iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Julita, ik heb vanmiddag die afspraak. Ik hou jullie op de hoogte! Ik wens jou in ieder geval veel suc6 morgen!
    Marieke, ik ga er zeker van uit dat ik niet zwanger ben en misschien zelfs geen eisprong heb gehad deze maand wat nogal vreemd zal zijn aangezien ik met Clomid 150mg vorige maand wel een eispronbg had maar goed we zien wel. Ik zie dat jij ook overtijd bent, en al getest?

2. bengel

bengel Niet meer actief

@ roosje: ik heb ook ooit een eisprong gehad met 150 mg en maand erop was ik immuum vor clomid, dus geen eisprong meer met clomid gehad...ik hoop t niet voor je, maar houdt rekening dat dit kan..

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    hoi hoi,

Wij kregen ook zes IUI behandelingen. Meteen met hormonen. Gyn vond met hormonen meer kansrijk dan zonder. Ik heb maar 2 keer een IUI gehad, maar ik ben per keer gemiddeld 4-5 keer naar het ziekenhuis geweest voor metingen en de IUI zelf. Een uitgangsecho op dag 3, daarna dag 8 nog eens terug en de laatste dagen elke dag om het juist moment te kunnen bepalen.

Mag ik vragen waarom je toch een kijkoperatie krijgt terwijl je HSG goed was?

Succes met alles!

4. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi Vruchtje > Wij zouden ook 6 behandelingen kunnen krijgen, maar het werden er ook maar 2 :)
    Ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig mag verlopen :D

Ik kwam gemiddeld 2 tot 3 keer terug in het ziekenhuis. Ik kreeg pas op dag 11 mijn eerste FM meting en dan daarna meestal pregnyl mee en 2 dagen (36uur) daarna de IUI.
    Voordat we echt gingen starten wel heel veel onderzoeken gehad.

Waarom> Al je echo gehad? En.....

Roosje> Spannend hoor! We horen graag van je :D

Jannes> Hoe is het met jou? Begint je buik al lekker te groeien?

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    waarom: hoe is het met je? heb je al een echo gehad?
    ik ben nieuwsgierig :D

groetjes jinky

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Met mij alles prima. Begin goed te groeien. Mensen die me een week niet gezien hebben, schrikken er ook van. Echt een gezellig buikje. Niet meer van goh ben je wat aangekomen. Maar meer mensen hier van: ben je zwanger? Leuk is dat.

Gisteren maar weer eens een buikfoto gemaakt (staat niet in mijn album). Voel me verder prima. Af en toe wat krampen, maar ja kindje gaat nu ook flink groeien las ik in mijn boek.

Hoe is het met jou?

Ben ook heel benieuwd naar de echo van Waarom!

7. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Ja bij mij is ook al behoorlijk hoor! Je kan er niet meer omheen. Ik zal weer eens een foto maken.

Ik kan helaas niet mijn echo's inscannen. Nwe comp en printer en dat werkt nog niet helemaal zoals ik wil hihihi :)
    Zodra dat geregeld is zal ik ook de echo's plaatsen!

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Nic en jannes, leuk te horen hoor meiden!

Jannes, jij was toch mijn guru. Wat is de ideale timing voor IUI na een HCG trigger?

9. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    Dag meiden!

Wat een hoop berichten weer hier...hoop dat er een heleboel paaseitjes zijn bevrucht de afgelopen dagen! :)

En Nic, jeetje dat is schrikken! maar gelukkig is alles goed! en lekker dat je naar het zh kan als je wilt kijken!

Ik heb ook me echo gehad vanochtend!
    EN HET HARTJE KLOPTE! ha ha ha ha
    Ik ben zoooo gelukkig! het grootste gevaar is geweken en werd ook ook na de echo door de meiden van harte gefeliciteerd! "het"is een kleine cm en ben 7 wkn zwanger en alles zag er goed uit!
    Ik ben zoooo blij!
    over twee weken mag ik terug voor nog een echo, ze vroeg of ik dat prettig vond! Nou ik wil het dan wel weer even zien natuurlijk!

van het weekend de ouders vertellen, aangezien ik binnenkort op een kleine vakantie ga waar me schoonouders ook zijn, en als ik dan niet drink! is dat wel heel verdacht!

Meiden houd moed! deze dag komt voor jullie allemaal!
    ik blijf voor jullie allemaal duimen.

Helaas kan ik niet meedoen aan mvm ze zitten niet waar ik woon. Ik had graag willen helpen!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @waarom, gefeliciteerd meid! En nu wel volop genieten!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    en je mag een mooie banner uitzoeken nu, staat gezelliger!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom net van het ziekenhuis vandaan, heb een echo gehad waar ze niks op kon zien. Heb voor alle zekerheid bloed geprikt waar ik morgen de uitslag van krijg te horen. Mijn intake is vervroegd van 31/03 naar 26/03 (morgen dus) om de verdere stappen te bespreken mocht de bloedtest negatief zijn dan moet ik aan de Primolut om weer opnieuw te kunnen beginnen. Mijn man moet dan nogmaals een zwemmerstets doen en ik misschien een HSG, maar daar krijgen we morgen meer over te horen.
    Het kon zijn dat ik geen eisprong heb of later maar dat wisten ze ook niet met zekerheid te zeggen.

