Ik ook... in mijn achterhoofd blijft maar steeds spelen "dit is niet echt, je word wel weer wakker" Maar goed, dit is mss een onderwerp voor een ander topic...
Wat goed: alweer wat zwangeren erbij! Gefeliciteerd allemaal! (Wat gaat dat stiekem toch snel als je even niet hebt bijgehouden...) Ik heb een vraagje: vanaf de volgende iui moet ik fostimon spuiten (gelijk aan menopur, geloof ik). Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben en tips hebben? Zijn er bijv. bijwerkingen en kan ik dus beter 's avonds spuiten? (dan slaap je erdoor heen...) Spuiten jullie zelf of doet jullie mannetje dat? Na een aantal keren mislukken in eigen cyclus, is dit de volgende stap, maar ik vind het wel een beetje eng... Alvast bedankt! Hope
Goedenmorgen dames, Ik moet nog 3 dagen wachten maar heb geen last meer van mijn borsten dus zal toch wel van de hormonen zijn geweest verder nergens last van dus ben bang dat het er deze maand niet inzit en we door moeten naar de 5e IUI. Hoe is het met de rest? liefs pat
Hier ook helemaal geen last, had wat gevoelige tepels maar dat was van de pregnyl denk ik.. Voel nu helemaal niks. Normaal heb ik ook wel gevoelige borsten als de nod naderd.
hier ook game over denk ik. temp flink gedaald. gister was het 36.7 en vandaag 36.2, dan weet je wel weer genoeg... op naar de laatste iui. heb er geen vertrouwen meer in... @ de meiden op het wachtbankje, ik voor jullie.
hier is ongi nog niet doorgezet, maar wel al sinds gisteren bruin slijm... Da's allemaal niet zo goed nieuws he meiden?
@julita en jes28 balen, maar wel moed houden hoor! Even bijkomen van alles en dan weer vol goede moed verder! kan me voorstellen dat jullie het even niet meer zien zitten hoor... sterkte
Hey Pat, Vervelend hĆØ, die laatste paar dagen... Succes iig met wachten! Hier sta ik ook in de wacht... De komende keer gaan we weer met IUI beginnen, na bijna 3 maanden rust!
Echt vreselijk die laatste dagen, ik heb nergens meer last van dus ik denk niet dat ik zwanger ben, maar je blijft toch hopen zolang de ongi er nog niet is 10uss en Julita Wat jammer meiden, maar nog geen ongi dus ik blijf voor ons allemaal duimen!
Dag allen, ook ik zit nog in de wachtweken, vrijdag is m`n NOD. Ik zou zo graag willen dat het vrijdag is. Dit vind ik nou het ergste van de mmm, dat wachten duurt altijd zo lang voor m`n gevoel. Die hele mmm is een goede les in geduld hebben! Voor iedereen die ook nog moet wachten succes, voor iedereen bij wie het niet gelukt is;houdt de moed erin, en natuurlijk voor iedereen die zwanger is GEFELICITEERD.
He die Renate, Ik heb nog gedacht hoe het met je zou zijn. Jij had toch die vorige keer die vreemde cyclus met heel veel kleine eitjes en geen iui? Spannend hoor. Die wachtweken vind ik het lastigst! Voor jou en Pat, succes met wachten! Hope
Hoi Hope28, Ik had idd de vorige keer die rare cyclus met heeeeel veel kleine eitjes. Ik heb deze ronde voor het eerst clomid gebruikt met als gevolg dat ik 3 eitjes had, waarvan er bij de iui 2 rijpe eitjes zaten! Hoe is het verder met jou?
@Renate: nou 3 keer mislukt, de vierde net gehad en vanaf de 5e starten we met hormonen. Tot nu toe in eigen cyclus. Door mijn ervaring heb ik in deze poging heel weinig (geen ) vertrouwen, helaas. (zie ook topic 'gaat iui wel eens mis?') Ik duim voor je! Voel je al iets of nog niets te zeggen? Ik lees dat jij clomid hebt gebruikt. Is dat in tabletvorm? Hoe is je dat bevallen? (Bijwerkingen?) Ik krijg fostimon, moet ik gaan spuiten. Het zal allemaal wel lukken, maar ik vind het wel spannend. Maar goed, we hebben nog een paar weken om aan het idee te wennen. Groetjes Hope
dag meiden, ik ben vandaag ongi geworden. Met heel veel pijn dus dat is even dubbel balen. op zich wist ik wel dat ie zou komen vanwege al 2 dagen bruin slijm gezien te heben, dus wat dat betreft was de teleurstellign niet zo groot. Ik duim hard door voor de rest!
