He WIes! wat goed nieuws zeg! en mindere kwaliteit? hoe dat zo? omdat het zo lang duurde of gaven ze geen reden? Geen pregnyl? probeer het te begrijpen hoor, begrijp me niet verkeerd? Waarschijnlijk heb je het niet helemaal goed gedaan de vorige keer dat het zo zeer deed. Geven ze je geen pregnyl omdat het te kort dag is? want als dit echt een verminderde kans is door geen pregnyl en een eitje van mindere kwaliteit hoop ik niet dat het van je pogingen afgaat! Uiteraard hoop ik dat je er geen 6 nodig hebt. Nou meid ik ben benieuwd! En ik ga kneiterhard voor jou duimen.....en wie weet is dit gewoon helemaal jou ronde!
He Marieke wat een verhaal weer...pppppfff! Je hebt er nu over na kunnen denken! pak de telefoon en bel d'r terug! en zeg wat je wilt, en een mooie datum om ongesteld te worden! liefst helemaal niet, maar dan zo snel mogelijk! wanneer kan ik komen!? hup aanpakken die trut! Kom op je kan het ....bijdehand mens heeft de halve wereld!
Hahaha Waarom, Ik zou precie shetzelfde zeggen tegen een ander die zoiets schreef, maar nu het mezelf betreft... Als ik nu ga bellen, ga ik alleen maar lopen huilen aan die telefoon, ook niet handig. Een ander vriendinnetje tipte me om gewoon de HA te bellen voor een bloedtest. Dus ik wacht nu tot het 2 uur is, dan kan ik even bellen.
Ook goed Marieke, waar jij je goed bij voelt! en zodra de eerte emo bui voorbij is.....BELLEN HE komt goed! Succes knuffel
Nou net de assistente van de de HA aan de telefoon gehad die deed ook net alsof ze me niet begreep en kon niets voor me betekenen zei ze.... Ik weer in tranen.... 'mevrouw, ik begrijp u niet en ik kan u ook moeilijk verstaan.' Ja, duh! Ik heb het even helemaal gehad. Ik wil nu even niks!
Hee, sj*t, Marieke. Kan me voorstellen dat het emo is. Loop je je al op te winden, gaat het weer niet... Ik weet dat het niet ltijd makkelijk is om alles te snappen voor vreemden, maar kan er niemand anders voor je bellen? Je vriend of een vriendin die op de hoogte is? Die kan misschien voet bij stuk houden. Kan me voorstellen dat jij er zo geen zin meer in hebt. Ik wens je echt veel sterkte! Hope
kop op meis!....laat je niet uit het veld slaan door die mutsen! Draai even harde muziek...lekker hard scheeuwen springen..weet ik veel wat! IETS ...en dan rustig die muts in het zh even opbellen! Echt je kan het.....wil het ook voor je doen! Hoe heet ze? en het nummer? regel ik heeeel snel dat jij langs mag komen!
Jullie leven wel echt mee zeg, lief! Ik laat het even rusten, moet even weer tot mezelf komen. Morgen kijk ik wel weer verder denk ik. Weet je wat die ass. van de HA ook nog zei: 'Je moet je er niet zo druk om maken om zwanger te worden. Dat helpt het totaal niet.' Ik heb haar gezegd dat dit zo'n vreselijke dooddoender is om te zeggen! En dat als zij een vriendin was die dat tegen mij zei dat ik nu enorm kwaad was geworden. Ik heb haar een goede dag gewenst en heb opgehangen na deze uitspraak. En nu ga ik de deur uit. Frisse neus halen en bij een vriendin op de koffie. Liefs, Marieke
Jannes en Waarom, ik kan niet meer veranderen van pakket dit jaar. Ik heb De Friesland, volgend jaar ga ik een andere nemen. Ohra schijnt goed te zijn maar dat moeten we tegen die tijd zien. De medicatie voor IUI is maar 20 zag ik dus op zich niet duur. gelukkig worden die van IVF/ICSI wel volledig vergoed. Marieke, terug bellen die handel en eis een bloedonderzoek en zeg dat je daarna mocht die negatief zijn dat je je ongie gaat opwekken eerder niet. Sterk in je schoenen zijn meid, het is jou lichaam en zij heeft niet het recht jou de les voor te lezen en er heel luchtig over doen terwijl jij in de spanning/onzekerheid zit pfff wat een trut zeg.
