iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    @ Martina:
    idd,mijn luteale fase is vrij kort,telkens maar 11/12 dagen... :(

Hopelijk is het voor ons allen de laatste keer!
    Heb trouwens zelf ook altijd een vage buikpijn na de IUI

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb dat ook in een gewone cyclus buikpijn na ei.. nu ook al weer en heb nog 8 dagen te gaan.

3. geduld

geduld Bekend lid

Jan 22, 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Martina Ik ga voor je duimen!

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Even de laatste berichtjes teruggelezen, meiden we schrijven er wat af..
    Eva, bedankt voor je berichtje, we hebben besloten dat we toch van de 6e IUI afzien en het gesprek aankomende vrijdag afwachten. We willen in ieder geval even rustig aan doen.
    Voor IVF is hier geen wachtlijst en voor ICSI 3 maanden. Alle vooronderzoeken voor IVF hebben we al afgerond maar voor ICSI komt er nog een chromosoom en DNA-onderzoek bij.(Als het dan ICSI wordt.)
    Maar misschien is het helemaal niet nodig? I hope so.. Ik voel me eigenlijk harstikke goed, heb geen ongi-kwaaltjes en kan behoorlijk naar worden van allerlei etensluchtjes?Niks voor mij!
    Nog even afwachten tot aankomende donderdag, dan is het 14 dagen naar de IUI. Spannend..
    Moah balen dat het dit keer niet gelukt is, kl*te sterkte en succes met ronde 3.
    Martina wat een opluchting dat je morgen de inseminatie hebt en niet vandaag. Toch gek dat ze het wel zaterdag maar niet zondag's doen.
    Veel succes alvast voor morgen.
    Patricia op het wachtbankje zitten Hope, jij, minou, louisa, len en ik.
    Dus wel gezellig met zijn zessen en morgen dus met zijn zevenen. :)

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Lisette,hopelijk mogen we met zn allen verhuizen naar het wolkje ;)

6. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Goede morgen girls!
    Hoe is het met jullie?

Martina: veel succes voor vaandag! Fingers are crossed here ;)
    Moah: hoe is het met jou nu?
    de wachtbankje club (Minou, Lisette, Patricia, Len en Hope): hoe gaat het bij jullie?
    Natasja en geduld: ook super veel succes en geluk!

Hier onverwachts goed (voorlopig). Namelijk er is nog geen ''bloody mary'' Luisa in zicht....Van mijn buikpijn had ik gedacht dat het snel zou komen in het weekend. Toch niet gekomen. Heeeerlijk! Nomaal word ik ongi s'ochtends vroeg als ik wakker word enne... exact op dag 28 van de cyclus. Vaandag dus, maar so far so good! Mijn temp is wel naar beneden gegaan (gisteren 36.98 en vaandag 36.89) maar ik voel me goed, geen buikpijn en goed gehumeurd. Ik hoop om zo te blijven voelen ook als ik wel ongi zal worden.

veel liefs en een super leuke dag voor alle IUI girls!
    Luisa

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Luisa, das maar een klein beetje omlaag, moet niks uitmaken hoor!
    Ik duim voor je! dat bloody mary maar weg mag blijven!

8. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Grazie Natasja ;)

PS.: Wanneer mag je beginnen met IUI? Ik hoop heel snel voor jou/jullie! Enne.... gezellig dat je ook een sexy IUI babe bent geworden ;)

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als deze ronde voorbij is mag ik beginnen.
    Heb nog ongeveer een week voor dat ik ongesteld moet worden, dag 3 dan met clomid beginnen.
    Klinkt gek, maar ik kijk er naar uit! hihihi

10. Luisa

Luisa Actief lid

Nov 20, 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Opes.. stom van mij: ik las jou banner niet goed!
    JE BEGINT IN MAART!
    XXX

11. Moah

Moah Actief lid

Jan 7, 2007
    193
    0
    0
    Hello allemaal,

Luisa, blijf je inderdaad goed voelen ;) Ik hoop zo voor je dat het raak is. Je maakt het wel spannend allemaal. Hoe is het nu???
    Lisette, goed dat jullie samen hebben besloten het even rustig aan te doen. Terwijl deze week wel even heel spannned wordt zeg, als ik zo je symptonen lees.....
    Natasja, nog eventjes geduld en dan mag jij ook beginnen. Spannend is het allemaal he???
    Patricia, Hope, Len, Minou, Louisa, Lisette en Martina : Veel succes en plezier op het wachtbankje, maak er een leuke tijd van :thumup:

Weet iemand toevallig of Puregon door de Iza wordt vergoedt? Ik ga ze sowieso bellen, maar wie weet zit één van jullie bij de Iza.

