iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De zink/sel zaten in 1 potje inderdaad. Ik weet niet of er ook vit E in zat.
    Dat kan geen kwaad denk ik.

2. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Renate, dit was mijn eerste IUI in gestimuleerde cyclus. Aangezien de eerste drie in eigen cyclus mislukt waren wouden ze alles doen om te optimaliseren wat dus betekende een combinatie van clomid, pregnyl en utrogestan (mutsenballen).

Dit was dus de eerste poging in gestimuleerde cyclus en meteen raak! Hopelijk werkt dit voor jou ook!

3. dank je :) ik ga nu even bijlezen ;)

4. Marisha: gefeliciteerd
    oh wat fijn voor je! ik ga zo gelijk in je album kijken, hoop ik op een mooie foto van je test.

Waarom, hahaha jij met die testen :) , lieve meid, je moet echt even geduld hebben hoor. helaas helaas is het bekend dat pregnyl zwangerschaptesten beinvloed, en dat kan hier ook echt het geval zijn. zometeen ben je hartsikke teleurgesteld, zou dat zo naar voor je vinden!

Renate: wow, 3 follikels! super! als je vrijdag de IUI heb zie ik je misschien nog even, wij hebbe om 11:00 een gesprek (icsi).
    fijn dat je nieuwe hormonen zijn vruchten (in dit geval hoop ik: letterlijk en figuurlijk) afwerpen! veel succes vrijdag! maken ze trouwens bij jou voor de IUI nog een echo?

5. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Lief van je hoor Rach, maar ben echt wel realistisch, en kan zeker van de pregnyl komen, maar wilde wel even aan jullie laten zien....voordat ik spoken zie ;)

Me hoop is ook een stuk minder nu...heb weer last van die vervloekte rugklachten, nou dan weet ik genoeg :evil:

Hoe is het met jou :(:

6. nou die klachten zeggen niks hoor (hahaha ik spreek mezelf nu weer tegen, wat ik bedoel te zeggen :) het kan nog alle kanten op hoor!)
    ik snap je gevoel heel erg goed!

met mij gaat het goed hoor ;) ben lekker met veel andere dingen bezig. ik heb vrijdag dus een gesprek over icsi (wat, wanneer, hoe etc) ik ben erg benieuwd!

7. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Marisha: GEFELICITEERD! \:D/
    Hope

8. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @Marisha, super meid!
    Van harte gefeliciteerd!

9. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Waarom: klachten zeggen niets hoor. Ik voelde me ook niet anders dan dat ik ongi moest worden.

@Rach: spannend dat je morgen een afspraak hebt over de behandeling. Dan komt het opeens toch dichtbij he...

@Marisha: ik ben ook zwanger geraakt met hormonen. Mijn gyn adviseerde al vanaf 1x met hormonen. Verhoogde volgens hem de kans. Nou jij bent het bewijs :D

@All: gisteravond even lekker bij mijn mannetje gehuild. Was zo in een dip. Zal wel bij de hormonen horen. Ik had me zwanger zijn tot op heden gewoon zo anders voorgesteld. Iedereen zegt "wees blij dat je niets merkt", maar ik had het zo leuk gevonden als ik me echt zwanger zou voelen. En dat doe ik tot nu gewoon nog niet echt. Maar wie weet hoe ik me volgende week over over een maand voel, zei mijn vriend. En dat ik ook zo. VK hier zei ook, gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

10. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Lieve Jannes komt goed meid! en fijn dat je het bij je vriend ook kwijt kan, en natuurlijk bij ons!

Rach, heel spannend vrijdag voor jullie! Schiet al lekker op :)

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ja mijn vriend is al 9 jaar een topper, maar sinds ik zwanger ben, weet ik zeker dat hij echt de beste vent is voor mij. Zo lief, leeft mee, betrokken en heeft erg veel begrip voor hoe ik me voel enzo. Heel fijn. Lees hier op het forum ook weleens verhalen van mannen die wel lief zijn, maar niet echt betrokken bij zwanger worden/zwangerschap. Lijkt mij persoonlijk niet fijn. Is toch iets wat je samen moet doen he...

12. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Absoluut Jannes, en dat is ook heerlijk! je doet het ook samen! ik vind het ook fijn hoor :)
    heb de liefst man die ik maar kan wensen!

Hij stuurt me zelfs een smsje als ik bij een vriendin blijf slapen dat ik me clomid nog moet nemen! nou dat vond ik ook echt lief, en bij elke inseminatie is hij bijgeweest..elk bezoek!
    Ik ben er erg blij mee.....maar kan me voorstellen dat er ook meiden zijn die dat liever alleen doen hoor!
    als je er maar altijd over ( kan ) blijven praten!

13. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Zo, mijn inseminatie zit er ook weer op.(in hihi ;) )

De hoeveelheid van het zaad was helaas wel veel minder dan normaal....
    We zitten altijd rond de 20/22 miljoen waarvan de helft goed dus 10/11 miljoen.
    Deze keer was het 5 miljoen waarvan 4 miljoen goed.
    Was wel even een tegenslag om te horen, maar weet iemand of het kan komen omdat we zondag nog een pleziertje gehad hebben? (2dgn voor de inseminatie)

Marisha Super zeg 1steX met hormonen en gelijk zwanger! GEFELICITEERD

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    pat;minimaal 2 dagen onthouding, dan krijg je het beste zaad. als dat bij jou maar 1 dag is geweest, kan dat best schelen denk ik, maar ook weer niet zoveel lijkt me. hopelijk zit er in ieder geval 1 snelle zwemmer bij!

15. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Wij moesten 3 dagen onthouding. Maar als je zondagavond sex had en woensdagochtend IUI, dan zitten er ruim 2 dagen tussen (36 uur ongeveer). Moet genoeg zijn hoor... Succes met wachten

16. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Hoi Rach,

Bij mij hebben ze de eerste 2 keer niet eerst nog een echo gemaakt, deden ze dat bij jou wel?

Weet niet of ik je vrijdag zie, wij moeten rond 9.30/9.45 voor de iui. Of het moet heel druk zijn dat het erg uitloopt, maar dat is meestal niet als je voor de iui komt.

17. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ehm wij hadden dinsdag de IUI om half twaalf, en zondag avond sex dus eigenlijk maar 1 dag dan....

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O oke, dacht dat het woensdag was. Ja dan is het wel te verklaren dat het er minder waren. Maar nog steeds genoeg hoor :D

19. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    ja idd ik heb wel mindere aantallen gezien maar was wel even verbaasd dat het er ineens zoveel minder waren...

20. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ja maar zaad heeft zeker 3 dagen nodig om zich te produceren, dus wel logisch dat het er na een dagje nog niet zoveel zijn.... Volgende keer (hopen dat die er niet komt), maar niet meer rollebollen voor IUI :D

Share This Page