iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik had 36 uur naar Pregnyl IUI.

2. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    ik 40 uur erna

3. ben ik weer ;)
    ja he Waarom, beter een goede buur dan een verre vriend :)
    maar ik word vaak ietsjes ouder geschat en hij ziet er echt uit als in de 30, dus tja ;)

Hoop, 36 uur naar pregnyl spuit de IUI.

Oh weetje dat je na de terugplaatsing bij ivf/icsi een week geen seks mag hebben. oa (er zijn meer redenen dacht ik) dat een hoogtepunt bij de vrouw de innesteling (negatief) kan beinvloeden :confused:
    Dusseh.. na de IUI is een hoogtepunt goed, maar later in de week weer niet?

4. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    O dat zou best kunnen. Dus goed voor het bij elkaar brengen, maar niet bij innesteling. Kan best!

Ga je toch nog een persoonlijke vraag stellen en dan hou ik op over het leeftijdsverschil :D
    Schrokken je ouders niet. Je bent al getrouwd, dus neem aan dat jullie al even samen zijn. Kan me voorstellen dat ouders toch even moeten wennen als hun dochter van 20 thuiskomt met een man van 44.

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    @ Rach: Trouwens, mijn zus en haar vriend schillen ook 14 jaar. Niet zoveel als jij en je man maar ook voldoende om toch even te schrikken als je het hoor!

Ach, zolang ze gelukkig zijn maakt het me niet uit hoeveel jaar er tussen zit!

6. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    ik heb nu 28 uur na de pregnyl de iui zou dat te vroeg zijn dan?

7. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    is jullie eitje dan meestal al gesprongen of nog niet? of kijken ze niet meer van tevoren?

8. Jannes geeft helemaal niet hoor! ;)

uhm nee mijn ouders schrokken niet van het leeftijdsverschil. ze kenden mijn man (toen vriend, offeh buurman ;) ) wel en ze mochten hem erg graag. ze hebben daar nooit iets negatiefs over gezegd. maar weetje, het klinkt zo hier op zwangerschapspagina raarder als je het zo leest als dat het gewoon gebeurd. dan zie je ons samen en vind je het niet zo raar, maar wel als je naar de leeftijd vraagt.
    er zijn bijvoorbeeld wel nadelen aan (wat als later...) maar wij hebben besloten ons daar nu geen zorgen over te maken. we zijn nú gelukkig samen, en daar genieten we van. niemand kan in de toekomst kijken! ik hoop dat we nog lang samen kunnen blijven, maar het zal (als je alleen naar de leeftijd kijkt) minder lang zijn als jullie en je mannen.

er zijn hier op t forum nog een paar hoor! zelfs een meisje van 23 ook met een man van 47, heel grappig vind ik dat! maar je ziet wel dat evenveel als hun relatie van de onze verschilt, iedere relatie weer een eigen persoonlijkheid heeft, net als de onze.

9. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    Deze IUI heb ik voor het eerst pregnyl gehad.Bij mij zat er bijna 37 uur tussen.
    Mijn gyn kijkt nooit meer met een echo voor de IUI.

10. de mijne ook niet kareltje. jammer is dat he? maar 37 uur is volgens mij netjes hoor.

11. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Oh weetje dat je na de terugplaatsing bij ivf/icsi een week geen seks mag hebben. oa (er zijn meer redenen dacht ik) dat een hoogtepunt bij de vrouw de innesteling (negatief) kan beinvloeden
    Dusseh.. na de IUI is een hoogtepunt goed, maar later in de week weer niet?

Nu dan weet ik wel waarom ik nog niet zwanger ben..ha ha ha ha ha
    sorry! dames....ik ga vanavond maar even lekker aan de drank! ben stront vervelend! hihi

12. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    zou 28 uur te vroeg zijn? (IUI na pregnyl) ga morgenvroeg als ik het zaad inlever toch nog maar is vragen of later op de dag niet beter is.....

13. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    Ik zeg prettig weekend meiden!

Ik hoop snel te proosten met Jip en janneke Champagne! :)

14. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    misschien wel goed joh zo vroeg....wellicht dat het dan wel raak is...voor je eitje maak je heel veel kans, zelf nog een beetje je best doen! Komt goed meid!

15. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    pff ik ga er zo van twijfelen he.....maar ik heb het zaad er liever in zitten voor het springt dan er na......dus tja ik weet het niet.....wordt per behandeling steeds onzekerder......

16. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @hoop,

Dat gevoel herken ik inderdaad ook.Ik werd ook steeds onzekerder,vooral na het lezen van alle reacties van de andere meiden.
    Iedereen kreeg hormonen en ik niet!Heb het nagevraagd bij mijn gyn en die vind dat ik een perfecte eisprong heb vandaar dat ik het niet kreeg.
    Vraag gewoon alles aan je gyn,om van je onzekerheden af te komen.

17. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @ rach,

Volgens mij was het ook een mooie timing na 37 uur.Ik merk wel dat ik dit keer pregnyl heb gekregen.Ik heb een goed gevoel bij deze laatste IUI.

18. :) :) veel plezier :D

19. Hoop

Hoop Actief lid

Nov 14, 2007
    179
    0
    0
    Hoi Kareltje ik heb ook geen hormonen maar het word al de 5e iui dus de moed begint bij mij te zakken....

20. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @ hoop

Daar kan ik me wat bij voorstellen ja.
    Hoeveel IUI behandelingen gaan jullie doen,voordat jullie overstappen op IVF/ICSI?

Share This Page