manonie: Heel veel sterkte meid! Ga je nu verder met ivf/isci? Ik hoop dat je snel zwanger mag worden Groetjes Jinky
Een vraag aan de zwangere IUI dames. Ik heb 10 dagen geleden de pregnyl spuit gehad. Sinds vandaag heb ik niet echt veel pijn meer in de borsten, is dit een slecht teken. Of kan het nog alle kanten op?
Hier ook weer een vraag.. Wanneer gaat IUI niet door? En krijg je altijd een pregnyl spuit? Ik ga IUI in eigen cyclus doen en gebruik geen medicijnen. Alvast bedankt!
ja pat ik ben ook benieuwd, ze hebben hem wel toevallig zo gepland dat ik net vandaag moet terwijl gisteren de duivels zijn gekomen...ben je lekker op zijn emotioneelst hahha.... nog maar 1 poging te gaan en dan zit het er weer op....met de iui ga niet geloven dat het nog goed komt.
Baby81, volgens mij hangt dat van vrouw tot vrouw af. Ik ken er die huilend op de bank lagen omdat ze ervan overtuigd waren dat ze ongi zouden worden omdat hun borsten geen pijn meer deden en die dan positief testen. Bij mij begonnen mijn borsten pas laat pijn te doen (terwijl dit anders altijd vlak na eisprong was) zo rond 8 dpo met een posi test als resultaat. Izzie, een IUI gaat volgens mij altijd door hoor (tenzij het op een moment gepland wordt dat het ziekenhuis dicht is want sommige ziekenhuisen sluiten in het weekend of dat je ei niet goed groeit en er dus niet geïnsemineerd kan worden). Ik heb de eerste drie keer ook IUI in eigen cyclus gehad maar kreeg wel pregnyl om de eisprong te kunnen plannen. Heeft je gyn niet gezegd hoe ze het bij jullie gaan doen? Ik weet dat sommige ziekenhuizen met ovutesten werken bij IUI in eigen cyclus... Allebei heel veel succes alvast!
Hoop Misschien ook juist wel fijn, dan ben je het misschien juist het hartst nodig : Lijkt mij tenminste het fijnst.... Ik moet juist als ik net de inseminatie heb gehad, en dan ben ik juist een stuk positiever en kan ik de hele wereld aan....(voor mijn gevoel dan) Maar jij hebt toch IUI zonder hormonen? Wil het dan niet ook nog proberen met hormonen? Izzie Ik weet niet andes dan dat je altijd een pregnylspuit krijgt. (Heb nog nooit anders gehoord) En een IUI gaat niet door wanneer je teveel follikels hebt, wanneer je eisprong al is geweest of wanneer je cystes hebt. Baby81 Ook zonder pijnlijke borsten kan het nog alle kanten op, iedere zwangerschap is anders en bij iedereen zijn de zwangerschapskwaaltjes weer verschillend....dus nog eventjes afwachten en ik ga voor je duimen
Pat: de eerste ronde heb ik hormonen gehad (clomid) maar toen had ik overstimilatie (4 eitjes) aangezien mijn vriend en ik geen tweeling willen (hij heeft al 2 kinderen) leek het de gyn beter om het dan in eigen cyclus te doen, ik krijg wel pregnyl en cetrotidespuiten(deze zijn om de eisprong uit te stellen) vandaar...ik neem nu ff pauze 2 maandjes ga in mei naar een osteopaat...schijnt ook heel goed te werken. Ja na de IUI kan ik ook altijd de hele wereld aan....nu ff niet!
He baby 81... ik teste zelfs positief 10 dgn na pregnyl ( van de pregnyl uiteraard ) en had toen niet echt pijnlijke borsten nee....dat kwam pas 1 dag voor NOD, en die zijn ook gebleven, dus het kan echt nog alle kanten op! ik duim voor je!
Wat een verhalen allemaal. En wat kan een mens soms veel doorstaan... Gister de uitgangsecho gehad, er groeit 1 follikel heel goed maar was nog niet groot genoeg. Zometeen moet ik weer langs en dan kijken we of ie gegroeid is. De inseminatie zal nu op donderdag of vrijdag zijn ipv vandaag of morgen. Normaal gesproken zou ik wel morgen m'n ovulatie hebben maar dit wordt dus uitgesteld door de hormonen? Als het maar niet te laat is.... Maar na je eisprong (een dag later ofzo) kan het dus ook nog of niet? Ik vroeg ook nog aan de gyn of het echt nodig was met die hormonen omdat ik een cyclus heb volgens het boekje, zeg maar, en zij zei dat er meer slagingskans is op zwangerschap mét hormonen. Dit was getest met een grootschalig onderzoek. Dus vandaar dat zij het dus altijd mét hormonen doen ook al is alles verder in orde. Maar dit doen ze dus blijkbaar niet overal. Succes iedereen en veel sterkte met alles en ik duim mee voor de mischien-zwangeren! Oja en even wat anders... Dit is al eerder gebeurd.. Degene die het laatst het overzicht heeft gepost heeft dus niet het laatste overzicht gekopieërd want ik sta er niet meer tussen... en misschien meerdere niet? Dit gaat wel vaker niet goed is mij opgevallen. Oh en mijn naam, nou ja, de sky is the limit oftewel...we kunnen onze grenzen verleggen tot heel ver! We gaan tot het gaatje!
