jee, wel een joekel die cyste Wies. Is wel even schrikken denk ik... Ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik hoop dat ie snel weer weg is. Ik ga duimen voor je dat het maandag niet te laat is voor je! En ik vind dat wel een mooi eitje van 15mm hoor ( ik hoop dat ik dat ook heb volgende week), 3 is natuurlijk altijd beter dan een, maar mss is dit wel de winner!
wow Wies, 40 mm is wel groot ja... Ik heb er wel eens een van 30 mm gehad, maar groter niet. Maar als de gyn zegt dat het geen kwaad kan... Idd, op dag 3 voor de zekerheid even kijken.
Marieke21: Fijn dat de hsg uitslag goed is! ik zie dat jij nu met 4e iui hormonen gaat spuiten. heb je daar zelf om gevraagd of stelde de gyn. dat zelf voor. Ik ben benieuwd. Veel succes! Wies: Nogmaals wies, maak je niet druk! Ik duim voor je. Groetjes Jinky
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Pat: 4e IUI, puregon 37,5, ovitrelle en progestan, NOD 13 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela:2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Ooievaar: 5e IUI, puregon 75 Geduld: na 7e IUI, maandje zonder hormonstertjes, tempen. Diana26: 28 jan. Eindgesprek daarna ivf Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Jinky: de gyn stelde het voor om te gaan doen. En ik sta daar helemaal achter. Mijn lijf heeft gewoon een flinke schop onder haar kont nodig geloof ik om een zwangerschap te willen beginnen... even off-topic: Ik hoorde gister zo'n vreslijk nieuws. Kennissen van mij (twee zussen) waren gelijk zwanger en een week na elkaar uitgerekend. Nou heeft de eerste maandag haar (gezonde) kindje gekregen. Maandagavond plotseling ademhalingsmoeilijkheden, dinsdagochtend overleden. Dinsdag heeft de andere zus haar kind gekregen. Wat een contrast hè? En wat vreselijk moet dit zijn voor beide zussen. Blijdschap, maar ook intens verdriet. Ik hoop dat ze beide, en hun mannen, goed opgevangen worden en begeleid hierin, want het is niet niks om dit mee te maken...
@Marieke: fijn hoor dat je hormonen gaat spuiten. Heb ik ook gedaan. Onze gyn stelde het meteen voor. Hij was geen voorstander van IUI in eigen cylcus. Met hormonen meer kans zie hij, dus goed dat je daar nu mee aan de slag gaat! En spuiten stelt niets voor (ik had Puregon) @Wies: dat is idd een hele cyste. Hoop dat je er geen last van hebt. @Ellen: ik neem aan dat je morgen wel nog een FM krijgt en niet zomaar Pregnyl moet spuiten omdat ze denken dat je ei groot genoeg is. Hier alles prima. Gisteren had ik inwendig onderzoek en kreeg ik weer een echo. Was mijn 6e.. ha ha... Kan bijna een heel album volplakken. En weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb eindelijk een buikje in mijn album gezet. Wel van 's avonds dus dan issie wat dikker dan overdag.
ik kwam hier niet zoveel meer, omdat we met iui gestopt waren en tot onze verrassing hadden we zondag een mooie positieve test. alle dames die met iui bezig, zijn heel veel succes en hopelijk snel met een positief resultaat
hallo ik heb morgen mijn1e IUI..spannend. maar ik heb een vraag; ik heb PCO, en bij mijn vriend is alles oke..zijn er meerdere hier die een man met goed zaad hebben en toch IUI...wij hebben IUI omdat we na 18 maanden hormonen verplicht vrijen niet meer op kunnen brengen...(spontaan gelukkig wel hoor) mijn vriend heeft destijds 175 mjl ingeleverd waarvan 70 mln A en B
ojee wies, vervelend ik heb er afgelopen winter 5 gehad van ruim 5 cm. (foto zie album) opzich kan het geen kwaad, als je even rust houd verdwijnt ie waarschijnlijk met je volgende menstruatie!
@Ellen: o dat is bijzonder. Raar dat ze paar dagen vantevoren al een inschatting maken. Kreeg zelf dag van Pregnyl ook nog een meting om zeker te weten dat eitje groot genoeg was. Maar ja, ieder ziekenhuis is anders...
Wauw Aly, gefeliciteerd! Dit is dan een spontane zwangerschap of was het van je laatste IUI? Geniet er maar van hoor!
Ik weet het niet, is de eerste IUI en heb er verder dus geen ervaring mee. Dinsdag was het 13,8, en toen zei ze dat ik de Pregnyl op vrijdag moet krijgen, en zondag dan de IUI. Ik hoop maar dat het dan zondag al niet te laat is...
Nou vind het raar dat ze bij jou maar 1 meting doen. Meeste krijgen er een paar en op dag Pregnyl (of dag ervoor) nog een meting. Als ik jou was zou ik het een keertje vragen waarom ze het niet meer controleren. Zeker bij de eerste keer weten ze toch helemaal niet hoe snel jouw eisprong ontwikkeling gaat.
ja, zal het zeker maar eens vragen. Maar als je zo dikwijls op echo controle moet, is dat dan niet ongelooflijk duur? Ik heb dinsdag 50 euro moeten betalen, stel dat je dan 3 keer moet gaan...
Betalen? Ik (en vrijwel iedereen hier) krijgt dat gewoon vergoedt door verzekering. Zowel medicatie als FM, als IUI zelf... Bij wie ben jij verzekerd. Zou ik zeker eens kijken naar een overschrijving naar bijvoorbeeld CZ of zo. Die vergoeden alles.
Ik woon in België, ik weet eigenlijk niet hoe het hier gaat. Ik heb wel een briefje gekregen voor het ziekenfonds, maar ik krijg daar niet alles van terug denk ik.