hier verder ook nog geen nieuws.... Heb nooit elke maand dezelfde klachtjes voor de nod dus er is geen touw aan vast te knopen Heb nu last van zere onderrug en gevoelige borsten. Maar had deze maand zowiezo geen goed gevoel want mijn ei (wel 2 dit keer) besloot om voor de 4e keer op rij maar weer eens aan de verkeerde kant te verschijnen :x
he pat..inderdaad ook al heb je nega getest (had ik vorige maand ook) zolang je niet ongi wordt hou je tcch nog een sprankje hoop! Ik heb nergens last van maar dat kan ook nog niet echt zit op dag 10 na de iui dus zal nog wel een paar dagen duren voor ik hier iets merk...mijn borsten zijn echt slap..ik snap er niks van merk de laatste tijd niks meer van de pregnyl...eerst deden mijn borsten gigantisch pijn maar dat heb ik de laatste paar keer niet ...meestal wordt ik pas een dag of 15/16 na de iui ongi dus bij mij duurt het vrij lang helaas... tis inderdaad rustig vandaag op de pagina.. mis rach ook wel hoor die had altijd wel wat te schrijven. meis als je nog mee leest succes jij...ik spiek ook op jou topic hoe het ermee staat dus blijf wel op de hoogte. meiden die ook nog wachten succes!
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD ong 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan wies31:: 1e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 2 maart Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Jinky:: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
jinky, bedankt voor de lijst! Alleen ik zie dat Ellen de oude weer heeft neergezet, toch? Ik moet morgen voor de 1e FM, ik zal het dan vragen of ik de volgende keer (hopelijk niet nodig) een uitgangsecho of bloedtest krijg.
10uss het blijft toch spannend! Hoop sorry ik dacht dat je nod vrijdag was...nog even afwachten dan. RachIk mis je ook maar ik hou wel je wel in de gaten 8)
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD ong 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50mg en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Hoop: 4e iui NOD 18 febr. Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 11 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
ellen, bedankt, maakt niet uit natuurlijk, en jinky ook weer bedankt! Ellen ik zie dat je nog met de 1e IUI moet beginnen, wat spannend allemaal hè. Heb je al je 1e FM gehad?
@Wies: Ik heb gisteren mijn 1ste FM gehad. Er was er 1 van 13.8 Vrijdagavond moet ik de Pregnyl krijgen en zondag in de voormiddag gaat de IUI door. Hopelijk voor jou meer succes met je 2de IUI poging. Ik duim alvast!
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart Jessica: 5e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 10 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 13 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
nou, bij mij was er 1 van 15mm, en voor de rest alleen maar kleintjes jammer, de vorige keer waren er 3 van die mooie grote. Vrijdag moet ik terug, en dan waarschijnlijk maandag de iui, als het dan niet te laat is. Er zat wel 1 grote joekel van een cyste, ik schrok me rot, die was 40mm. Hebben jullie dat wel eens gehad? het kon geen kwaad zei ze maar ik meot dag 3 van de volgende cyclus wel terug komen om te kijken of ie weg is.
He Wies, dat is balen van die cyste, en 'maar' 1 grote.. zit even niet mee.. Ik heb op het moment ook 2 cystes, maar bij mij werd het ontdekt op de 3e dag. Bij mij komt het door de puregon, jij gebruikt clomid, zie ik. Soms is het best pijnlijk, had vandeweek een dag dat ik er goed last van had, maar de volgende dag ging het beter. Ik moest nu verplicht een maand rust houden, want door de hormonen kunnen de cystes gestimuleerd worden nog groter te groeien, maar jij bent al bezig, dus zullen ze denk ik daarom doorgaan. Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan, en vooral dat je snel zwanger zult worden!
Hoi hoi! Ik ben vanmiddag naar de fert.arts geweest voor de uitslag van het HSG. Technisch gezien was deze niet helemaal goed (het ballonnetje liet te vroeg los) maar voor zover zij konden zien (ze had ook overleg met een andere gyn. gehad) waren mijn baarmoeder en eileiders goed van vorm en zaten er geen verstoppingen. Ons plan is nu: ik moet volgende week donderdag voor de prikinstructie naar de verpleegkundige. En dan wanneer ik ongesteld ben geworden begin in met hormonen spuiten ('k ben de namen alweer vergeten...) en gaan we weer beginnen met IUI. Tot zover mijn update!