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 16 maart 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl rond 19 maart, nod rond 3 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui rond 14 maart, gonal-f, pregnyl, progestan Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl rond 19 maart, nod rond 3 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Wees niet bang, dat gaat echt niet gebeuren. Je cyclus is met hormonen gewoon niet te vergelijken met een cyclus zonder hormonen. Je krijgt pas IUI als zij denken dat eitje groot genoeg is. Dus die zal nog niet springen. IUI dag na je eisprong doen ze vrijwel niet. Voor is echt beter. Mijn arts deed ook niet aan IUI zonder hormonen. Hormonen vergroten idd de kans. Ik had twee eitjes met hormonen en zonder maar een. Dus dat is 2x zoveel kans. En zie mijn resultaat (waren er zelfs 2, maar eentje was helaas niet levensvatbaar). Succes met alles!
Vandaag de 5de negatieve bloedtest gehad. Merk dat het slechte nieuws me steeds minder aangrijpt, net alsof je eraan went. Durf al bijna niet meer te hopen op een zwangerschap met IUI, we hebben nu alle pijlen gericht op ICSI, de laatste IUI doen we er nu maar "even" achteraan. Bizar om te merken dat ik de eerste keren toen het mislukte helemaal overstuur was, veel huilen en dagen van de kaart. Nu weet ik dat m'n lichaam me constant voor de gek zit te houden met allerlei symptomen, lijkt wel of het me niet meer interesseert. Hoor het aan en ga verder met m'n werk. Beetje akelige gewaarwording. Hebben anderen dit ook, of ben ik de enige die een beetje "verhard".
Hoi Nellas, wat jammer dat het niet gelukt is! Maar je mag de moed niet verliezen hoor, de 6de IUI maakt nog kans op slagen! Veel succes nog!
@nellas, ik merk het ook dat vorige maand dat ik weer ongesteld werd dat het me bijna niet meer raakte. Het voelde aan alsof ik inderdaad verhard was. Heel raar want normaal ben ik altijd helemaal van slag...Het is moeilijk om er nog in te geloven. maar het is wat Ellen zegt, het kan nog wel en we moeten er in blijven geloven! Heel veel sterkte! Ik duim voor je.
@ Nellas, hier nog een 'verhard' persoon. Ik merk bij mezelf dat het een stukje zelfbescherming is. Maar dan merk ik ook dat de emoties er ook wel weer uitkomen, maar dan op andere momenten en niet altijd even handig... Ik weet nog de eerste maanden dat we 'gewoon' bezig waren om zwanger te worden, dat ik toen heel verdrietig was steeds. Daarna werd het wat minder, want ik was realistisch genoeg dat niet iedereen met 5 keer proberen zwanger is. Maar toen we na een jaar naar de HA gingen was het weer een emotionele tijd. De eerste 2 IUI ook, maar daarna durfde ik nergens meer op te hopen en stelde ik me erop in dat ik toch wel weer ongesteld werd. Ik praatte mezelf geen hoop aan. De afgelopen 2 en halve maand hebben we even rust gehad en was ik er sowieso heilig van overtuigd dat ik steeds ongesteld ging worden, want ja, zonder IUI lukte het al anderhalf jaar niet, dus was er nu ook geen reden voor hoop. Vanmiddag heb ik prikinstructie in het ziekenhuis, ws. heb ik morgen mijn menstruatie en dan gaan we weer beginnen met IUI, met hormonen dit keer. Kijken of dat aanslaat. Het is wel zo dat ik daarmee weer een beetje hoop krijg en dan zal het weer ontzettend tegenvallen als ook deze keer niet is gelukt. Maar goed, dan zien we dat dan wel weer. Jij succes hè!
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl rond 19 maart, nod rond 3 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
he nellas, ik herken dit ook. Moets de laatste keer ook niet huilen toen het weer zover was....ik heb de hoop ook opgegeven met IUI. Pat: het was helemaal niks het was een man. psyg daar baalde ik al van. maar hij bleek niet te weten wat hij met mij aanmoest. De gyn had namelijk een doorverwijzing gemaakt voor een groep dames die normaal bij IVF behandelingen bij elkaar komen daar hebben ze wel een begeleidingsgroep voor ( oneerlijk) net of IUI je niet in de koude kleren gaat zitten...maar goed mijn verwijzing is dus verkeerd terecht gekomen en nu zat ik bij hem....en hij zei eigenlijk niks. Toen is hij na gaan vragen wanneer die groep begint, dat is over twee weken en dan wordt ik opgeroepen. Je leert dan om rust in jezelf te vinden en je gedachtes uit te bannen ofzo iets klonk een beetje zweverig maar ok, ik ga maar is kijken. Heb voor mezelf besloten even 2 maandjes niks te doen ben er even klaar mee. Ik heb een afspraak gemaakt bij een osteopaat, dat schijnt ook goed te werken bij onverklaarbare onvruchtbaarheid.. Gehoord van mijn collega. Haar Baarmoeder lag wat gekanteld zei hij en op deze manier zou ze nooit aantellen. (ze was ook al een aantal maanden bezig) hij heeft haar een paar keer behandeld en zei op een gegeven moment dat het nu goed was en een maand later telde ze aan...toeval misschien wl....maar ja het is het proberen waard toch? moet je maar is lezen op google komt best geloofwaardig over! nou meiden succes ik neem ff een break. maar blijf jullie wel volgen!