Hallo lieve meiden, ik ben terug! De 'forumvakantie' was heel erg goed voor mij. Ahh, nu voel ik me weer een mens En hoe is het met jullie? Oeps..... ik realiseer me dat ik direct begonnen ben met schrijven voor dat ik de post van afgelopen dagen heb zitten lezen..... ik zal het stracks doen. Toch hoop ik dat alles goed hier is voor de meiden die op het wachtbankje zitten en voor wie nog met de volgende ronde moet beginnen. Mijn nieuws: Ik had mijn 3de IUI gisteren moeten hebben. Toch hebben we (mijn lef en ik) een andere wat leukere oplossing in plaats voor bedacht: ovulatietesten gekocht, tas ingepackt, vliegticket en hotel geboekt en vrijdag zijn we naar Londen gegaan (mijn donor/friend woont daar). Yes, we hebben besloten om voorlopig geen IUI te doen, maar zelfinseminatie. Dus geen Pregnyl, geen ziekenhuis, maar gewoon (nou, bijna gewoon ) te proberen. Ik weet niet of ik zwanger ben, maar het was zeker wat we nodig hadden: een paar dagen samen, in de liefde.... veel liefs Luisa
ik kom stilletjes mijn koppie om de hoek steken.. na deze ronde gaan wij ook beginnen met iui (laag zaadaantal) we gaan het doen met clomid en en pregnyl. ik lees alvast mee! groetjes Natas
@Luisa,...fijn dat je je weer beter voelt. Enne doet een mens goed ff weekendje weg.... @natasja ..welkom hier.
Hallo allemaal, Vandaag de 5e inseminatie( zaad was erg slecht zwemmend en maar 6 %) gehad, dus hier weer op het wachtbankje! Aankomende maandag heeft mijn man een opzwemtest op het zaad om te kijken of het geschikt is voor IVF of ICSI. Natasja welkom hier op dit IUI forum, lees en klets gezellig met ons mee. Moah: eitjes verdwijnen weet ik niet, maar er waren er inderdaad 5 mind- er te zien. Schijnbaar dat het toch effect heeft om 1 avond niet te spuiten. Luisa: Fijn dat je weer van de partij bent, en inmiddels een goede beslis- sing hebt kunnen maken. Lekker zo'n weekendje weg. Ik hoop dat je niet al te veel hinder ondervindt van de sneeuw/aankomende sneeuw aldaar?! groetjes......vanuit het witte overrijssel. Ik ga eens een flink eindje met de hondjes rond. Heerlijk.
Lisette,heel veel succes weer de komende dagen! Vanaf komende week kom ik je weer gezelschap houden op het bankje,ik denk woensdag Dan gaan we al weer voor de 4e IUI,hopelijk mogen we binnenkort goed nieuws melden hier!
Haai, Ik ben vandaag weer voor fM geweest.Er zit 1 ei aan rechterkant.Die andere is waarschijnlijk een cyste.Het baarmoederslijmvlies was nu mooi dik. Moest lh test laten doen...Vanmiddag bellen voor de uitslag. Als uitslag positief is ..morgen de IUI En negatief dan is de IUI zondag.Nog ff afwachten dus. XXX
Ha Minou, veel succes voor morgen (of zondag)! Mijn duimen draaien overuren voor je Mijn eisprong is afgelopen mandag of dinsdag geweest, dus stracks zitten we samen op het wachtbankje opnieuw.... Voor aale andere meiden: omdat ik vorige week niet hier op het forum ben geweest weet ik niet meer wie is waar (ik bedoel op het wachtbankje of daarvoor of daarna), in ieder geval ik wens jullie een prachtig en vruchtbaar weekend! veel liefs Luisa
@ Minou en Luisa: Meiden wens jullie heel veel suc6! Me duimen draaien overuren voor jullie! Groetjes en suc6! Marjo
*zucht* alweer niet raak, dit gaat echt naar de IVF leiden hoor 4de IUI is mislukt, vandag is het weer begonnen, mooi hoor, bah! BALEN! En ik was bijna zeker dat wat aan de hand was, ik voelde van alles en nog wat, en ik was later dan normaal ook! 1e, en 2de IUI ben ik ongi geworden na 11 dagen, 3de IUI na 9 dagen, en nu na 12 dagen, een dag extra, een dag extra hoop. Ik zie het echt niet meer zitten, na 4 keer, warom zou het met de 2 laatste wel lukken? Ik ben gezond, mijn vriend is gezond, hij heeft PRIMA zaad, goed aantal, en alles is gewoon goed! AAAAAAAAAAA! IK WORDT GEK!
@trolljenta...ik begrijp jou helemaal... Wij zitten in hetzelfde schuitje..bij allebei alles goed,steeds superzaad en toch nog steeds niet zwanger. Kop op.. Ik heb vanmiddag gebeld voor de uitslag van de lh test.Deze was negatief. Dus heb ik as zondag de 6e IUI. Ik hoop zo dat het op de valreep gaat lukken.Anders wordt het IVF..
Hoi meiden, Trolljenta, kl*te dat het weer niet gelukt is, ook hier herkenbaar waarom nog een 5e en/of 6e keer? Hopelijk komt voor ons drieën de laatste keren nog positief nieuws en anders plaatsen we een gedeelte van het wachtbankje naar de IVF.(Liever niet natuurlijk) Zit sinds donderdag op het wachtbankje en voel van alles dit keer. Een 'hol"gevoel in mijn buik, bij het te snel opstaan steken in mijn buik en zeer gevoelige borsten. Waar dit naar toe gaat... :-$ Minou veel succes morgen en ik begin vast met duimen draaien hoor ! Allemaal een fijn weekende.
