iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik heb geen beter nieuws...ik heb al bruin slijm gezien, dus dat betekend waarschijnlijk morgen spotting.

2. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Rach > Wat onzettend balen zeg :( Ik wil je heel veel sterkte toewensen en succes met jullie behandeling dat je maar heel snel zwanger mag zijn :) Bedankt voor je mooie berichten!

Jinky> Voor jou ook balen zeg :( Sterkte meid!

Jannes> Hoe was jou echo?

Waarom> 3 eitjes :confused: :confused: Toe maar! Nou ik vind 2 al zwaar genoeg! Ik doe niets veel anders dan, slapen, werken, eten en heeeeel veel plassen hahahaha ;)

Ja hier alles prima! Ik heb gisteren die kleintjes weer gezien. Zo geweldig om ze nu al zo rond te zien spartellen terwijl ze nog maar zo klein zijn!
    Alles zag er goed uit. Ik ben nu overgeplaatst naar de Gyn en verloskundige en moet nu volgende week alweer voor een gesprek. Leuk leuk leuk!
    Ik zal dit weekend even de echo er proberen op te zetten :D Nog geen tijd voor gehad.

3. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    zit er ook niet echt op te wachten Nic,......
    Hoeveel eitjes had jij dan?

Ga er gewoon van uit dat het er 1tje is, en hopelijk gezond!
    Was jij ook niet onzeker in het begin?
    Hoe is je buik nu? dat wil zeker wel met 2 ha ha ha ha

4. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Waarom> Ik was niet echt heel onzeker alleen had ik in het begin wel nog last van oud bloed verlies. En eind 6e week had ik ineens meer bloedverlies, dus dat was wel even schrikken. Verder veel last van krampen in het begin gehad, achteraf logisch aangezien het er 2 zijn.

Ja het is bij mij een beetje onduidelijk verhaal hoeveel eitjes het zijn geweest, want mijn ziekenhuis was rond de kerst tot 7 jan gesloten en toen ik daar kwam zat ik al om cyclusdag 17 en toen ze de FM meting deed leek het aan de ene kant of ik al een eisprong had gehad, maar aan de andere kant zat er nog een van 25MM, dus we weten nu niet of we door de IUI zwanger zijn of toch spontaan. En we weten dus ook niet of het 1 of 2 eiig is. Dus dit blijft voor ons spannend! :D

Ja afwachten wordt het voor jou! Je hebt eind maart toch je 1e echo? En je niet te druk maken meid, is niet goed he ook niet voor de kleine(tjes)
    Stress is niet goed he meis.. en het zit vast allemaal goed daarbinnen :D positief zijn en genieten!

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Jinky @ Julita: jammer meiden!

@Nic: ik had dinsdag een hele mooie echo. Kindje liep wat voor, maar ik hou 5 september aan want voorlopen na IUI lijkt me sterk. Maar alles zag er goed uit en kindje lag lekker te spartelen. We hebben het op DVD, dus kunnen het lekker zo vaak mogelijk kijken :D

6. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Jannes> Leuk hoor meis! Ja had ook wel een DVD gewild, want vond het wel erg jammer dan mijn vriend niet mee kon gisteren, want is natuurlijk een heel verschil met de vorige keer!
    Ik liep idd nu ook weer iets meer voor, maar hou het ook gewoon op 4 okt. En die 2 van mij zullen waarschijnlijk toch wel eerder komen.

7. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Bedankt Nic,
    Je hebt ook gelijk, ga ook zeker genieten!..na de eerste echo! want lees toch dat het meeste na 7 a 8 wkn fout gaat. wat ze pas merken in wk 10-12!? blijkt het vruchtje gestopt te zijn met groeien.
    En de verloskundige zei dat je altijd een miskraam kan krijgen maar na een goed hartje met 7 wkn, wordt de kans wel kleiner! dus nog even volhouden ;)
    En ja voor jullie ook spannend hoor! 1 of 2 eiig! ha ha ha...ook wij hebben buiten de iui heel goed ons best gedaan, dus wie weet hebben we het wel zelf gedaan, toch wel een lekkere gedachten :)

jannes voor jou ook heerlijk een mooie echo te hebben gezien!
    Lekker van genieten he meiden!

heel fijn weekend alvast!

8. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    He waarom,

Kan me voorstellen dat je in spanning zit maar het zo 25 maart!

ik had tijdens mijn afgelopen IUI het met mijn gyn erover dat ik deze ronde zo zwaar vond en er weinig vertrouwen in had en ze zei dat ze bij IVF een paar avonden hebben waar je dan met vrouwen samenkomt die in het zelfde schuitje zitten om er over te praten en je begeleiding krijgt hoe je omgaat tijdens de wachtweken en hoe je ten opzichte van baby`s in je omgeving kunt reageren en te zorgen dat je rust vind of ik dat iets vond. Ik zei ik weet niet....nou zei ze ik geef je gegevens door en dan belt er wel iemand. ik hoorde maar niks en dacht er eigenlijk al niet meer aan...ligt er gister een brief dat ik een afspraak heb met een klinisch psygoloog die heeft ze voor mij gemaakt...pff daar schrok ik toch wel van toen ik het zo las...voel me nu weer redelijk goed maar ja mocht het deze ronde weer niet goed uitpakken dan zit ik weer in die dip natuurlijk....iemand van jullie daar ervaring mee of iets van gehoord...
    twijfel of ik het wel of niet moet doen?

9. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @hoop, je weet zelf het beste wat je voelt, ik wou dat ze bij ons in het ziekenhuis eens zo mee dachten met de patienten.Als ik jou was zou ik het gewoon er heen gaan, mocht het dan alsonog niks voor je zijn ga je niet vaker, maar wie weet is het wel erg fijn.

