Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum Nou hehe, zie mijn banner beneden... Eindelijk. Na 8 dagen overtijd te zijn geweest en een negatieve test wilde ik echt wel ongesteld worden! Morgen beginnen met Lucrin, die instr. weet ik nog, maandag Puregon erbij. Maar daarvoor ga ik eerst naar de apotheek voor nieuwe uitleg. En voor nieuwe naalden, want daar heb ik echt wel te weinig van... Nic: Wat fijn om te lezen! Ellen: Succes met de IVF, ik hoop voor jullie dat dat snel aanslaat
Ellen: Dankjewel! ik zit inderdaad in de wachtweken. Ik heb nog een week te gaan. Nogmaals ook succes! Ik zie net dat je een eigen topic hebt, dus ik blijf je volgen. Marieke: Wat fijn dat je nu verder kan! Heelveel succes! Groetjes Jinky
Hier mijn 1ste IUI gehad vanmorgen. Er waren 3 miljoen goeie zaadjes. Allemaal bedankt voor jullie woorden en steun! Marieke fijn dat je nu verder kan!
Ja achteraf wel Dat uur dat je moet wachten was het minste... Vraag; 3 miljoen is toch best goed? En er kwam toen ik overeind ging best veel vocht/slijm weer uit, maar dat was normaal zei ze.. Bedankt Hope *knuff*
ps, wat ik wel een beetje raar/vreemd vind is dat ze niet nog een inwendige echo maken, maar van de urinetesten uit gaan.. Dat zal misschien wel normaal zijn?
Ik kreeg iedere keer follikelmetingen, eigenlijk geen urinetesten. Eén keer konden ze de foll. niet vinden, toen moest ik bloed prikken. Ovutesten (met urine) heb ik eigenlijk niet eerder in het zh gehad. Het aantal zwemmers, weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik word daarover ook niet altijd goed geïnformeerd, maar ik meen dat ik geluiden heb gehoord van 14 milj. en 35 milj. Of dames iui-ers, kan dit niet? En overschat ik het weer? Maar de hoeveelheid zegt niet alles, je moet ook rekening houden met het aantal beweeglijken. Maar nogmaals, ik weet er niet zo veel van. Er zijn er op dit forum die vast meer kunnen vertellen. Benik overigens dan ook nieuwsgierig naar In ieder geval beginnen voor jou nu de spannende wachtweken. Heel veel succes hiermee! Hope
bedankt jinky! wij hadden 6miljoen eitjes. Je hebt er 1miljoen nodig, dus 3miljoen is zeker goed genoeg! spannend hè die 1e IUI? de 2e ook hoor, maar de 1e is écht spannend. hopelijk is het gelijk raak!
ja, ik moest ook al lachen... 6 miljoen eitjes Zoveel had ik met Pasen nog niet eens in de schaal liggen
@Nellas, ik zag dat jouw nod vrijdag was. En? positief nieuws? @All, misschien een gekke vraag maar spuiten jullie iedere keer aan 'dezelfde kant'? Ik spuit iedere keer rechts van mijn navel, omdat ze dat in het ziekenhuis ook deden, maar ik neem toch aan dat links ook kan, of niet? Hope
Spuiten kan je aan beide kanten van je navel. Het mag er ook wat onder of boven als het maar in de buurt van je navel is. Hoeft niet vlak naast je navel. Ik prik telkens op een ander plekkie want misschien ga je het anders zien na te vaak op 1 plek. Ik heb ook een keertje verkeerd geprikt in een bloedvat ofzo. Had een paar dagen een blauwe plek!
oh,haha ,ja ik bedoelde zaadjes natuurlijk. dat zou wel te gek zijn, 6 miljoen eitjes, en dat met pasen nee, bedankt, krijg je een 6miljoen-ling
Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum Ik heb mijzelf er ook maar bij opgezet.....spannend!
Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Hoop: 5e iui NOD 17 maart. SRB: 3e iui op 13 maart, gonal-f, pregnyl, progestan, NOD 28 maart Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum Ik heb mijzelf er ook maar bij opgezet.....spannend![/quote]
Bengel Wat een super nieuws! Gefeliciteerd! En al na je eerste IUI! Top hoor meid! En het wordt een sinterklaas kindje Leuk leuk leuk! Nou geniet er lekker van!