er weer af. alvast bedankt.
Ik had m`n jas in m`n handen, geen krantje, wellicht dat je dan toch de verkeerde voor je hebt. Jij had een bruine joggingbroek, ook iets met bruin in je jas/trui, lederen tas, volgens mij op je rug. Je ging naar een turkse of marrokaanse vrouw zitten op de tweede op derde stoel naast dat kleine kindertafeltje dacht ik
@waarom: twee keer overstimulatie dus te veel eitjes en vervolgens werd ik niet uit mijzelf ongesteld, dus toen moest ik daar weer medicijnen voor, gevolg bijna 4 maanden verder!
He jannes van harte gefeliciteerd. Fijn dat je nu voor jezelf die rust hebt! wat gaan die 3 maanden toch snel zeg! (voor jou waarschijnlijk niet!) ik heb echt ff een baalperiode! 4e IUI is dus inderdaad mislukt had afgelopen donderdag al wel negatief getest maar werd uiteindelijk zondag avond pas ongi....dus kreeg toch weer wat hoop (misschien te vroeg getest) ik ben gewoon zo boos op mijn lijf dat ie het gewoon niet kan! voel me niet compleet vrouw op dit moment. Ik denk dan op elke hoek van de straat worden baby`s geboren waarom niet bij mij.. ik heb nu echt zo`n moment dat ik echt alleen maar kan janken en mezelf zielig vind. ... nog maar 2 IUI`s te gaan en dan is het voorbij dus het moment van niet zullen lukken komt voor mij nu ook wel hel dichtbij. hebben jullie daar ook wel ooit last van? of kunnen jullie elke keer weer positief denken dat het wel goed komt? sorry voor mijn depriverhaaltje maar moest het ff kwijt. Meiden op het bankje veel succes..! ik duim voor jullie!
Hoop wat vervelend zeg dat je je zo voelt, maar het is idd zo herkenbaar. Van mij ook een dikke knuffel meid en ik hoop dat je je snel iets beter voelt. *knuffel*
Vanmorgen negatief getest... Nu stoppen met de bolletje en wachten op de menstruatie... en dan... dan maar weer verder met de 6e IUI. Zucht.... ik baal!
Hoop en Eendje: zoooo herkenbaar. Om er de moed soms wat bij te verliezen Jannes, mooie banner! Als ik toch ook maar eens ooit ..... zucht ..... Hope
@ hoop : sterkte met het verwekren van weer een mislukte poging, je wist het misschien al een beetje door de test, maar geen bloed geeft med, dus je houdt toch altijd een beetje hoop, vervelend als het dan echt definitief mislukt is. Kop op meid ((knuff))
dag lieve meiden! Nou dat is wel heel herkenbaar ja! hoop en eendje...en ik denk dat wij dat allemaal wel is hebben! op naar de 5de en 6de poging! ik ga super hard voor jullie duimen, en spui lekker uit hier! beter als tegen je vent Linda! Dat is ook klote zeg...sorry, maar ik snap je hoor...en ik hoop dat je nu wel een heeeeel mooi eitje hebt groeien en dat je iig een eerlijke kans hebt!
Vanavond krijg ik een pregnyl spuit. Wie heeft daar ervaring mee? Zetten jullie hem een uur van te voren uit de koelkast? Groetjes jinky
He Jinky! het zou er snel van komen ja, spannend hoor! ik haal het eigenlijk vlak voor het zetten eruit, denk niet dat het heel veel uitmaakt. Ik heb me de vorige keer blauw gespoten, was vergeten het kleine spuitje erop te klikken, dus waarmee je het vloeistof opneemt heb ik gelijk in me buik gespoten, vond het al zo zeer doen...dacht dat ik me aanstelde..ha ha ha ha, tweede keer ging het beter succes met spuiten meid, vrijdag de IUI! ga voor je duimen
wies en Jinky, we lopen aardig gelijk op nu weer die lange weken..pppfff! ik denk dat het toch niet gelukt is....dat zijn ook geen goeie gedachtes he! in ben gewoon niet zwanger te krijgen. wat ik ook slik of spuit ha ha ha ha. Nou ja we wachten maar rustig af...sorry voor mijn geklaag hoor, lees er maar weer snel overheen morgen weer een beter dag! x