Haha, geef niet eens antwoord op je vraag, heb ook 75 IE. Overigens is er bij mij telkens maar 1 grote follikel die meedoet tijdens de IU, de rest groeit niet meer mee tegen de 9de dag.
Ik wil me ook graag aanmelden hier. Wij hebben morgen de 5de IUI. Vrijdag een echo gehad, 2 mooie eitje van beide 17 mm, en dat al na 8 dagen Menopur 75IE spuiten. Nooit eerder voorgekomen. Baarmoederslijmvlies was mooi dik. Gisteren om 22:00 de Pregnyl prik 5000. Boobs staan nu al op ontploffen. Hopen op een wondertje of twee haha. Mocht de 5de poging niet aanslaan, dan gaan we in April starten met IVF. Ik hoop dat IVF niet nodig zal zijn. Ben er best wel bang voor als ik eerlijk mag zijn. Succes voor iedereen die graag kinderen wil krijgen.
balen jinky! maar we gaan met volle moed door naar de 2e IUI hè, er waren er al 2 zwanger op mijn topic, en wij zijn de volgende!
balen jinky...maar zoals wies al zei wij komen ook aan de beurt! baby81, success met je IUI morgen! Ik hoop dat het deze keer lukt, het ziet er wel goed uit allemaal.
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan wies31:: 1e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 2 maart Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Waarom 2de IUI met 100 mg clomid en pregnyl, nod 5 maart Rach84: 5e (laatste) IUI, daarna icsi. NOD 7 maart Jinky:: 1e iui, clomid & pregnyl, NOD 7 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum Zo die was heeeeel ver weg zeg. En hij heeft hard een update nodig. Hoe dan jullie dat meestal? Gewoon alleen jezelf veranderen?
Goedemorgen Meiden! Ik ga super hard duimen voor jullie in de volgende ronde he! Flink broeden op mooie paaseitjes he
Julita, ik zie dat je het mooie lijstje erbij heb gehaald, wellicht zou je mij kunnen verhuizen? staat leuk voor de statistieken ( voor jullie ook ) uitgerekennd 9-11
Hier nega getest dus ben vanmorgen maar gestopt met de bolletjes en maar even afwachten wanneer de ongi doorkomt.....kunnen we weer door naar de 5e IUI.
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan wies31:: 1e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 2 maart Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Jinky:: 1e iui, clomid & pregnyl, NOD 7 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Heel erg jammer om te lezen ja! maar meiden! je ziet het bij Jannes en mij! met frisse moed naar de de 2de hoor! Ik gun het jullie allemaal van harte! dikke knuffel!
Ik had vrijdag de 5e IUI. Was het zaad van mijn man niet goed omdat hij ziek is geweest. IUI kon nu niet doorgaan. We hebben nu nog 2 IUI pogingen voor we over gaan op IVF. Moet nu ook meer menopur spuiten zat eerst op 75 eenheden en moet nu 112.5 eenheden spuiten. Groetjes Martine
echt balen Pat. Sterkte meid! ik voel ook niks dus zal ook niks worden deze maand.. over paar dagen mag ik ook testen hoewel zal niet eens nodig zijn.
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan wies31:: 1e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 2 maart Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Jinky:: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april diaantje1: 5 februari 2008: 5e IUI Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Ik kwam er net achter dat als de iui weer op dag 17 valt bij mij, dat het dan op de 2e paasdag valt. Gaat het dan niet door? Groetjes Jinky
@jinky, wat vervelend...dat zal aan het zh liggen. Bij mij doen ze het niet op zondag, zo was het bij moij vorige cyclus bijna niet doorgegaan. Gelukkig was mijn eitje nog en stra dagje blijven zitten.
@Jinky: ik had ook ooit uitgerekend (bij 2IUI) dat het een onhandige planning was en heb toen gesjoemeld met hormonen. Heb gewoon dagje hormoonprikken overgeslagen. Daardoor ging eisprong ontwikkeling iets langzamer