Rach, van hieruit wordt alvast heel veel HCG jouw kant op geblazen. Ik hoop echt dat het eindelijk eens raak is bij jullie!
aw wat zijn jullie lief ik ga woensdag testen. mijn luteale fase is 13 dagen. woensdag verwacht ik mijn menstruatie, dus dan test ik. maar woensdag betekent ook het einde hier ik ga hier natuurlijk liever zwanger weg..
pppppffffff.....ze komen jou kant op hoor Rach! Het is jullie zeker van harte gegund Wellicht nog een ovulatietestje thuis?hihihihi Altijd handig
haha Waarom ik heb nog nooit een ovulatietest gedaan hoor! nou ik ga heir in huis wat doen, ik verlies door deze site mijn schoonmaakbuien
had ik ook niet....zie hier! ! Renate meid jou vergeet ik! Ook jou kant op natuurlijk! succes op dat (pijn)bankje he! Pat jij ook bedankt....en vang er ook even een paar op!
He Dames, Hoe gaat het vandaag? niemand wat te vertellen...? Rach hoe voel jij je? spannend morgen of zit je al helemaal in het icsiverhaal. Ik duim nogsteeds! verder nog dames die met de laatste loodjes bezig zijn? Pat wij lopen weer redelijk gelijk op.. ik heb 1 maart de 5e poging gehad...nu maar weer wachten.
Hoi dames, Ik kom hier ook gezellig kletsen met jullie. We hadden vandaag een afspraak in het ziekenhuis. Ze hebben de ( ) ( ) van mijn man onderzocht en hij moest ook bloedprikken voor alles en nog wat. Volgende week krijgen we de uitslag en ik moest bellen wanneer ik ongie werd om een afspraak te maken voor IUI. Op cd 12 kreeg ik een echo om te kunnen bepalen wanneer de zwemmer ingespoten kunnen worden in mijn baarmoeder. Dus nu is het afwachten allemaal, gelukkig vond mijn man dit minder ingrijpend en wilde er ook meteen mee aan de slag. Ben allang blij dat het geen ICSI meer wordt maar een IUI, alhoewel ik toch stiekem hoop op een positieve test volgende week. @Waarom, gefeliciteerd meid moge er velen volgen van de meiden. @rach84, en heb je al getest? Spannend meis. @De rest, ik heb niet alles terug gelezen maar ik wens jullie allemaal een wondertje toe (k).
Het is stil hier he! Ik heb donderdag weer een echo ben benieuwd! Mijn moeder gaat mee, die heeft er ook helemaal zin in
leuk nic! ga je de foto weer plaatsen? Roosje, ik had je bericht ook in het ivf/icsi topic gelezen. wat fijn dat het waarschijnlijk toch IUI word! je zal wel opgelucht zijn. ook fijn dat de zaadtest de 2e keer beter was. ik heb nog niet getest. mijn man komt donderdagavond pas thuis. tegen die tijd zal ik wel ongesteld geworden zijn. maar ik wil als ik zwanger ben het eerst tegen hem zeggen.
Ja was zeker een geruststelling alhoewel je toch hoopt op een natuurlijke zwangerschap. Ja was ook blij dat de zaad gelukkig beter is dan de eerste, want ik zag wel tegen ICSI op eigenlijk. Jij gaat ook ICSI doen mocht je donderdag niet zwanger zijn toch (wat ik niet hoop)? Weet je dan al wanneer je mag beginnen? @Nic, spannend meid. En leuk dat je mamie mee gaat, nou geniet ervan zou ik zeggen.
Ja als het goed is, is er natuurlijk nu pas echt wat te zien, dus ik ga zeker proberen om die twee boefjes er hier dan op te plaatsen Rach Spannend meid, ik blaas nog wat hcgtjes je kant op PFFFFFFFFFFFFFFFFF!
Dag dames, zie dat jullie er weer zijn. Was ff rustig hier. @Rach: hoe is het met je. Ga je het testverhaal nog uithouden tot morgen? Ik hoop het zo voor je! @Roosje: had jou al 'gesproken' op langer dan een jaar bezig gisteren. Fijn om te horen dat je met IUI mag beginnen. Dag 12 vind ik wel wat laat moet ik zeggen. Ik had al IUI op dag 13, dus pregnyl op dag 11. Meeste dames hier mogen 1e FM op dag 3. En ga je hormonen gebruiken om kans te vergroten? @Nic: jij ook weer een echo. Ik vanmiddag. Met DVD opname, leuk he! Als ik een fotootje meekrijg zal ik hem ook weer in mijn album zetten.
bedankt dames! maar ik kom morgen(ochtend) niet online, want als het positief is wil ik het echt even tegen me man vertellen. en als het negatief is, kom ik ook niet. anders gaan jullie uit mijn afwezigheid op maken dat het positief is hahaha.
Hoi Jannes, ja bedankt meid. Ik zat net ook die brochure te lezen die ik heb meegekregen van het ziekenhuis en daar staat cd 10 terwijl hij cd12 zei dus ik begrijp er al helemaal niks meer van Ik slik nog steeds Clomid, verder moest ik bellen als ik ongie ben geworden.
roosje, ik zou dan als je belt gelijk even vragen wanneer die afspraak precies is. je kan beter te vroeg komen dan te laat
Ik zou als ik in jouw schoenen stond bellen wanneer ik ongi was en een afspraak maken voor cd 10 of gewoon aan de telefoon vragen of het wel echt cd 12 moet zijn en niet cd 10...maar ja de keus is aan jou....succes! Ik heb last van mijn borsten, maar dat lijkt me nog een beetje vroeg, jullie niet? liefs pat