iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi,

Rach en Pat, bedankt meiden dat is wat ik ook ga doen. Als ik bel vragen of ik cd 10 een afspraak kan maken.
    Het kriebelt allemaal terwijl ik nog niet eens ben begonnen.

2. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoi dames moet ff mijn ei kwijt :oops: :cry:

Ik zou vandaag gebeld worden of we mochten beginnen met ivf, en de gyn dacht dat het wel gelijk zou kunnen.

Wordt ik dus gebeld en zeggen ze dat we nog niet mogen beginnen, nou ok jammer maar er was een kleine kans dat het niet kon, maaaaaar.....ze zei dat we maandag een afspraak hebben om de uistalgen van de onderzoeken te bespreken, maar dat hebben we al gehad, die waren goed, alleen de HIV test was nog niet binnen en mijn man moest nog een keer een zaadonderzoek laten doen.Blijkbaar is 1 van beide dus niet goed.Kan me niet voorstellen hiv of aids te hebben, maar je haalt je gelijk van alles in je hoofd.Het kan dus zijn dat het zaad slechter is dan we dachten en dat het icsi wordt, maar dat kunnen ze dan toch gewoon zeggen, nu zitten we tot maandag in de zenuwen wat er dan niet goed is.Hier baal ik dus zo van he, zit al de hele tijd te janken. :oops:

sorry moest het ff kwijt.

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje Diana,

wat erg zeg....heb je je er zo op voorbereid en da gaat het niet door, das al balen genoeg toch?
    Kan je niet morgen bellen en vragen wat er aan de hand is? Zo maak je jezelf toch gek?
    Dikke *knuffel*
    pat

4. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Goh Diana,

Kan me voorstellen dat je het hier helemaal van krijgt! Hopelijk krijg je morgne meer duidelijkheid!

Liefs,
    Marisha

5. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    He Diana, Nou ik zou gewoon bellen hoor...ik zou hier ook helemaal gek van worden! Wie niet!
    En dat zou zij toch moeten weten! ik vind het toch altijd van die dozen achter zo'n balie.....ze zouden beter moeten weten!
    Gewoon even bellen en vragen of dat echt de reden is dat er wat met 1 van de onderzoeken aan de hand is?
    Ik denk aan je hoor.....dikke knuffel!

6. diana, nuo zeg :confused: wat vertel je nou?
    wat zijn ze geheimzinnig aan het doen zeg :( ik denk dat ivf of icsi voor julliezelf niet zo heel veel verschil maakt, ofwel?
    ik zou ook gek worden hoor.
    misschien kan je even bellen en vragen waar het nu precies aan ligt: is er kans op hiv, of is de uitslag nog niet binnen? of gaat het enkel om de zaadkwaliteit? misschien kunnen ze je iets meer vertellen.
    heel veel sterkte!
    liefs rachel

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoihoi

Nou heb gebeld maar kreeg er niet veel uit.Ik wilde dat de fertilitieitsarts mij terug zou bellen, maar dat zulk dingen deed ze liever persoonlijk.Dus ik weer, dan is er dus iets niet goed...zij weer, nee was standaard, maar ja ik heb de uitslagen dus al enkel de hiv en de extrazaadtest niet, en we moeten opeens niet bij de fert. verpl. komen maar bij de arts zelf, dus ik stond er gewoon op dat ze me teurg zou bellen, nou dat heeft ze toen toch genoteerd, dus zal mij benieuwen.Bah kan daar echt niet tegen, mocht het zo zijn dat het gewoon niks is, dan foeter ik ze wel uit, maar heb echt het idee dat er meer aan de hand is, maar wat.

@rach kan me echt niet voorstellen HIV te hebben, 4 jaar geleden ookal getest toen we voor de 1ste gingen, en we zijn allebij niet vreemd geweest.Mijn man gelijk denken of hij niet in aanraking is gekomen met slachtoffers, maar naar zijn weten niet(hij is brandweerman).Pff heisa

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Jee Diana wat vervelend die spanning zeg.
    Heel vaag allemaal. Sterkte hiermee.

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @rach, knuffel voor jou.

10. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    He diana wat vervelend zeg..kan me voorstellen dat je daar gek van wordt dan duurt wachten tot maandag nog lang zeg.
    Is het ziekenhuis ver weg van jullie anders zou ik er heen rijden en niet weggaan voor ik wist wat er aan de hand was.

