iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hey Bengel! Gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van :)

2. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Super Bengel! gefeliciteerd!

Groetjes Jinky

3. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hee Bengel, wat een fantastisch nieuws. Ik was je even kwijt op het forum, en zie nu dat je zwanger bent. Heel gaaf voor je!

4. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ?
    Hoop: 5e iui NOD 17 maart.
    Nellas 5e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD 28 maart
    Skyizthelimit 1e IUI Menopur/Pregnyl - NOD rond 5 april
    Jinky: 2e iui, clomid & pregnyl, nod 7 april
    Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 8 april
    Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April
    10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April
    wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april
    Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april
    Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april
    Linda: februari '08 3e poging: 1e IUI, puregon & pregnyl
    Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan
    Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan.
    Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten
    Renate007:3de iui neg, maandje rust nu
    SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.
    De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum

5. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Hoi SRB, ik zie dat jullie nu ook even rust hebben. Wij hebben net ook bijna 3 maanden rust gehad en dat was wel zo fijn.
    Vandaag beginnen we weer met een nieuwe poging, ik begin met prikken. Helaas doet dit meer met me dan verwacht, ik begin bij het minste of geringste te huilen... Maar goed, we gaan door voor het goede doel!

6. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Helaas is bij mij de 3e IUI niet gelukt! :cry: :cry:

Heb 9 april weer een gesprek met mijn gyn over het vervolg.

Veel liefs
    Nataly

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

Sep 1, 2006
    959
    0
    0
    Nataly, dikke knuffel voor jou!

8. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    @Bengel: gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws
    @Nataly: dikke knuffel voor jou!

9. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    Ik ben een paae dagen wat minder aanwezig geweest vanwegen de verhuizing hier.
    @bengel gefeliciteerd meid! Geweldig!

Hoe is het met de rest?

Ik zit nu rond de vermoedelijke innestelings tijd dus dat vind ik altijd wel heel spanned....
    @pat en 10uss, hoe voelen jullie je?

10. bengel

bengel Niet meer actief

dank jullie wel meiden

ben nog steeds helemaal van de wap..
    straks krijg ik wel uitslag bloed prikken, omdat ik vrijdag ochtend ghuis pos testte, met ochtend urine ...toen naar zhuis, toevallig evaluatie gesprek.. daar moest ik een plasje inleveren (geen ochtendurine en 3 koppen thee verder)...die was dus NEGATIEF...terug komen s middags om bloed te prikken, daar krijg ik dan strax uitslag van
    maar zaterdag en gistren weer thuis getest, en nu dikke vette plus.

ECHT HEEEEL ONWERKELIJK

ik duim dat jullie met me meegaan..want t is ons nu wel gegund hoor na zoveel moeite!

gr bengel

11. Nellas

Nellas Lid

Apr 13, 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    Hier alweer een tijd geleden een negatieve test gehad, deed me erg weinig, best eng om te merken. Morgen de 6de en laatste IUI, het is een beetje dubbel, hadden vorig jaar heel erg veel hoop op een zwangerschap en de teleurstelling is vrij groot nu het na (bijna) 6 beandelingen niet gelukt is.

In de laatste behandeling hebben we weinig vertrouwen meer, ook al weet ik dat ook deze gewoon telt als een poging. En dat de kansen even groot, zowel niet iets groter, zijn dan de voorgaande behandelingen. Dus we gaan er weer voor, de laatste keer, daarna ons richten op de bruiloft.

12. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @nellas, heel veel success met je laatste IUI en het zou mooi zijn als kon trouwen met een binnenpretje.
    Ik duim voor je.

13. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Halo Nellas,
    Ik las dat je morgen de IUI hebt (Fostimon & Pregnyl). Ik heb het donderdag. Ik moet vannacht de pregnyl spuiten. Heb vandaag de FM gehad en had 2 folikels. Eentje van 16 en eentje van 17 mm. Hoe is het met jou? Hoeveel had jij er? Ben benieuwd.
    Groetjes

14. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik ben ook even wat minder actief hier op het forum want ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben....
    Heb wel weer last van mijn borsten dus begin al weer wat zenuwachtig te worden voor mijn nod.

