IUI MEIDEN Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April 10uss:3e IUI, pregnyl, NOD 10 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
nu is het werkelijkheid, eerste iui is mislukt vandaag ongie geworden... balen zeg! had zo'n goede hoop. straks maar even bellen naar de gyn kijken wat die nu voor ons in petto heeft. misschien een volgende iui en anders door voor ivf..
IUI MEIDEN Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Eendje: 5e IUI, puregon 100, pregnyl & progestan Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Jammer visje... wellicht heb je het ooit verteld, maar waarom zou je niet een paar IUI hebben, maar meteen naar IVF moeten?
Hey, Ik ben even wat minder online, ik heb me even met wat andere dingen bezig gehouden. De afgelopen week was ik erg van streek, want ik kreeg te horen dat mijn schoonzusje voor de 2e keer zwanger is. Natuurlijk ben ik blij voor haar, maar wanneer is het onze beurt? Onze 3e iui gaat waarschijnlijk toch door, we hebben hierna 2 maanden pauze gepland. In deze pauze hebben we een afspraak bij de uroloog voor een onderzoek bij mijn vriend, omdat het aantal zaad laag is en we nog steeds niet zwanger zijn willen ze daar ook even naar kijken. Julita: Nogmaals Gefeliciteerd! Pat: ik weet het niet. De gyn. heeft hier het meeste ervaring mee, denk ik. Vorige maand groeide mijn eitje sneller dan die maand daarvoor, dus dat is ook altijd afwachten. In ieder geval heel veel succes dinsdag! Waarom: fijn dat alles goed gaat en leuk dat je aan ons denkt! Renate: Jij ook heelveel succes! Rust doet veel goeds, dus het gaat nu vast lukken! Skyizthelimit: heelveel succes vandaag! Hope28: ik heb ook geen ervaring met bruinverlies. Anders even bellen en je verhaal vertellen. Groetjes jinky
IUI MEIDEN Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Izzie: 1e IUI in eigen cyclus, NOD 12 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ik heb mezelf van de lijst gehaald... 6e en waarschijnlijk laatste IUI is mislukt... Volgende week een evaluatie afspraak, en dan kijken en bedenken wat we willen. Of we verder willen of niet... Waarschijnlijk wel, maar even rust zou ook wel lekker zijn... Meiden, allemaal heel erg veel sterkte en succes in het IUI-hoekje. Ik hoop dat jullie hier meer geluk hebben als dat ik hier heb gehad. Jullie verdienen het allemaal, stuk voor stuk!
@Waarom: nee zelf niet gehad. Wel 1x een druppeltje bloed, maar dat was 1 druppel en daarna niets meer (week 8 ). Waarschijnlijk door harde ontlasting. Want vergeet niet dat je baarmoedermond heel erg doorbloed is dus wellicht na seks (en hoogtepunten) kan het een bloedinkje veroorzaken. Als het even duurt voordat het eruit komt, is het natuurlijk bruin en niet helder rood... Als het niet aanhoudt, kan het denk ik geen kwaad.
@Eendje: wat verdrietig voor je! Heel veel succes met alles. Ben benieuwd hoe jullie nu verder gaan. Dikke knuffel!
Julitta > Van Harte meid! Ik heb ook bruinverlies gehad in het begin en was ook harstikke zwanger, kan nog de innestelling zijn, maar goed dat je de gyn hebt gecontact? En al wat gehoord? Hope> Heel vervelend iedere keer weer he! Sterkte meid! Sky> Super ei zeg! Spannend! Ik hoop dat dit een geluksei is SUCCES! Cillianne> Ik had vlak voor mijn NOD ook last van krampen en was er van overtuigd dat ik weer ongi ging worden, maar kijk... Duim voor je! Hoop dat je het zelfde geluk hebt dat ik toen had! Waarom> Kan heel goed door de sex komen die bloeding, mij werd wel geadviseerd even geen sex te hebben en rustiger aan te doen. Sterkte meid. Hoop dat het snel over is Hier voor de 3e keer een bloeding Net weer of ik ongi ben Schrok mij weer rot zaterdag ochtend. We zijn weer naar het ziekenhuis geweest. Uitgebreid onderzoek gehad, zowel uitwendig als inwendig. Ze hebben ook meteen 2 uitstrijkjes gemaakt om te kijken of het niets ernstigs in. Geen verdere stolsels gevonden, want die verlies ik ook steeds Bah Bah sorry voor de details. De babys maken het gelukkig goed Maar het is toch steeds weer vervelend. Vorige bloeding heeft 3 weken geduurd, ben er net een week vanaf Ik moest ook rustig aan doen van de arts en idd geen sex voorlopig. Ik mocht niet eens de stad in om te winkelen. Ik moet toch maar is leren beter naar mijn lichaam te luisten Ben geen stilzitter! Nou alle meiden veel succes die binnenkort weer IUI krijgen! De wachters mijn duimen draaien op volle toeren!