Ik had idd clomid in tablet vorm, ik had wel wat bijwerkingen. Zo had ik het `s nachts vaak warm (opvliegers denk ik), ik ben heel erg moe geweest en daardoor denk ik ook wat prikkelbaarder. Ik heb wat zere (.)(.) en heb wel regelmatig wat steekjes in m`n onderbuik (gehad), maar of dit echt iets is weet ik niet. Denk dat de pijn in m`n (.)(.) ook wel met de pregnyl te maken hebben. Ik moet het maar gewoon afwachten. Weet ook niet zo goed wat ik zou moeten voelen als het raak zou zijn. Ik had je topic net gelezen, vervelend dat je zo`n ervaring heb gehad, bij mij gaat de inseminaties altijd helemaal vlekkeloos, ze zeggen in het zh ook dat ik makkelijk te insemineren ben. Ga je zelf spuiten of laat je het doen? Gebruik je nu al wel pregnyl of helemaal niets?
Ik had wel pregnyl, verder niets. Dat liet in in het zh zetten. Maar als ik dadelijk iedere dag moet gaan spuiten, ga ik dat zelf doen. Tenminste, ik moet een afspraak maken voor een prikinsructie, kijken of ik dan nog durf Jij hebt nog een kleine week te gaan, ik weet inderdaad niet of en wat je dan al zou kunnen voelen. Maar goed, nog even volhouden en wie weet... Hope
Hoi Hope28, Ik gebruik ook sinds 2 maanden Fostimon, eerste 3 IUI was in eigen cyclus met Pregnyl. Was er in eerste instantie ook wat huiverig voor, maar bij mij bleek het allemaal reuze mee te vallen. Heb weinig tot geen bijwerkingen gehad, heb zelf niet echt last gehad van stemmingswisselingen (normaal merk ik dat van mezelf) af en toe 's nachts een opvlieger maar dat was het dan. Ik spuit meestal 's middags, rond een uur of 2. Wel opvallend was de korte cyclus, meestal op cd10 is de IUI al. Wachtweken zijn het ergst, nog steeds!
hallo dames! balen voor degene die ongi zijn geworden...heel veel sterkte dames! voor de dames die ook nog wachten net als ik het aftellen is begonnen, ik voel ook helemaal niks voel de laatste 2x zelfs al niks van de pregnyl gevoelige borsten ofzo....dus wordt er imuun voor denk ik... we zullen zien nog een weekje wachten..
Hallo Nellas, Heb jij ook 75 eenheden? Heeft het wel effect gehad? (Nog afgezien van het feit dat ik zie dat de 4e keer niet raak was...) Hope
Het heeft effect in die zin dat er tijdens de FM wel meerdere eitjes te zien zijn. Had ik er in eigen cyclus maar 1 grote en soms nog een kleintje, met Fostimon heb ik me de afgelopen keren verbaasd tijdens de FM, enkele groten en een stuk of 5 kleintjes. Dus het doet wel degelijk wat. Reden bij ons is de verminderde zaadkwaliteit van mijn lief, bij mij is gelukkig niks geconstateerd na alle behandelingen (Hsg, kijkoperatie etc.). De fertiliteitsarts vertelde ons dat de Fostimon een beetje helpt de kwaliteit van het ei te verbeteren, ze zelgde het heel grappig uit door te vertellen dat het wat minder verlegen werd naar de zaadjes toe Volgens de "statistieken" is de kans op zwangerschap groter met Fostimon. Het is nu maar weer afwachten tot de 19de. Heb overigens wel na de IUI veel last van krampen. Had dat voor de Fostimon minder.