Julita, wat jammer zeg! Sterkte. Ik heb vandaag een beetje teveel zoetigheid gegeten geloof ik van al die traktaties van de kinderen op school... 'k ben een beetje misselijk... Wat leren we hiervan? 'Niet meer doen Marieke!'
IUI MEIDEN Julita: 2e IUI, eigen cyclus, NOD 9 April wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 10 mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten Renate007:3de iui neg, maandje rust nu SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
@Julita: Wat erg........ sterkte. Ik ben helaas door m'n IUI-behandelingen heen, bloedtest was negatief en aangezien het de laatste IUI was, zal ik hier ook niet veel meer meeschrijven. We hebben maandag een eindevaluatie in het ziekenhuis in Sittard en zullen dan worden doorverwezen naar het ziekenhuis in Maastricht voor IVF-ICSI. Alle meiden hier heel veel succes! Kansen genoeg!
@Julita ](*,) ....wat klote! ben hetw el errug met de anderen eens: nu weten jullie dat het kan, da's erg bemoedigend toch? Veel sterkte! Mij heeft het erg geholpen dingen van je af te schrijven al doet iedereen dat op haar/zijn eigen manier! @Sky Ik haat zakelijke gynaecologen...zit je in zo'n gevoelig vak benader je mensen koeltjes en op afstand...dat KAN toch niet? Gelukkig was je ventje erbij dan kunnen jullie tegen elkaar klagen :c: Ben benieuwd hoe de Pregnylspuit bij mij gaat uitpakken enne...zal em zeker een paar uur vantevoren uit de koelkast halen! Nog even en ik kom naast je op de wachtbank zitten Koosje
Julita> Wat verschrikkelijk balen meid! Heel veel sterkte en houd de moed erin, want idd zoals andere al zeiden je kan we zwanger worden *knuf*
Lieve Julita, Ik sluit me aan bij de rest! Geef het een mooi plekje, en ik hoop dat je snel weer mag genieten! dikke knuffel Nellas....Jij ook heel veel succes! IUI is niet voor julile weggelegd! IVF en icsi bied vele mere kansen..dus heel veel succes! gaat vast helemaal goedkomen!
Jij ook succes Nic blijft toch lastig dat bloedverlies.. ik schrok me ook kapot van twee veegjes met bruine slijmdraadjes, gelukkig heeft het ook maar twee veegjes geduurd en is het nu weer normaal! ppffff. Hou je lekker rustig, en een fijne gedachten dat je twee kindjes het nog prima maken in je buik!
Julita wat verschrikkelijk voor je meid, ik wens je heel veel sterkte....#knuffel# Nellas succes met het gesprek en ik hoop dat IVF/ICSI jullie ding zal zijn.
Waarom > Dank je wel Ik probeer ook rustig aan te doen Gelukkig is het bij jou al minder Jij ook veel sterkte!
Bedankt Nic, het is gelukkig helemaal weg! Hele opluchting! zeker omdat de volgende echo nog 2 weken duurd, maar heb vertrouwen hoor, het is weg en voel me super zwanger buikje begint te komen....Joepie! Krijg alleen ook een beetje lovehandels die had ik nooit! getsie..eet ook veel meer! heb de hele dag honger honger honger ggrrr.... Dat maatje 36 is niet meer! ha ha ha Ach na de bevalling loop ik het er wel weer vanaf!
@Nellas: heel veel succes met IVF. Hoop dat het jullie een mooi wondertje oplevert. @Skyisthelimit: een eitje leeft nog 24 uur na de eisprong, maar is daarvan maar zo'n 12 uur echt goed bevruchtbaar. Maar je eitje is echt niet eerder gesprongen hoor. Was niet groot genoeg om uit zichzelf te springen. Dus geloof maar in de pregnyl.
Nellas, jammer maar hopelijk hebben jullie meer geluk bij IVF. De kansen zijn inderdaad groter. Ik wacht nog af en ga hierna ook over op IVF. Ik voel mijn menstruatie aankomen. Buikpijn en krampen. Droge mond. Dit wijst op mijn menstruatie. Maar ik wacht nog even af. Morgen weet ik meer denk ik. Misschien tot bij de IVF-topic! Groetjes,
hè verdorie, wat zijn er weer wat ongi geworden zeg. Ik zelf ook afgelopen zaterdag al. ben nu een beetje over de dip heen, vandaar dat ik het nu pas even meld. Maandag mijn 1e FM, dan laat ik wel weten wanneer de 3e IUI zal plaatsvinden. Dikke knuffel voor iedereen die ongi is geworden! hopefully, hoe is het met jou?
Hoi allemaal, Ik wil hier ook graag mee komen schrijven. Mijn vriendin en ik hebben 9 mei het startgesprek voor IUI-D. De eerste drie keer in eigen cyclus, wel met pregnyl, daarna drie keer met ondersteuning van hormonen. Vind het erg spannend. 9 mei is mijn nieuwe cyclus al begonnen. Zou het kunnen dat er desondanks in die cyclus al geinsemineerd wordt, of wachten ze altijd tot je nieuwe cyclus begint? Groetjes Nijntje
Hoi Nijntje, wat spannend voor jullie! Normaal gesproken beginnen ze in een nieuwe cyclus om meer inzicht te krijgen in hoe je cyclus eruit ziet, maar er zijn altijd uitzonderingen. Wat is die D achter jullie IUI?