Hey meiden, kom net terug van het ziekenhuis en ja hoor ze zijn wel verder gegroeid..... niet erg hard..but hey its groing en daar gaat het om! Vanochtend was de grootste 16mm. Ik mag morgen terugkomen en als ze verder gegroeid zijn krijg ik zaterdag een pregnyl injectie en maandag de IUI behandeling..... nog even afwachten.... De kans is eigenlijk klein dat ze morgen ineens 1 of 2 mm groter zijn aangezien ze sinds maandag maar 2 mm zijn gegroeid. Maar ja ik moet positief blijven...wat denken jullie? Hoe groot moet het zijn voor een pregnyl injectie? Groetjesssss
ze moet volgens mij 18mm zijn Ik was op en woensdag voor de FM, en het eitje was maar 14mm ofzo, en vrijdag was het 18mm, dus het is mogelijk Ik hoop dat het groot genoeg wordt voor de IUI Veel geluk!
hmmm het is dus inderdaad wel mogelijk. Normaal gesproken groeiden mijn eitjes echt supersnel....maar nu helaas niet.... Ik hoop dat ze morgen echt zover zijn...ben het wachten nou ZAT!
Mijn gyn zegt, dat als het eitje 12 mm is, het zeker door gaat groeien tot aan een eisprong. Blijft het eitje onder de 12 mm, dan kun je de hoop opgeven. Bij jou is het dus gewoon een kwestie van tijd, maar springen gaat ie zeker. Bij mij groeien de eitjes ongeveer 2 mm per dag. (als ze eenmaal aan het groeien zijn). Ik begin meestal bij de 9 à 10 mm. Veel succes.
Hoi, Ik kon de pregnylspuit ophalen toen ze 20 mm waren. Dat was vorige week woensdag.Vrijdags had ik de inseminatie. Ik heb bijna mijn eerste wachtweek om. En ik voel me niks anders of zo. Wie voelde wel direkt iets na Iui en was toen ook zwanger? Groetjes Minou
Hello, kom net van het ziekenhuis en yes yes yes maandag zal de IUI plaatsvinden. Ik mag morgenavond naar het ziekenhuis voor een pregnyl injectie. Ik hoop dat het wel goed gaat omdat mijn eitjes vanochtend nog maar 17 mm waren. Nog even een vraagje hoeveel dagen onthouding moet de man hebben voor de beste kwaliteit? Groetjes Minou, een hele goedemorgen!
Damie heel veel succes a.s. maandag en dat je over 14 dagen een mooie positest hebt! idd ze adviseren een dag of 3 onthouding....ff doorbijten dus . En meestal gaan ze er vanuit dat je eitjes 2 mm per dag verder groeien dus zouden ze morgen rond de 19 mm zijn. Als bij mij de eitjes zo groot zijn; rond de 20 mm spuit ik ook altijd de pregnyl. Komt vast wel goed hoor, succes morgen met de spuit. Helaas moeten wij onze hoop weer gaan vestigen op nieuwe ronde (nr 5), heb al wat oud bloed verlies en vandaag flinke krampen dus verwacht vandaag of morgen dat het door gaat zetten . Moet volgende week dinsdag komen voor nieuwe uitgangsecho.
Hoi Damie, FF 3 dagen niet klussen ,het is voor een goed doel. Heel veel succes maandag. Ik moet nog ff weekje wachten ... Ik hoop op positest,maar voel me helemaal niet anders of zo. Groetjes Minou Aldonza,klote man .Mag jij 6 keer een IUI?
Ja Minou wij gaan voor 6 IUI behandelingen. We staan al wel op lijst voor IVF, dus als IUI niets opleverd hebben we nog ongeveer 2 maanden rust en dan gaan we door voor IVF.
Goedemorgen, hier ben ik dan weer. Vanochtend het potje ingeleverd en nu wachten tot 12.00 uur. Ik ben nu zooooo bang dat het op eoa manier niet doorgaat..... you never know! Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Veel succes vandaag om 12 uur Damie hoe moed, zal vast wel doorgaan! Maak je sterk want je hebt nog 2 lange wachtweken te gaan. Ga hard voor je duimen dat je die af mag sluiten met positieve test!
Aldonza, je bent een schat! Dankjewel. Ik hou inderdaad mijn hart vast voor de komende twee weken. Heb je nog tips?
Hoi dames, ik ben weer terug en het viel reuze mee! Pfff ik was wel erg nerveus. Nu heb ik echt het gevoel dat ik leegloop....alles loopt er uit. Het was al niet veel....... Ik had ook klein beetje bloedverlies na afloop. De gyn adviseerde om vanavond weer gemeenschap te hebben en dat ik een hoogtepunt moet hebben. Dat zou de kans vergroten....? Hebben ze dat ook tegen jullie gezegd? Minou, jij heb een wachtweek al erop zitten...nu ik nog
volgens mij trekt bij een hoogtepunt je baarmoeder smaen en dat zou de zaadjes een extra duwtje in de rug geven. t's dan ook het beste als jij na je mannetje klaarkomt. Hoop dat het allemaal gelukt is