De ongie heeft zich helemaal door gezet. Lijkt wel erger dan eerst, heb ook aardige buikpijn erbij. Zou dat door de clomid kunnen komen?
RenateBalen, ik gebruik geen clomid, dus weet niet hoe je daar op kan reageren... WiesIk heb er een gezeocht op de site van Freya. Hoop Ik ben erg benieuwd hoe het gaat dinsdag : Hoe is het nu? Al last van naderende of is er nog hoop
nou, slecht nieuws, mijn ei is waarschijnlijk vanochtend gesprongen dus de iui gaat niet door. echt balen, weer een ronde verloren... We hebben gelukkig woensdag nog geklust en vanavond nog even, dus dan is er nog een beetje hoop. Nod is al gauw in het zicht zo..
Hai, Ik schrijf hier niet vaak maar lees wel alles. Mijn 3e IUI gaat door, had vanmorgen mijn follikelmeting en daar was het eitje 20mm dus morgen om 18.00 uur de pregnyl en maandag om 10.00 de IUI. Veel liefs Nataly
Fijn Nathalie dat de IUI dorgaat, Hopen dat de IUI makkelijker gaat dan de vorige keer, zie je er tegenop?
Pat: Gaat bij jou de iui ook door ondanks pasen? Nataly: spannend! heel veel succes maandag! Groetjes Jinky
Ja, ik heb vanmorgen gebeld en ze zitten alleen de zondag dicht...maar daar moeten we met de pregnyl wel omheen kunnen toch? x
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Ellen, in België wordt IUI spijtig genoeg niet gedekt door de mutualiteit. Alleen de echo's worden voor een deel gedekt maar de IUI zelf en de opwassing van het sperma wordt niet gedekt en moet je dus zelf betalen. Bij ons liep het per poging op tot ongeveer 230 EUR (echo's, bloedtesten en inseminatie).
Amai, is wel duur, dat wist ik niet. Hopelijk hebben we niet veel pogingen nodig dan. En Marisha, hoe verloopt de zwangerschap? Nog geen last van symptomen?
Pat bedankt iig voor het reageren! Ik krijg dus geen hormonen, dus misschien een foutje van de gyn om mij zo vroeg te laten komen? Bedankt Jannes! Het is al een geruststelling dat ze geen cyclus overslaan! Krijg je ook al heb je IUI in eigen cyclus toch nog een spuit? Hope misschien was dat het wel, maar dat heeft dan toch niks met een echo te maken? Ze zei toen ik belde voor een afspraak dat ze een echo gingen maken en vanuit die echo zou ik te horen krijgen dat IUI door ging of niet? Ik heb het een beetje op mij af laten komen en dacht dat als ik er de 1ste x zou komen wel dingen zou vragen, maar achteraf had ik beter de gyn een beetje om uitleg kunnen vragen.. Bedankt voor jullie antwoorden en ik moet maar tot donderdag afwachten en vragen hoe het nu precies zat. Fijn om hier je "ei" kwijt te kunnen! Succes iedereen!
@Izzie, nee, dat had dan idd niets met een echo te maken. Ik heb ook zonder hormonen gehad en ik heb een echo op dag 2/3 niet meegemaakt. Ik heb wel eens gelezen dat sommige een uitgangsecho kregen aan het begin van de cyclus. Geen idee wat dat precies is, trouwens... Maar ik meen dat het wel gekoppeld was aan hormonen. Ach ja, je kunt er nu toch even niets meer mee, genoeg vragen voor donderdag Veel succes. Hope
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl Manonie: 6de en laatste IUI, 16 feb, puregon en pregnyl, NOD 3 maart 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
@ jannes....thanks dat je nog aan me gedacht hebt. Ik heb inmiddels het gesprek gehad, de arts zou een gesprek hebben met de fert.secretaresse want hij vond dat ze ook het vreemd gebracht had. Het zaad van mannetje lief was(waarschijnlijk door koorts begin jan.) zeer drastisch gedaald.Wij hadden altijd tussen de 2 en 4 miljoen en nu was het opeens 400.000 dus veel te weinig voor ivf! En de beweeglijkheid was normaal 45 procent en nu maar 5 procent ofzo! Midden april moeten we weer een zaadtest doen en dan horen we eind april wat ze gaan doen, of het weer beterder geworden is en anders of nog een maand wachten en weer een test of gelijk icsi gaan doen! Dus alles is uitgesteld en op z,n vroegst (kijkend naar mijn cylcus) zullen we dus eind mei begin juni voor ivf of icsi gaan. Mannetje wou gelukkig nu wel zink/selenium en foliumzuur slikken, dus hopen dat het helpt.
Aly, wat fantastisch! Proficiat! De andere meiden heel veel succes! Ik lees nog altijd met jullie mee. Liefs Marielle
Jee balen Diana, ik had je berichten eerder al gevolgt, was al aan het zoeken of je al op de site wat geschreven had. Was erg nieuwsgierig en leefde (nog steeds hoor) met je mee. Ik hoop dat jullie snel verder kunnen en dat de zwemmers weer goed gaan scoren. Ik vond het zo onbeleefd en verschrikkelijk hoe ze je over de telefoon hebben behandeld. Heel veel sterkte en geluk!