iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Ciao girls,
    een dikke kus voor het slapen XXXX

hier nog geen bloody mary in zicht [-o<
    morgen weer een dag!

buona notte voor straks enne... een speciale kus voor Martina (ik zeg het ook: go zwemmers gooooooooooooooooooo!)
    veel liefs

Luisa

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en luisa? bloody mary geworden?
    ik hoop het niet!

3. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Ja haha Martina als je het zo bekijkt is het erg grappig: de zwemmertjes die nu aan 't knokken zijn om die twee eieren die er klaarliggen :)
    Op goed geluk en duimen dat deze twee wachtweken je rijkelijk belonen!

Luisa, hoe is het????? En Lisette???

Moah

4. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hai ladies!

Ben helemaal depri. Gister bij gyn geweest. 3 follikels waarvan 1 15 mm. Baarmoederslijm ook beter dan met clomid. Moest vanmorgen terugkomen en als alles zo zou blijven gaan donderdag of vrijdag IUI. Vanmorgen dus terug. Andere gyn. Kon er maar 1 vinden van 12 mm. Rest is niet te zien. Begrijp er niets van. Dosis Gonal is verhoogd. Moet nu vrijdag weer terug dan bij mijn eigen gyn. Was zo'n domper ben er helemaal down van. Hoe kan dit nou?

5. martina

martina Actief lid

7 jan 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    @ Luisa: dank voor je dikke kus... enne: how's the bloody mary? ofwel: ik hoop dat-ie er niet is! Hopelijk kun je morgen testen! :)

@ Moah: hoe gaat-ie meid, weer opgeladen voor de volgende ronde? :rolleyes:

@ Patricia: ik herken 't hoor, laatste week altijd maar uitgaan van het slechtste scenario, dan kan 't tenminste ook niet tegenvallen. Inderdaad: zelfbescherming van de bovenste plank - maar ja, beter zo dan dat je jezelf blij maakt met 'n dooie mus, toch?

@ Len: hoe is 't? Kun je 't nog een beetje harden allemaal. Hopelijk ook voor jou vrijdag een topdag! \:D/

@ Lisette: ben nog altijd benieuwd!

Hier alles rustig: gelukkig geen buikpijn gehad gisteren - alleen overdag een wat trekkerig gevoel - , zowaar gisteravond echt nergens last van, dus heerlijk! Wel wat Pregnyl-klachtjes, maar allemaal goed te doen!

Alle andere meiden: succes met wachten / voorbereiden etc. etc.

6. martina

martina Actief lid

7 jan 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Hé Geduld! We waren tegelijk aan 't typen en zie nu net je posting! Wat rot zeg! Raar verhaal eigenlijk ook, waar zijn die andere follikels dan gebleven? Ik kan me goed voorstellen dat je baalt! Maar goed, je kansen zijn nog niet verkeken, vrijdag weer nieuwe ronde, nieuwe kansen en hopelijk is dan alles zo dat je 't weekend of maandag geïnsemineerd kunt worden! Succes en kop op! Ik denk aan je!

7. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Ik heb echt geen idee waar die andere zijn gebleven. Het kan dat is het enige wat de gyn zei. Maar je hebt gelijk. Kansen zijn nog niet verkeken misschien met wat extra gonal dat het toch nog goed gaat komen. Baal al wat minder dan net door jouw woorden! :)

Thanx.

8. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Hallo Geduld, wat raar zeg! Zei de dokter er zelf niets over? Ik snap dat je baalt en verdrietig bent! Maar je kansen zijn inderdaad zeker nog niet verkeken. Hou je taai en probeer zo positief mogelijk te blijven ;)

Martinaik ben helemaal klaar hoor voor de volgende ronde :thumup:

9. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi allemaal,

Patricia, helemaal niet verkeerd hoor, die zelfbescherming. Het is net zo als martina schrijft, dan maak je je tenminste niet gelukkig met een dode mus. Ik denk dat vele meiden (onderbewust) zich daarvoor wel voor beschermen...
    Geduld, waar die eitjes gebleven zijn weet heb ik ook geen antwoord op, maar door de gonal kunnen de overgebleven eitjes nog doorgroeien.Je zult zien dat vrijdag je er al weer heel anders voor staat. Toi Toi Toi..
    Len vervelend hé die klachten naar de IUI, ik vindt het ook van maand tot maand zo verschillen! En net zoals je schrijft hoop je dat het stiekem toch zwangerschapskwaaltjes zijn...maar ons lichaam heeft helaas zoveel verrassingen in petto.(ggrr..)
    Hier nog geen ongi..wel wat donkerbruine afscheiding(sorry), vaak zijn dit wel tekenen van de aankomende :evil: :evil: :evil: .
    Maar ik blijf nog even bij geen bloed, geeft moed! :thumup:

Groetjes... ;)

10. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Geduld ...het zou ook een cyste kunnen zijn.Dat was bij mij het geval ,dan kunnen ze ook zo weer weg zijn.
    Hopelijk groeit dat kleine eitje mooi door...