Bengel Van harte Gefeliciteerd meid, geniet ervan!

15. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik zit even in een mega dip!

Krijg net een mailtje van een collega dat ze zwanger is, ik was er al beetje op voorbereid omdat ze al een week overtijd was maar het komt toch hard aan. Ze was ook al wat langer bezig maar zat nog niet in de medische molen dus ben natuurlijk blij voor haar. Heb zin om een potje te janken maar dat kan niet omdat ik op mijn werk zit dus daarom schrijf ik het maar van me af.

Ik ben nu ongesteld en wij hebben 9 april een gesprek omdat we waarschijnlijk het IVF traject ingaan.

Het is niet eerlijk, mijn collega zwanger (waar ik dus elke dag mee geconfronteerd ga worden) en mijn beste vriendin is nu 24 weken zwanger van haar tweede.

Vind het even niet leuk meer!

Veel liefs
    Nataly

16. cilianne

cilianne Actief lid

Mar 20, 2008
    243
    0
    0
    Nataly, ik voel helemaal met je mee. Ik heb in mijn omgeving ook alleen maar zwangere vrouwen. Goede vriendinnen en kenissen. Heel frustrerend. Ik kan me voorstellen dat een collega nog erger is omdat je er iedere dag mee geconfrontreerd zal worden. Maar wees positief, misschien is het bij jou ook snel raak en kunnen jullie je verhalen met elkaar delen. Er zit helaas niets anders op dan verder gaan met je leven.

Ik wens je nog een fijne dag en hou je sterk!

17. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik weet het ook wel maar even klagen lucht op, morgen gaat het altijd wel weer beter met mij maar nu kan ik alleen meer denken......waarom zij wel ik niet en ik wil zo graag!

Mijn collega snapt heel goed dat het voor mij erg moeilijk is en daarom heeft ze het me nu al verteld. Ach ja.......binnenkort kan ik heus wel blij voor haar zijn.

veel liefs
    Nataly

18. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Dikke knuffel Nataly! Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Heb ook vaak "o wat leuk voor jullie" geroepen terwijl ik van binnen door de grond ging.

19. Hope28

Hope28 Actief lid

Mar 24, 2007
    190
    0
    0
    Nataly, erg bekend. Voelt gewoon niet fijn, maar ik merk dat ik er wel wat 'harder' in geworden ben, naarmate er meer pogingen zijn mislukt.

Nellas, toch spannend, succes!

Cilianne, ook voor jou weer een nieuwe kans. Duimen :thumup:

Ik heb deze ronde (nr. 5) voor het eerst met fostimon (zoiets gelijk aan Menopur, dacht ik). Uit een eerdere fm bleken er 3 goed te groeien, ca. 15mm. Nu bleek er weer 1 verdwenen. Bovendien gaat de groei met Fostimon veel langzamer dan in mijn natuurlijke cyclus. Ik heb al 10 dagen gespoten en ze zijn nu net 16mm. En ik zit dus op dag 13. Zonder hormonen waren ze nu al groter geweest. Vreemd.
    :( Herkent iemand dit?

Met 3 was ik heel positief, nu ze maar langzaam groeien én er blijkbaar al weer 1 is afgevallen, gaat de hoop weer langzaam wat verloren. Ik dacht eerst dat Fostimon het voor me deed, nu weet ik het even niet meer. :(
    Ik hoor graag jullie ervaringen!
    Hope

20. Nataly

Nataly Actief lid

Jul 4, 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Weet je, ik gun het mijn collega heel erg. Het is een ontzettend lieve meid.

Het is vooral het feit omdat je haar 5 dagen in de week 8 uur per dag ziet en dan alles gaat meemaken wat je zelf ook graag wilt meemaken zoals de 12 weken echo, 20 weken echo, de kwaaltjes en het buikje wat natuurlijk gaat groeien. Je zit er zo bovenop.

Mijn vriendin is ook zwanger maar zij woont 75 km verderop dus die spreek ik wel heel vaak maar die zie ik wat minder dus dat is makkelijker.

Veel liefs
    Nataly

Share This Page