@Roosje: 20 euro voor medicatie? Gebruik jij geen hormonen? Mijn hormonen en pregnyl waren alleen al per maand ruim 250,- Maar als het klopt, dan is het zeker te overzien.
waarom, ik heb de pregnyl laten prikken op het zh. Ik hoorde dat sommige vrouwen het een tijdje voordat het geprikt wordt uit de koelkast halen en dat het dan minder zeer doet. Dus dat houd ik in m ijn achterhoofd voor de volgende keer. En de pregnyl wordt gebruikt om de eisprong op te wekken, zodat ze precies kunnen timen. Maar nu is het een spontane, en door de ovutest weten we dat ie morgen is, dus dan is het niet nodig. Heb niet gevraagd waarom de kwaliteit minder kan zijn, ik denk doordat ie laat is.
He Wies mij is verteld dat pregnyl ervoor zorgt dat hij zeker springt! heb ook wel is een positieve ovu test gehad terwijl hij niet is gesprongen! nou ben ik een apart geval ha ha ha...maar ga zeker uit van je zh! hij gaat idd gewoon bij je springen en volgens mij valt de kwaliteit wel mee hoor als je hem later hebt. Ik ga gewoon heel hard voor je duimen...heb er een goed gevoel over Marieke..succes meid! lucht lekker je hart! En Roosje, dat valt reuze mee, dus prima! spannend!
Jannes, ik heb alleen pregnyl 5000 (wat 20 kost) gekregen voor IUI. Clomid gebruikte ik al sinds ik loop bij de gyn. Waarom, thnx jij ook!
Marieke een hele dikke knuffel! Hopelijk heeft een frisse neus en op de koffie bij je vriendin geholpen. Nog 5 min en ik weet of ik morgen naar het ziekenhuis mag voor mijn 1ste IUI. Spannend hoor.
Ja een ovutest. Vorige week waren ze ietts lichter dan de testkleur en gisteren waren ze echt heel licht. Vanmorgen weer iets donkerder. Bedankt!
Nog steeds iets lichter dan het teststreepje? Morgenvroeg moet ik sowieso bellen als de test nog niet goed is en dan krijg ik weer een echo. Baal wel hoor en het maakt je onzeker. Ben benieuwd morgen. Dank je Waarom!
hey marieke, ik breek ff in wat ongelooflijk stom dat de gyn aan de telefoon zo koel tegen je doet! ik heb dat ook weleens gehad en ik was daar dan ook helemaal door van slag even over de prikinstructie, toen ik het na de uitleg in het zh nog niet helemaal begreep heb ik het ook in de apotheek gevraagd. en daar is het me heel goed en rustig uitgelegd. ze zei zelfs: is het je nu duidelijk? want als het je nog niet duidelijk is, dan doe ik het even voor met water in de spuit. ik ging écht met een goede gevoel weer naar huis. heel veel sterkte he! ook met deze onzekere dagen! liefs rachel
Hai, Ik denk dat mijn derde IUI niet gelukt is, heb namelijk sinds vanmorgen bruin bloedverlies. Dit betekend bij mij altijd dat mijn ongie eraan zit te komen en dat ik over een paar dagen dus ongesteld wordt. Dit was mijn laatste IUI gezien mijn leeftijd (ik heb maar 1 keer in de 2 maanden een IUI omdat mijn linkereileider dicht zit). Ben dus nu ook een half jaar bezig en heb 3 IUI's gehad. Wachten tot de ongi echt doorbreekt en dan maar weer het ziekenhuis bellen. Weet niet wat de gyn wil maar zal wel richting IVF gaan. Ben aan de ene kant hier wel blij mee maar aan de ander kant vind ik het doodeng want dan heb je nog maar 3 kansen en wat als dat niet lukt..............krijgen we dan nooit een kindje! Moet er niet aan denken. Straks om 10.00 uur hebben een afscheid van een collega met een gebakje want zij gaat met zwangerschapsverlof, ze loopt dus nu in de buurt met een dikke buik.........zucht Veel liefs Nataly