@Martina..ik ben al stukje opgeschoven...

@Luisa...en?hoe gaat het?

Ik heb gisteravond wat buikkrampen gehad.
    Voor de rest worden mijn boobies ook al weer wat gevoelig..die rot pregnyl.....

@Len....vaak de 2e wachtweek dan komen alle zwangerschapssymptomen.je lichaam kan soms erg voor de gek houden.

@Moah...hoe ver ben jij nu?

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Minou hoe staan de zaken? Wanneer mag je testen?
    Inderdaag die verdomde pregnyl! ;) Daardoor duurt het bij mij nog langer voordat ik zekerheid heb!

:idea: Luisa hoe staan de zaken bij jou? Wanneer mag jij weer testen?

Groetjes en veel suc6!
    Marjo

12. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Minou, ik heb aanstaande maandag mijn eerste FM dus ik hoop eind volgende week de derde IUI. Het gaat zo snel allemaal.
    Vervelend voor je dat je zo'n last hebt van de pregnyl. Kan je vast wennen voor als je zwanger bent ;) Nou kom dan maar op met de verschijnselen, dan is het tenminste voor een heeeeeeel goed doel.........

Veel liefs Moah

13. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Muuske,nog een weekje wachten he.As zondag zou ik kunnen testen .

Hoe is het met jou?

@Moah...spannend voor jou,de tijd vliegt voorbij...

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Gaat goed meid! Voel me prima! En heel rustig voor mijn doen! ;)
    Voel vanalles wat ik nooit eerder voelde, dus.... afw88 maar!

Groetjes en suc6!
    Marjo

15. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    ALs het een cyste is kunnen ze dat toch op de echo zien? En stel dat het zo is wat dan?

16. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Een cyste kunnen ze aanzien voor een eitje.
    Bij mij waren ze klein,hoefde niks aan gedaan te worden.Ik kreeg alleen op CD 3 een uitgangsecho om te kijken of ze er nog zaten.Zodat de gyn zich niet kan vergissen.
    Wanner moet je weer voor FM?

17. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Heb gonal verhoogd van 75 naar 112.5. Moet vrijdag terugkomen voor FM.

Ben al minder van slag als vanmorgen. Het viel zo rauw op mijn dak. Maar goed vrijdag een nieuwe dag. Tot die tijd gewoon braaf spuiten en duimen.

Heb de pregnyl naast de champagne in de koelkast staan. Zet de gonal er nu naast. Hahaha misschien helpt het.

18. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Geduld...ik hoop voor je dat die fles champagne de komende negen maanden onaangebroken in de koelkast blijft staan....... ;)

19. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Hallo lieve meiden!
    ik was de hele dag op pad met mijn studenten dus ik kon helaas niet bij mijn laptop komen....ik heb jullie wel gemisd hoor :D
    heel snell alles gelezen en...
    Geduld: heel veel succes met de komende echo! het zal goed gaan
    alle andere meiden op het wachtbankje: veeeeeeeeel liefs! (aan Moah ook :D )

ok, en nu de nieuws: hier (net) wel een beetje bruin verlies (schrijf je het zo?), anyway ik bedoel wat lichte donkere bloed....niet een goed teken lijkt me. Nu het is afwachten of ik echt een bloody mary word of niet vannacht.
    Toch voel ik me niet zo verdritig, en dat is wel fijn moet ik zeggen!
    Ergens voel ik dat het ooit zal lukken.
    veeeeeeeel liefs
    Luisa (beetje bloody mary)

20. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @Luisa ...balen meid.
    Ga je voor de volgende ronde weer ZI doen.
    Weekendje Londen?
    Gelukkig dat je zelf nu niet zo verdrietig bent.
    Pas goed op jezelf.

Liefs Minou

Deel Deze Pagina