iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Ellen: ja, ik ben er ontzettend verdrietig over. Morgen eindgesprek IUI, dus even afwachten wat dat brengt. Als we ervoor in aanmerking komen en het IVF gesprek bevalt ons, gaan we één poging wagen. Als die ook mislukt, laten we het rusten en zien we wel wat de natuur brengt. Heb eigenlijk een beetje genoeg van alle hormonen en wilde het eigenlijk laten rusten. Maar ben bang dat ik er later spijt van krijg als we niet op de natuurlijke manier zwanger worden. Wens jou heel veel succes met IUI.

2. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Diaantje wat jammer, ik hoop voor je dat het de eerste keer dan ook maar gelijk raak mag zijn met ivf en anders heel erg veel succes met de natuurlijke manier...wie weet...en die hormonen zijn idd ook niet alles.

Ellen, ik heb dat vorige maand ook gehad dat ik twee weken lang steekjes had in mijn baarmoeder..

Julita succes morgen met de FM meting, ik ga morgen ook weer voor mijn eerste FM meting.

3. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Pat: ja, het liefst natuurlijk zonder hormonen, gewoon spontaan. Jij heel veel succes met IUI. Hoop dat het jullie wel gaat lukken.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @pat , en wat had jij voor moois zitten?
    Ik had er 2; een van 12mm en de ander van 10mm. Dit is wel de eerste keer dat ik er meer dan een heb die wat groter is. Ik weet niet of dat goed of slecht is verder. Iki ben een beetje teleurgesteld want ik krijg dus kennelijk een late eisprong en ik had gehoopt op een mooie vroege zoals vorige maand.
    Nou ja, als het maar een goed ei is he?

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Sterkte Diaantje! Ik hoop ook voor jullie dat er toch een natuurlijke zwangerschap mag volgen, dat willen we tenslotte het liefst allemaal of niet? 'k Kan me voorstellen dat je het even hebt gehad met al die hormonen. Luiter goed naar jezelf, dan neem je de beste beslissing.

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    @ Marieke: dank je! Lief! Ja, spontaan, dat is wat we willen, zonder troep! Zie dat jij ook al 2 mislukte pogingen hebt gehad. Jammer hoor. Hoop dat de volgende DE IUI is! Veel succes!

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Diaantje: 3 mislukte pogingen, in eigen cyclus. Daarna in jan, en febr en deels maart even rust en nu is het wachten op mijn menstruatie om te beginnen met de hormonenspuiten.... Ze liggen al klaar. Helaas.

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik heb net weer een fm gehad en ik wist niet wat ik hoorde, het eitje is nu 21 mm, 2 dagen geleden was het eitje nog maar 13 mm.
    Ik heb gelijk de pregnyl gekregen en zou eigenlijk zondag de iui moeten krijgen, maar zondag waren er al 2 voor de iui, dus het zit vol.
    Nu heb ik morgen om 13 uur de iui, dus 27 uur na de pregnyl al.
    De gyn. zei dat het wel kan.
    Heeft iemand dit ooit eerder gehad?
    Ook hebben we gisteravond nog sex gehad, dus zit er maar 1,5 dag tussen. ik hoop dat het allemaal goed gaat komen.

Groetjes Jinky

9. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Jinky: de gyn zal het wel weten hoor, dus na 27 uur zal geen kwaad kunnen. Ben wel benieuwd naar de telling, want wij mochten echt 3-4 dagen voor IUI geen sex hebben.

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    De gyn. heeft helemaal niet naar de onthouding gevraagd. Ik dacht er later pas aan. Ik zal het morgen wel even aangeven.

Groetjes jinky

11. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Stond bij ons in de IUI documentatie. Dat je die dagen voor IUI geen sex mocht hebben. Wij hielden daar vanaf dag 9-10 rekening mee.

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik dacht dat ik maandag de iui zou krijgen op dag 17, net als de vorige keer en omdat er niet teveel dagen onthouding mag zijn dacht ik beter nu nog even. het is niet anders.

groetjes Jinky

13. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nee snap ik.. zou ik wellicht ook gedaan hebben. Week geen zaadlozing is ook niet goed. Succes met je IUI!

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dankjewel!
    Ik lees net in onze iui documentatie.
    dat ze 1 tot 3 dagen onthouding adviseren.
    Vandaar dat de gyn. er niet naar vroeg, denk ik

Groetjes Jinky

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Jinky, goed dat je ei zo hard gegroeid is maar doen ze bij jullie geen bloedproef? Ik kreeg altijd de IUI de dag na de pregnyl onmiddelijk (21u pregnyl en volgende dag 11u30 IUI) en je ziet het resultaat :)

Eelijkheidshalve toch even zeggen dat dit komt omdat de bloedproeven bij mij altijd uitwezen dat ik al piekte als mijn ei groot genoeg was maar toch... het kan dus wel perfect!

De zaadjes zullen dan al klaar zitten als je eitje springt! Succes hoor!

16. Waarom

Waarom Bekend lid

Dec 12, 2007
    602
    0
    0
    He Jinky!

Wilde je even heel veel succes wensen!
    Het ziet er goed uit meid...en wat Marisha zegt, de zaadjes zitten klaar om aan ta vallen!

Was jij het nou niet die n de wassing meer zaadjes had, nou ja je man dan! en 1-3 dgn onthouding is prima hoor. wij hebben het geloof ik ook nog 2 dgn voor de IUI gedaan, en natuurlijk vlak na de IUI en de volgende dag ;) ik weet niet wat de voltreffer was, maar hij was er.....dus heel veel succes meid!

Jannes!
    Gefeliciteerd met je 16de week ( alweer ) heerlijk!

Heel fijn weekend allemaal!
    knuffel

17. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Waarom: dank je wel! Jij nog maar een paar nachtjes slapen en dan krijgen jullie jullie kindje te zien. Wat heerlijk!

18. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    @ Jinky: succes morgen! Volgens mij is 27 uur prima. Als de zaadjes eenmaal binnen zijn, leven ze nog minimaal 3 dagen toch? Dus dan kunnen ze rustig op hun gemakje naar je eitje zwemmen, nog even lekker uitrusten, en dan als hij springt na 32 uur er vol tegenaan! :) Dat klinkt toch als de ideale situatie?

Succes he!

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    @ Jinky, het is idd wel snel, maar zoals hierboven al beschreven is, ik denk ook dat het geen kwaad kan.
    Succes iig!

20. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @jinky, zo hee, die is ineens veel gegroeid zeg?
    Is dit in eigen cyclus of ben jij aan clomid of spuiten?

Share This Page