Dag dames, Ik snap soms mijn lichaam niet meer hoor. Gisteravond helder rood bloedverlies, en vanaf vanmorgen alleen wat bruin verlies na het plassen en verder niets meer. Meestal begin ik met bruin en daarna roodverlies. Nou ja, ik wacht nog maar even af, het zal vanavond of morgen dan wel doorzetten. Maar wat moet ik nou als dag 1 rekenen? Wie kan mij helpen?
Hoi Nic79, Bedankt voor je berichtje. Ik heb inderdaad nog steeds krampen. En mijn buik is opgezet. Het voelt net alsof de komen. Had de hoop een beetje opgegeven, maar nu ik jou hoor, krijg ik weer hoop! Nog heel even afwachten dus! Bedankt voor het duimen en jij heel veel succes met je zwangerschap! Leuk hoor, een tweeling! Geniet ervan.
ze wilde eigenlijk gelijk beginnen met ivf omdat t zaad van mijn vriend echt slecht is, maar wilde toch voor 1x een iui proberen. maar donderdag moet ik terug komen, en ik denk dat ik toch ga vragen of we niet nog een iui mogen proberen, omdat t de laatste x het zaad weer iets beter was, en bij ivf krijg je maar 3 pogingen vergoed, dus dan houd t zo snel op.. 3 is maar zo weinig! we zullen t donderdag wel allemaal horen..
@Nic: jeetje wat schrikken. Vervelend hoor dat het steeds terugkomt. Heb je geen bloedblaartje of zo in je baarmoeder? Dat hoor je weleens. @Visje: O zo zit het. Hoeveel was de telling de eerste keer? Misschien was hij idd wel goed genoeg voor nog een IUI. Zou wel fijn zijn. @Renate: Ik telde altijd vanaf de dag dat bloeden aanhield. Dus had ik dag beetje bloed, maar volgende dag pas weer en dat het aanhield, dan was dat mijn 1e dag. Spotting telde ik niet mee. Bij een temp-kaart telt hij spotting ook nog door in vorige cyclus.
Jannes> De gyn die mij heeft onderzocht heeft daar niets over gezegd. Ze hebben geen idee waardoor het komt. Maar ja dan is het denk ik ook maar niets ernstigs. En de kindjes bewogen nog volop dus... Wanneer heb je je 20 weken echo? Leuk hoor meid!
die was 4 miljoen, dus vrijveel voor iui dacht ik zo! maar we zitten nu ook nog in een streekziekenhuis, dus zal mooi zijn als we het daar af mogen maken, en voor ivf moeten we naar een ander zh toe..
Ken nog niet iedereen maar reageer toch maar even nadat ik jullie las.... @Waarom Ik had toen ik de eerste keer zwanger was ook bruinverlies maar toen pas in de 7e week en toen aanhoudend,,,dan kan het een teken zijn dat er iets niet goed is en kan het misgaan...(ook niet gezegd) maar als het heel eventjes gebeurt, en daarna weer ophoudt en al helemaal als je net zwanger bent, vertelde de verloskundige mij toen dan komt het heel vaak voor en idd met name na vrijen...om de reden die Jannes schreef (heel goede doorbloeding baarmoedermond). Vervelend maar zolang er geen rood bloed is zou ik mij geen zorgen maken (zegt ze dapper ) @Nic he wat vervelend die bloedingen...maar wat geweldig dat de kindjes het goed doen...dat ze bewegen en goed groeien! Dat moet toch geweldig zijn twee kleine guppies in je buik! Het lijkt mij dat met twee kindjes er zoveel zo snel verandert in je lichaam dat er wel eens een bloedinkje ontstaat...al is 3 weken wel lang Maar gelukkig ben je in goede handen...moet je je maximaal laten verzorgen @Sky Hoe staat het er nu mee? heb je de pregnyl al gezet? Voel je iets, ik hoor en lees wel over veel bijwerkingen... : @Cilianne Hoop voor je dat de krampen innestel-zwanger zijn dus er rommelt van alles in je buik- krampen zijn! Wat spannend die laatste dagen Wij zijn inmiddels op dag 16 van mijn cyclus en vanochtend weer follikel meting gehad: er zijn nu 2 (!) eitjes aan 1 kant van 17 mm en 1 er vlak achter van 14 mm. De gyn laat mij vanavond nog Gonal spuiten en dan morgenavond de Pregnyl. Morgen weer meten hoefde van haar niet: de eitjes groeien goed door en de verwachting is dat ze morgen minimaal 1 en ws meer zijn gegroeid, donderdagochtend inseminatie om 12.00u! Ik werd wel een beetje onzeker nadat ik bij oa jannes had gelezen dat de Pregnyl pas werd gezet bij gemeten 20 mm eitje maar ik durf dan ook niet echt door te zetten en tegen de gyn te zeggen dat ik ook wel eens hoor dat de Pregnyl pas bij 20 mm wordt gezet....net of ik haar vakkundigheid dan in twijfel trek Hmmm....ben dan mss wel wat minder assertief dan misschien nodig is. De tweede keer vind ikd at wellicht makkelijker... Succes allemaal! Koosje
Ik heb woensdag onze 20 weken echo. Vind het heel spannend. En ben zoooo benieuwd wat het wordt. Vervelend dat ze het niet kunnen vinden. Hoop dat dit laatste keer is.