Gatverdarrie Trolljenta kan me ook zo goed voorstellen dat je nog weinig vertrouwen hebt in die laatste 2 kansen met IUI's. Maar toch....er zijn meiden geweest die toen ook bij IUI schreven en toch nog zwanger raakten met 5e of 6e poging. Ook nu bij het IVF forum gebeuren nog wondertjes hoor....net voor starten met IVF zwanger.. Ik weet dat je daar nu niks aan hebt aan die wonderverhalen, maar hele dikke knuffel en hopelijk kun je je moed weer bij elkaar rapen voor een volgende poging. Groetjes Eva. p.s. Andere dames op wachtbankje ook heel veel succes. Hoop niemand van jullie te zien op IVF/ICSI topic hoor....ksst !
He rottig voor je Trolljenta! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je nu voelt! Meis, kop op: juist omdat bij jullie alles goed is, zou 't toch gewoon een keer moeten gaan lukken!? Uithuilen en opnieuw beginnen maar weer en weet dat ik met je meeleef! Liefs Martina
Hallo allemaal, Mag ik met jullie meepraten over de IUI behandelingen en mijn frustraties? Wij zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar en zijn gisteren bij ronde 25 aanbeland. Mijn manlief heeft wel heel erg wisseld zaad. De ene keer uitstekend, de andere keer bijna allemaal slecht. Ik heb gisteren mijn eerste IUI behandeling gehad. Daarvoor heb ik vanaf dag 2 van de cyclus Clomid geslikt en heb ik afgelopen woensdag om 24:00 mezelf met Pregnyl geinjecteerd. Woensdag om 09:00 was ik voor de echo naar het ziekenhuis en toen was het grootste eitje 16mm. Er was er nog 1, maar die zou het waarschijnlijk net niet redden. We waren op van de zenuwen. De Pregnyl injectie vond ik het engste, maar achteraf viel dat zo ontzettend mee. Gisteren dus naar het ziekenhuis voor IUI. Om 12:30 moest mijn vriend zijn zwemmers brengen. Om 15:15 moest ik terugkomen. Toen we naar binnen mochten vertelden ze ons dat er niet veel zwemmers over waren gebleven. 0,4 miljoen. Daar schrokken we heel erg van, maar ze wilden de IUI wel door laten gaan, omdat de zwemmers wel allemaal heel goed en snel waren. Er hoeft ten slotte maar 1 de snelste te zijn. BLIJ BLIJ BLIJ! Nu 2 lange weken afwachten. Ik heb bijna geen hoop vanwege de weinige zwemmers. Zijn er mensen met succesverhalen bij weinig zwemmers? Ik hoor ze graag. Geeft me weer een beetje hoop. Groeten Len Heel veel succes en sterkte allemaal
Hallo meiden, hoe is het met jullie? Natasje: (helaas)welkom hier. Je zult zien dat het fijn is om je vragen/gevoelens te delen op dit forum. Het is vaak ook fijn om de verhalen van anderen te lezen. Iedereen begrijpt elkaar! Luisa: wat een goede beslissing om er tussenuit te gaan en zelf te gaan klussen. Zal je zien dat het raak is: een kindje verwekt in London Lisette: zijn jullie erg zenuwachtig voor maandag? Het maakt het allemaal wel extra spannend helaas. Ik hoop echt dat jullie zo snel mogelijk kunnen beginnen. Maar wie weet is het helemaal niet meer nodig Voor mij is het nu acht dagen geleden (tweede IUI) en ik dacht vannacht: ohnee ik word toch niet nu al ongesteld.....Maar dat kan bijna niet! Nu valt het allemaal wel mee. Het is maar weer afwachten.....Maar daar weten jullie ook alles van! Fijn weekend nog, liefs Moah
@Len welkom hier. Ik heb geen succesverhaal voor je van de slechte zwemmers.Maar idd 1 hoeft maar de sterkste te zijn. @Moah..ik kom weer naast je op het wachtbankje vanaf morgen.
Len, jij natuurlijk ook welkom Ik denk dat ik nét over je berichtje heb gelezen. Spannend is het allemaal he? Door de IUI ben ik er wel meer mee bezig dan voorheen. Maar blijf het leuk houden vooral samen met je partner. Wij hebben ook gewoon lol in het ziekenhuis! En wij krijgen gewoon allemaal een keer een Wonderkindje
Wij hebben ook lol in het ziekenhuis gelukkig! Ik ben er al 2 jaar erg mee bezig, maar de ene maand meer dan de andere. Nu we met IUI bezig zijn komen bij mij de verlangens naar een kleintje steeds meer naar boven. Ik weet soms echt niet meer wat ik met mezelf aan moet. Om me heen bevallen allemaal mensen van een kleintje, dat is natuurlijk ook onze leeftijd en dat maakt het nog moeilijker te accepteren dat het bij ons zo lang duurt. Ik blijf lachen, maar van binnen huil ik vaak. Gelukkig kan ik hier mijn ei af en toe kwijt. Ik zal niet te negatief zijn, positiviteit werkt beter! We gaan er tegenaan!
Trolljenta: hoe gaat het nu met je? We begrijpen volgens mij allemaal heel goed hoe je voelt en wat het met je doet Minou: succes morgen met de insemintie, ik duim voor je dat het deze keer raak is! Liefs Moah