Ik heb met telefoon gehad, dat de afspraak maandag niet doorgaat endat het woensdag wordt.
    Ben erg boos en verdrietig en huil erg veel.Voel me totaal controloos over mijn eigen lichaam, kan niet meer genieten van het vrijen met me man, gewoon omdat het niet meer voelt als mijn lichaam, en dat is begonnen dinsdag toen ik te horen kreeg dat er iets niet helemaal goed is, en dat ze maar niet willen zeggen wat.Het is MIJN lichaam! en nu ik dit schrijf kan ik weer zakdoekjes gaan halen hoor,

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O Diana wat een klote telefoontje. Ze snappen toch zelf ook wel dat je in spanning zit! Bah... wat kunnen ziekenhuizen toch lomp zijn...

@Hoop: Zoals Diana al zegt voel je zelf het beste wat je wilt. Maar persoonlijk zou ik zeggen: probeer het een keer. Je geeft zelf aan het zwaar te vinden. Misschien fijn om je hart eens te luchten. Ik kon dat heel goed bij mijn vriend en bij vrienden/familie en dat hielp echt. Maar zij weten natuurlijk niet hoe het is. Zo te lezen zijn dit meer mensen die je begrijpen en hetzelfde doormaken. Is het niets... kun je altijd terug. Anders vraag je je achteraf misschien af of het wel of niet had geholpen. Succes!

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Diana> Meid ik vind het echt heel verschrikkelijk voor je allemaal, Huil maar lekker uit!
    Ja het is idd jouw lichaam! En je mag ook best eisen stellen hoor meid, kan mij voorstellen dat je er helemaal doorheen zin :(

KNUFFEL! STERKTE!

12. lieve diana,
    sterkte meid! ik vind het heel erg dat ze zo met je omgaan. je hebt gelijk, het is jou lichaam, en als jij het over de telefoon wel wilt horen moeten ze dat gewoon vertellen. ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt!
    dikke *knuf*
    misschien helpt het een beetje.. maar de het icsi gebeuren begint nu pas tot me door te dringen en ik ben ook de hele tijd met zakdoekjes in de weer.

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    dank jullie wel allemaal, hartstikke fijn zon forum.

Rach, ja dat dacht ik al wel, je schreef er wel luchtig over, maar het is toch een enorme stap, aan de ene kant een stap met een beter vooruitzicht, maar aan de andere kant, je hebt dan nog maar 3 kansen en het zijn ook nog eens erg zware kansen.Jij ook nogmaals veel kracht, moed en succes gewenst met de komende icsi, en het helpt wel een beetje ja, dat je weet dat er meerdere mensen zich soms kl*te voelen,ookal is dat voor jou dan weer minder

14. Hoop

Hoop Actief lid

14 nov 2007
    179
    0
    0
    He diana Wat erg voor je!
    Is echt onmenselijk hoe ze met je omgaan....
    Ik heb het al een keergezegd maar doe het nog maar een keer, ook al is het 20 km rijden ik zou er toch naar toe gaan meid en niet weggaan voordat je weet wat er aan de hand is!
    heel veel sterkte.

15. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    lieve meiden!

Het valt ook allemaal niet mee!
    Ze zijn echt niet tactisch daar in het zh.
    En dan druk ik het nog heeel netjes uit!
    het doet gerust wat met je...al dat geduld al dat spuiten, al die hormonen die met je op de loop gaan, en dan nog van de opmerkingen uit het zh.
    Meiden ik snap jullie volkomen, maar er is niemand die jullie daarbij kan helpen! helaas!
    Ik had het gedaan...! echt!
    barst los hier, en praat erover, en probeer niet het vertrouwen in jezelf te verliezen.
    Wellicht nog niet zo'n gek idee van Hoop, die mensen zijn er speciaal voor, om is goed je hart te luchten en je waarschijnlijk wat tips te geven hoe met de situatie om te gaan! al is het maar 1 ontmoeting, daarna zie je wel weer.....beetje bij beetje.......

Meiden ik ben super trots op jullie!

Een hele dikke knuffel.....
    snik.......

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Lieve Rachel, een beetje een verlate reactie maar wou je toch nog even adieu zeggen! Je neemt nu wel afscheid van dit topic maar ook voor jou ligt er een wondertje op je te wachten! Ik duim dat je ons snel mag volgen!

Dikke knuffel,
    Marisha

17. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Marisha, waar huis jij momenteel? miste je al.....

18. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoop, natuurlijk moet je zelf beslissen wat je ermee doet maar ik denk persoonlijk wel dat het erg kan helpen om met andere mensen te praten die je perfect begrijpen. Hier op het forum kan je je ei wel kwijt en leven we allemaal wel mee maar het is toch nog anders als je iemand in levende lijve kan spreken...

Diana, dikke knuffel meis! Ik vind het onbegrijpelijk hoe ze in jullie ziekenhuis met jullie omgaan... soms vraag je je af of ze niet een cursus menselijkheid moeten gaan volgen :( Mss moet je toch maar eens goed je gedacht zeggen tegen die mensen (of geef het nummer, wij doen dat wel voor jou met alle plezier ;))!

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Overal en nergens... ze gaan zo hard op dat ander forum... niet bij te houden he! :(

Voel me trouwens nog altijd niet super op mijn gemak op dat andere topic... dit subforum blijft precies toch nog een beetje mijn thuis... heb hier ook bijna een jaar elke dag vertoefd! :D

Ik kom nog steeds altijd hier eerst naartoe voor ik de site verder uitpluis...

20. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    ik snap het marisha, vind het ook veeeel te snel gaan..pppfff!
    ben een beetje verdwaald nu, hier en daar beetje informatie vergaren!
    Hoop we snel een veilig huisje hebben ;)

Deel Deze Pagina