iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Joehoe meiden!
    ik ben zwangerrrrrrrrrr :) :) :) :) :) :)
    heb net lekker me mannetje mee uiteten genomen, hij kwam vanavond pas thuis, en natuurlijk vanochtend gelijk naar de drogist gesjeesd!
    3 testen gekocht van Cb en allemaal positief en nog steeds een dikke positieve ovutest!
    heb een speen gekocht met I love papa! hij vond het geweldig! heb het na het voorafje gegeven! ha ha ha....
    ik lees jullie morgen allemaal terug hoor!
    en ik hoop echt dat er vele zullen volgen en dan heeeel snell!
    dikke kus!

2. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Jinky ga jij ons nog blij maken!
    Wies jij kan ook nog hoor meid! niet iedereen test voor NOD positief! ik blijf zeker voor je duimen!

Die lutelefase kan wat langer zijn hoor, mijn arts vroeg er ook om na de eerst IUI, heeft je lichaam zich netjes gemeld optijd of je in de steek gelaten! komt schijnbaar vaker voor!

Hope voor jou ga ik zeker hard duimen meid!
    Marisha en ik sneeuwen het hele topic hier onder met hcg'tjes :)
    Moed blijven houden, ook al is dat soms zooo moeilijk!
    wij zijn pas na twee jaar naar de HA gegaan, dus nu na 3 jaar :) dus er is zeker hoop voor iedereen!

3. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @ Waarom: super gefeliciteerd meid! Nu nog even een mooie banner :)

4. Waarom: hartstikke gefeliciteerd meid! en hoeveel testen (incl. ovulatietesten :) ) heb je er deze maand doorheen gejast? even de topscore onthouden dan :D

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Marieke!
    En die banner vind ik nog een beetje eng hoor!
    Als ik een echo heb gehad, en een boontje heb gezien! ga ik zeker een mooie uitkiezen ;)

6. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    ben de tel kwijt geraakt!
    maar deze eer is zeker aan mij! ha ha ha ha ha ha

7. hahaha die Waarom :) ik ben echt blij voor je. ga maar lekker genieten. je krijgt een kindje!
    (wow wat lijkt het me heerlijk als dat straks tegen mij gezegd word)

8. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Waarom> Hartelijk gefeliciteerd meid! Super nieuws! Nou lekker genieten! En leuk hoe je het aan hebt gepakt, ik had het ongeveer op de zelfde manier gedaan ;) :D

Hoop> 3,4 mlj valt toch best mee, bij mij was het maar 2,4 mlj en zie het resultaat, de wonderen zijn nog niet de wereld uit :D Maar snap wel dat het je een beetje tegen valt, maar wie weet :D

9. jes28

jes28 Lid

17 sep 2007
    66
    0
    0
    Waarom: GEFELICITEERD en geniet ervan :) !

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Waarom, gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van!

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Waarom: gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws! En ik snap je van je banner hoor. Ik heb er zelf geen gehad tot ruim 11 weken. Vond het veel te spannend allemaal.

Net als Marisha nu ook. Ik was ook zo onzeker de hele tijd. Nu heb ik het niet meer zo. Zeker als ik ook al 's ochtends een buikje zie en mijn spijkerbroeken niet meer pas. Begint nu toch echt tot me door te dringen. Heeft wel even geduurd hoor. Fijn dat jij Marisha ook duidelijke signalen merkt van je zwangerschap.

@Hoop: 3,4 miljoen is niet slecht hoor. Schrijf het maar eens voluit: 3.400.000 kansen. Veel he :D

12. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    Waarom: super gefeliciteerd meid!
    de hoeveelste IUI was dit?

Jannes: het is misschien ook niet weinig er zijn er die met minder zwanger worden maar de afgelopen 3 keer zat het elke keer tussen de 9 milj en 13 milj dus je snapt dat dit dan een enorme tegenvaller is (ik denk dan bij mezelf als het bij mij al niet lukt met al die miljoenen dan wordt dit helemaal niks) Maar goed je moet positief denken he zeggen ze!
    heb ik elke keer gedaan alleen nu lukt het niet!
    er zijn echt veel zwangere bijgekomen zeg in een korte tijd! Super gewoon!

het is ons allemaal ook van harte gegund!
    nou meiden die nog de laatste daagjes moeten..heel veel succes!

13. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    @Waarom, gefeliciteerd hoor :eek: :D

Geniet ervan, en kom maar flink strooien met die hcg-tjes, ik zit in m`n wachtweken. Ik ontvang ze graag :) :)

Groetjes Renate

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik had de helft minder dan de keer ervoor en zie het resultaat!

15. iemand zei net tegen me: maar deze maand maak je toch ook nog een kans...?
    en nu ben ik helemaal zenuwachtig :) das waar ook!
    meteen mijn man opgebeld of hij vanmiddag een zwngerschapstest wilt meenemen.. ga ik morgenochtend testen :confused: :confused:

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Erg spannend Rach84!
    Wij hebben dezelfde dag iui gehad, is het nog niet te vroeg om te testen?
    Duim voor je!

Groetjes jinky

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    hahaha spannend meid!
    Nou ik blaas wat HCG'tjes je kant op :D
    Het zou geweldig nieuws zijn !

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja Rach, hoop nooit opgeven... wie weet! Maar is morgen niet een beetje vroeg. Kan ook negatief uitslaan door lage HCG waarde en dan ben je teleurgesteld...

19. ja misschien is dat wel zo..
    maar mijn man moet voor zijn werk weg en is donderdagavond pas thuis.., en ik ben al zo ongeduldig.
    dames blaas die hcg mijn kant op, zet ik de ramen open :)

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Mijn HCG daalt weer rond deze periode, dus je mag die van mij hebben :D

En wat testen betreft: je moet lekker doen waar jij je prettig bij voelt. Ik persoonlijk heb tot ik zwanger was nog nooit een test gedaan. Puur omdat ik een negatieve test zo teleurstellend vond. Als ik er een deed, moest hij ook positief zijn... Vond die 3 dagen na NOD ook echt heel spannend....

Deel Deze Pagina