Pat is wel erg vroeg denk ik maar wie weet...is het niet van de pregnyl?

rach je bent toch online gekomen.......heb je test al gedaan.....?
    Ik hoop het zo voor je meid!
    dikke knuffel.

11. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hoi meiden!
    Mag ik hier met jullie meeschrijven?
    Ik zal mezelf even voorstellen, ben Martini, 32 jaar en sinds januari 2006 aan het proberen zwanger te worden. Er is bij ons allebei niks gevonden, ik heb een mooie regelmatige cyclus, al m'n bloedwaarden zijn goed en de HSG was ook goed. Het zaad van m'n vriend is ook goed, niet super maar wel gemiddeld zeg maar.
    Inmiddels zitten we in de medische molen en we hebben afgelopen zaterdag onze 3e IUI gehad, dus ben weer in spanning aan het afwachten.

Als het deze ronde weer niet lukt nemen we even een pauze, want ik vind het emotioneel best zwaar. Lichamelijk valt het me allemaal mee, niks doet pijn ofzo. We hebben dan een evaluatiegesprek met de gyn en misschien dat we daarna doorgaan met hormonen.

Een tijd geleden heb ik weleens wat geschreven en gelezen hier op het forum, maar ben een hele tijd niet meer geweest dus ik moet jullie verhalen allemaal eventjes gaan lezen, dus daar reageer ik de volgende keer op!

Groetjes, Martini

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    welkom martini schrijf gerust mee en succes met de wachtweekjes.3 keer is scheeprechts hopen we maar.

Nou de fertiliteitsarts heeft niet terug gebeld, wat zijn ze weer lekker menselijk bezig.

13. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Diana, zou je niet toch nog een keer zelf bellen? Is toch onmenselijk om je zo in spanning te laten zitten? Wat een mutsen zijn het toch! :x
    Hope

14. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Heb vandaag mijn eerste i.u.i. gehad. Viel mij reuze mee. Nu op het wachtbankje......

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @hope28 ze zijn niet meer te bereiken, gelukkig voor hun hebben ze geen voicemail :x

16. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Anders had je die wel even vol gescholden wou je zeggen! Ik vind het ook echt belachelijk!
    Maar ga er maar vanuit dat er niks ernstigs aan de hand is hoor...dat het gewoon weer zo'n doos is achter die balie, die iets te nauwkeurig de regels volgt!
    WE ZIJN OOK MAAR MENS!
    Wat je zegt HIV zal het echt niet zijn hoor, dat krijg je echt niet zomaar!en de kwaliteit, ach er kan een mindere maand tussen zit toch?
    Laat je niet gek maken door zo'n doos, en morgen gewoon weer even bellen!

Martini, welkom meid! ik hoop dat je hier niet al te lang hoeft rond te hangen, als is het hier wel heel gezellig!
    We duimen ook voor jou meid!
    Dit is je 3de IUI in eigen cyclus begrijp ik?!
    Hoeveel eitjes had je?

17. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Diana: wat een ellende zeg! Tjonge jonge, alsof jij voor je plezier zit te wachten!

Ik herken het ook wel in ieder geval, had vorige week ook ruzie met de mevrouw achter de balie. Toen was ik zeer tegen mijn zin en ook nogal onverwachts toch ineens ongesteld. Maar omdat ik het ook weer niet helemaal toe wilde geven nog, zei ik dat ik dacht dat ik ongesteld was en dus onder voorbehoud een afspraak wilde maken voor de uitgangsecho voor maandag. (Dat was ook niet slim van mij, maar give me a break, het was ook nogal wat om te verwerken, toch ineens ongesteld). Kreeg ik toch een grote mond dat ze daar beslist niet aan konden beginnen en dat de spreekuren waren voor mensen die het echt nodig hadden. Alsof ik het niet nodig had!

Pfff, word er nog boos om! Sterkte dus! En inderdaad, je hebt heus geen HIV, dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.

18. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    Echt vervelend hoor Diana!
    Morgenvroeg gelijk daar op de stoep staan!
    en je niet af laten schepen!

sterkte meid.

Succes met wachten hopefully! ik zit ook op het wachtbankje heb zaterdag de IUI gehad! dus het wachten is weer begonnen....
    dat is het ergste van de behandeling vind ik het wachten.

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    martini, Welkom! Sterkte met het wachten!

Diana: jeetje wat een rot situatie zeg! Maar probeer je niet te druk te maken!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    helaas ben ik ongi geworden, de 2e IUI gaat rond 14 maart plaatsvinden. weer even wachten...

Deel Deze Pagina