Veel liefs Moah

12. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Luisa,SPANNEND!

Ik hoop dat je heel snel nog beter nieuws kunt melden! :)

13. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé allemaal,
    @ Luisa: Good for you meid! Hopelijk morgen weer een dagje hoge temp en dan wellicht de dag erna testje ertegenaan? Ben benieuwd en ik blijf doorduimen! :)

@ alle meiden op het wachtbankje: schuif 'n stukje op, want ik wil er ook weer graag bij! Vanmorgen mn IUI gehad. Was dit keer zenuwachtiger dan de vorige keer, misschien omdat ik toch een tikkie bang ben voor de buikpijn... :(
    Maar goed, zaadtelling was beter dan vorige keer (toen 1,7 miljoen, nu 3,1 miljoen) en op de een of andere manier voelt 't goed dit keer :) ! En nu maar hopen dat dat doorzet. Ik heb de zwemmers in ieder geval in gedachten goed aangemoedigd: GO swimmers GO... ;)

Liefs

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Succes Martina!
    ik duim voor de zwemmers!

15. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    @Luisa,..spannend zeg,hopelijk is het gewoon raak.

@Martina,..kom er gezellig bij op et wachtbankje.

@Patricia,..voel jij al iets.

Ik voel helemaal niks anders of zo.
    ik heb een sterk vermoeden dat het bij ons toch IVF gaat worden.Om eerlijk te zijn reken ik eigenlijk niet meer op deze laatste poging.
    We shall see>>>> [-o<

16. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé Minou, ik hoop toch erg met je mee! Herken dat gevoel van "'t Zal toch wel niet gelukt zijn" trouwens wel: na zoveel geprobeer heb je 't vertrouwen in je eigen lijf inmiddels wel een beetje verloren! Desondanks: je zult niet de eerste zijn die tegen beter weten en alle verwachtingen in tóch alsnog joepiedepoepie zwanger blijkt te zijn! Ik hoop 't van harte voor je! [-o<
    Sterkte

17. Lisette

Lisette Niet meer actief

Martina: Go swimmers, go.....! :thumup:

18. martina

martina Actief lid

Jan 7, 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé Lisette, thanx voor je medeleven!
    Ben ook benieuwd naar hoe het met jou gaat? Is de vertwijfeling nog aanwezig... Jij bent inmiddels 11 dagen 'onderweg', dus ik duim vrolijk verder voor je! [-o<

Gelukkig heb ik (nog) geen buikpijn dit keer, vorige keer was 't echt vreselijk beroerd. Ben daar wel blij om en denk maar steeds aan de zwemmertjes die nu aan 't knokken zijn om die twee eieren die er klaarliggen :) ! Als je er zo over nadenkt, is 't wel grappig toch?

19. Len

Len Lid

Dec 24, 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hallo allemaal, ik ben niet zo heel actief aanwezig hier merk ik, want er zijn weer zoveel reacties bijgekomen!
    Ik leef met iedereen mee hoor.
    Aankomende vrijdag is het precies 2 weken na mijn eerste I.U.I, dus ik moet nog een paar dagen geduld hebben.
    Ik heb al een paar dagen last van mijn linker borst, maar dat schijnen meer mensen te hebben een week na de I.U.I. en veel witte vloed. Heel dik. Heb ik wel eens vaker na de eisprong, maar zelden zo veel. Ik maak mezelf echt gek.
    Als ik hoest heb ik steken helemaal links onderin mijn buik. Ben bang dat de duivels gaan doorbreken deze week, maar stiekem hoop ik op zwangerschapssymtomen. Daar is het eigenlijk nog te vroeg voor.

Wat zijn jullie klachten na zo'n I.U.I. naast pijn in de buik?

Ik duim voor iedereen die met I.U.I. bezig is.

Groetjes Len

20. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Martina,kom er gezellig bij op de bank! ;)

Minou,ik heb gisteren nogmaals pregnyl moeten zetten,dus ja...ik voel vanalles,met name gevoelige opgezette borsten! :(
    Ik duim héél hard voor je dat je doorschuift naar het wolkje! :D

Ik merk wel dat hoe dichter het bij mn NOD komt,hoe meer ik denk dat het toch wel weer niet gelukt zal zijn....stom eigenlijk,zal wel zelfbescherming zijn..?

Share This Page