@Bengel, ben je toen daarna overgestapt op spuiten of wat?
    @Nic, met een 2ling kun je er niet echt omheen want je buik is al snel groter dan met een embry.
    @Waarom, gelukkig dat het hartje klopt. Nou meid geniet ervan en hup die banner zetten.
    @Jannes, ja ik denk ook dat het je kind is die groeit waardoor je krampjes hebt. Hopleijk gaan die gauw over.
    @All, dikke knuf!

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @ Waarom: wat super fijn voor je! :)
    @ Roosje:Voor jou blijft het dus even spannend. Ik ben benieuwd morgen! Ik heb zaterdag een negatieve test gehad, toen zat ik op dag 30. Gister en vandaag bij het afvegen een beetje rood, maar niet elke keer. Ik snap er niets van. Iig moet ik geloof ik een beetje geduld hebben. Misschien dat ik morgen nog een test doe, mijn man neemt er iig eentje mee als het goed is...

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Marieke, ja voor ons beiden zo te zien. Ik heb er weinig vertrouwen in, tijdens de echo kon ze dikke slijm zien en voor zover ik weet krijg je dat toch alleen als je ongie gaat worden? Ik heb nog steeds last van krampen/steken, ik zou me dan afvragen waar komen die dan vandaan als ik geen eisprong zou hebben gehad?
    Misschien innestelbloed, althans dat hoop ik voor je. En hou ons op de hoogte ok!

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Waarom: wat heerlijk voor jullie! Wat een goed nieuws! En lekker over 2 weken terug. Deden ze bij ons tot 12 weken ook. Heerlijk voor je geruststelling. Geniet ervan meid!

@Julita: je Guru...haha.. Bij ons in het ziekenhuis was de IUI 36 uur na de injectie. Later wilde ze niet doen. En tip was om dan in de loop van de dag een hoogtepunt te krijgen om zaad nogmaals in beweging te krijgen in de baarmoeder.

@Roosje: hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Fijne avond allemaal!

16. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Mag ik even snel een korte vraag stellen?
    (sorry dat ik even geen tijd heb om op de overigen te reageren)

Maar moet je je hormonen iedere dag op hetzelfde tijdstip zetten (ik spuit iets wat op Menopur lijkt) of mag dit ook wel eens 2 uurtjes later of eerder? (Dit ivm een afspraak waardoor ik niet op mijn vaste tijd kan spuiten.)

Alvast bedankt!
    Hope

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    waarom: super! Gefeliciteerd! lekker genieten nu!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Waarom: super gefeliciteerd meid! Fijn dat het hartje klopte en nu lekker genieten.

Jannes: natuurlijk mag je vragen waarom ik kijkoperatie krijg terwijl hsg goed was. Ben 2 keer zwanger geweest en helaas 2 keer een vroege mk gehad met ongeveer 6wkn. Aangezien het beide keren niet in baarmoeder was te zien twijfelen ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap of gewoon een hele vroege miskraam. Ze willen gewoon voor de zekerheid checken of van binnen met mijn eileiders etc. alles goed is voordat ze IUI gaan doen. Aankomende zomer zijn wij 3 jaar bezig en denk dat ze ons daarom ook een handje willen helpen.

nic79: Wow je ben zwanger van een tweeling ontzettend gaaf. Fijn ook dat je bij de 2e IUI zwanger bent geraakt. Daar tekening ik ook graag voor :).

Marieke: vervelend zeg die onzekerheid. Ik duim me rot dat je alsnog positief gaat testen. Beide keren testte ik ook pas na een week positief, dus het kan nog meid.

Bengel: hoe is het met jou meis? Kom jou helaas ook overal tegen

groetjes vruchtje

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    @Hope: Onze gyn zei idd wel dat je elke dag om dezelfde tijd de spuit moet gaan zetten.

Ik hoop nit dat ik alsnog ongi ga worden trouwens, want ik ben de halve uitleg alweer vergetn van al die hormonen, naalden en spuitdingen... Mocht het dus wel zo zijn, dan pak ik mijn boeltje in en ga weer naar het ZH waar ze het me nogmaals mogen vertellen. 'k Snap er echt niets van, ik heb Puregon, Lucrin en Pregnyl meegekregen, 5 verschillende soorten naalden en van elke naald maar 5 ipv 10...

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Vruchtje: dan is het in jouw geval idd wel fijn dat ze een kijkoperatie doen om e.e.a. uit te sluiten. Veel succes!

@Hope: Beter om op zelfde tijd te doen, maar ik kwam er een keer achter dat ik niet gespoten had en heb het toen later gedaan. Had geen invloed op mijn eisprong ontwikkeling. Dag daarna weer netjes op zelfde tijd als normaal gedaan.

Deel Deze Pagina