Zo Jinky, dat is snel... Ik had maandag al een Follikel van 10mm aan beide kanten, helaas zat er vandaag maar eentje meer(rechts)maar deze was al wel 19mm dus wij hebben ook morgen de 5e IUI. Ook al heel snel hoor want het is morgen nog maar mijn 10e cyclusdag. Julita wat jammer dat jij het nog niet zover had, maar doe je IUI in eigen cyclus dan?
Het kan allemaal. Er zijn zoveel verschillende momenten om zwanger te raken; of je nu wel of geen onthouding hebt, veel of weinig zaad, een sneller eisprong of een late.... Overal doen ze het ook verschillend. Ik heb woensdagavond om 19:00 uur de Pregnyl geïnjecteerd en 3 uur geleden de inseminatie. Dus daar zat weer véél tijd tussen! Het viel me mee. Alleen die eendebek is altijd een gedoe. Mijn baarmoeder ligt heel diep dus dat is altijd gehannes. Het is onze eerste IUI. Nu een dag of 16 ofzo wachten en dan hopelijk geen menstruatie! Iedereen hier ook toi toi toi met alles waar jullie mee bezig zijn!
@pat, goed nieuws voor jou dus! Ja , ik doe IUI in eigen cyclus. Mijn gyn vind het niet nodig om mijn meds te geven...
IUI MEIDEN Diaantje1: 6e en laatste IUI 3 maart 2008, menopur en pregnyl 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Hoi Julita, Ik zag je bericht en wilde graag reageren. Ik las dat je IUI doet zonder medicijnen. Ik heb de eerste 5 keer ook zonder medicijnen gedaan omdat zowel bij mij als bij mijn man alles goed was. In ieder geval niets is gevonden. Ik begin deze ronde met medicijnen en hoop dus nu wel zwanger te worden. Ik weet niet hoe ver je bent, maar ik zou medicijnen toch overwegen. Ik vind het namelijk zonde van mijn tijd, die 5 keer.. Groetjes
zo jinky, die is snel gegroeid zeg. Maar ik denk dat dat wel gaat hoor, beter vroeger na later, die zaadjes blijven wel wachten op je eitje. En dat je gisteren nog sex hebt gehad, ja, het is niet anders, beter denk ik dan dat het langer dan een week geleden was. Succes morgen! pat, ook jij heel veel succes morgen met de IUI, en eentje is genoeg hè!
oh wat lief al die berichtjes van jullie Dankjulliewel! Ik ben wel gerustgesteld door jullie, het is een fijn gedachte dat de zaadjes zometeen klaar liggen voor mijn eitje. Pat: spannend, jij morgen ook de iui. Succes morgen! Hoelaat heb je de iui? Julita: ik slik comid, succes met je fm over 3 dagen, ik hoop dat ze dan goed gegroeid zijn! Marisha: ze doen bij ons geen bloedproef. Wat houdt dat precies in dan? Waarom: veel succes maandag! Het zal vast wel goed komen, geniet maar lekker van je eerste echo! Groetjes jinky
IUI MEIDEN 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Jes28: 6e IUI, puregon 50, pregnyl, NOD 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Hey meiden, ik heb mezelf van de lijst afgehaald. Ik heb 3 maart mijn 6e en laatste IUI gehad, 6x negatief . 22 april heb ik mijn 1e IVF gesprek. Weet nog niet of we in aanmerking komen en weet ook nog niet of we er 100% erachter staan . Wens jullie heel veel sterkte en hoop dat IUI jullie wel een wondertje brengt. Liefs, Diaantje Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Hey diaantje, Wat ontzettend balen dat het met iui niet gelukt is. Ik wil je heelveel succes wensen en ik hoop dat je ons snel goed nieuws komt brengen! Groetjes jinky
diaantje wat erg voor jullie . jullie hebben toch eerst gekozen niet verder in het traject te gaan? ik lees nu dat jullie toch open staan voor 1 ivf behandeling. ik wens je heel veel sterkte toe! liefs rachel
@ Jinky; dank je, wij wensen jullie heel veel sterkte met IUI en hopelijk snel roze @ Rach: ha meissie, we wilden idd stoppen na IUI, maar...je verlegt je grenzen denk ik steeds. Eerst maar eens kijken of we in aanmerking komen, want dat is dus nog niet zeker én kijken of het ons aanstaat, het traject dat ze ons gaan voorstellen. Als mijn FSH gehalte weer hoog is, komen we waarschijnlijk niet in aanmerking. Daarbij maakte ik met 3 menopur maar 1 eitje aan, normaal vragen ze bij dat hoge gehalte medicijnen om 4 eitjes, om in aanmerking te komen voor IVF. Dus het kan nog alle kanten op. Hoe is het met jou? Ben je al begonnen met ICSI?
Mannetje moet er om half 9 zijn en ik 2 uur later, rond half elf. Jij ook veel succes, moet je ook morgenvroeg?
Wij moeten 16 april nog eens een sperma staal inleveren. Hiervoor moeten we 3 dagen onthouding hebben. Wanneer mogen we dan voor het laatst vrijen? Is het 12 april of 13 april? Sorry voor de stomme vraag, maar ik weet niet of er 3 dagen moeten tussen zitten of dat het inleveren op de 3de dag moet gebeuren.
IUI MEIDEN 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 12 maart Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
Nog bedankt voor de antwoorden op blz 558! Ik heb dus urinetesten meegekregen en ik ben daar vanmorgen mee begonnen. Hij was licht positief. Vanavond weer testen. Mijn paasei zat aan de linkerkant en was donderdag 11mm. Ik krijg dus geen hormonen van de gyn. Helaas gaat het hier dus anders. Nouja eerst maar eens afwachten wanneer de 1ste IUI is. Succes iedereen!
IUI MEIDEN Renate007:3e IUI, clomid en pregnyl, NOD 14 maart Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum[/quote]
Hallo allemaal, hier maar weer eens een update van mijn kant.... Helaas toch weer ongesteld geworden maar ik had deze maand ook niet zo veel hoop aangezien ik mijn eisprong weer aan de rechterkant had voor de vierde keer op een rij! (rechtereileider niet doorgangkelijk). Gisterenochtend weer een fm gehad op dag 9, en rechts een eitje van 10mm en links zowaar een eitje van 12mm! Het ziet er dus naar uit dat ik deze maand dus eindelijk wat meer kans heb.... Durf nu dus weer te hopen dat het nu misschien wel eens zou kunnen gebeuren.
Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD 14 maart Marieke21 na 3e IUI nu 2 maanden rust, NOD 16 maart Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 29 maart EllenVL: 1ste IUI met Clomid 50 mg en Pregnyl, nod 30 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 4 Oktober Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum
He Renate, wat balen he dat je IUI weer negatief is.. Ik snap best dat je even een maadje rust wil, wij hebben er net zelf bijna 3 maanden rust opzitten en ik vond dat ook wel even lekker. Ik heb nu alle prikmaterialen en hormonen in huis om weer te beginnen, zie er alleen eenbeetje tegenop, de naalden vind ik erg dik... Eerst maar eens mijn menstruatie zien, anders kan/hoef ik ook niet te beginnen... Vanmorgen een negatieve test gehad, dus ben nog steeds erg onzeker...