iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Go Nataly, go Nataly! 8)

2. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Nataly wat spannend mijn duimen draaien!

Marieke21 ik had vanmorgen om 8 uur weer een test gedaan en die was al iets donkerder.
    Om half 10 werd ik weer wakker en was hij positief.
    Ik begon te twijfelen en ik heb naar ziekenhuis gebeld.
    Nu hebben ze vanmiddag terug gebeld en heb ik morgen middag de IUI.
    Pregnyl krijg ik niet..
    Ik heb dus een langere cyclus..

3. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hoi Izzy, spannend dus!
    Weet je waar ik altijd zo over twijfel in dit soort gevallen? Toen we nog niet met IUI bezig waren zei men dat als de ovutest positief was, we diezelfde avond wel aan de slag moesten en met IUI heb ik altijd het gevoel dat je dan te lang moet wachten... Het zal wel een gevoel zijn, want die lui wetennatuurlijk wel wat ze doen, maar toch...

Hier nog steeds nix!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Marieke
    Het KAN zijn dat je te vroeg hebt getest ja...maar was je de vorige keer nu 8 dagen overtijd? Jemig, wat klote! Al die hoop en dan alsnog ongi worden...niet eerlijk! Dat maakt het nu natuurlijk ook weer spannend...dat witte slijm zou ook wel een teken kunnen zijn, hoor je vaker als vrouwen zwanger zijn...ik hoop t voor je, maar begrijp dat je hoop niet meer groot is.

Ik zal na wat jij schreef toch ook eens ovutesten gaan gebruiken bij de IUI...eens zien. Aan de andere kant denk ik ook wat jij denkt dat ze wel weten wat ze doen en moet je je ook overgeven denk ik...

@Nataly....dat gaat super de goede kant op! Ik maak mijn felicitatie vast klaar ;)

Hier nog geen bruiverliesmaar het is ook pas woensdag en het voelt echt niet zwanger...ik krijg wel vaker pas 1 of 2 dagen voor mijn ongi pas eerste (oud) bloedverlies dus ik reken echt op niets. We hebben wel lekker weekendje gehad, lekker witbiertjes gedronken op terras en heerlijk genoten! :)

Lieve groet,
    Koosje

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Izzie
    Hoe kan dat nou? Hoe stond het met jouw follikelmetingen dan? En wanneer waren ze van plan de Pregnyl te zetten?
    Wel mooi dat ze meteen actie ondernemen!

Succes met name met de komende wachtweken!

Koosje

6. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Goeiemorgen dames!

Al weer een ochtend zonder ongesteld te zijn, zit nu op dag 16 na de IUI en nog steeds niks! ;) ;)

Spannend, spannend, spannend! Ik voel niks alleen ik slaap zo slecht de laatste 5 nachten. Of ik kom heel moeilijk in slaap of ik wordt al heel vroeg wakker en lig een beetje naar het plafond te staren.

Zit nu op mijn werk maar voel me gebroken!

Veel liefs
    Nataly

7. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Even een vraagje: zijn er veel dames die later dan 14 dagen na de IUI hun menstruatie krijgen of toch meestal eerder? ik zit nu ook in mijn wachtweek tot zaterdag...

Groetjes

8. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik kreeg het altijd eerder, zo'n 12 of 13 dagen na de IUI maar dat is voor iedereen anders.

Een collega van mij werd altijd pas 16 dagen na haar eisprong ongesteld. iedereen heeft een andere en eigen luteale fase. Bij de een is die wat korter en bij de ander wat langer.

Veel liefs
    Nataly

9. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Ik kreeg het eerst precies 14 dagen na eisprong. Met clomid kreeg ik het pas na 16-17 dagen. Ik dacht misschien dat door het spuiten met pregnyl en iui het anders zou zijn.

groetjes

10. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nathaly Spannend meid. Maar als je er niet van slapen kan, waarom doe je dan niet gewoon een test? Je zelf oververmoeid maken heeft toch ook geen zin :)

Nou meis succes!

Liefs Nic

11. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Dat niet slapen komt denk ik niet van de stress en de spanning, ik ben gewoon niet moe!

Veel liefs
    Nataly

12. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Nou sterkte ermee! Ik vind het heel erg knap van je! Ik duim voor je! Ik hoop het zo!

13. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    @Nataly, mag ik je een vraagje stellen?
    Ik meen dat jij schreef dat je normaal ook op dag 9dpo al wat bloedverlies had en op 13dpo pas echt goed doorgezet. Was dat voor 13dpo echt alleen maar bruin? Of zat er ook wat roze-rood bij? (excuses voor de wat expliciete vraag :oops: )
    Wanneer begon jij weer als cd 1 te tellen? Pas als het echt goed doorzet? Dus niet voor de zekerheid ergens ertussenin, bijv. 10-11dpo?

Succes met de oogjes open houden ;)
    Hope

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    HAHA...je zult zien lieve Nimo Nataly, dat als je straks getest hebt en je de uitslag weet hoe goed jij zult slapen!

Succes! :thumup:

Koosje

15. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Hai,

Ik kreeg inderdaad ook altijd rond dag 9 DPO bruin bloedverlies en dat was echt alleen maar bruin, vervolgens werd het pas op dag 13 echt rood. Dag 1 is dan voor mij de dag dat het echt rood is dus dag 13.

Vanaf dag 9 DPO tot dag 13 was het bij mij echt alleen bruin en niet rood. Het bruine werd iedere dag wel steeds meer totdat ik op het laatst ook hiervoor maandverband nodig had.

Veel liefs
    Nataly

16. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Natatly, hoe hou je het vol :(: :(:

Even vanaf hier een update.

Ik heb vanmorgen de 4e iui gehad. Alles goed gegaan. Het zaad zag er ook goed uit. Jammer vind ik wel dat je geen aantallen krijgt, maar goed de hoeveelheid wil natuurlijk ook niet alles zeggen.

Voor mij beginnen nu de wachtweken weer, dit vind ik nog steeds het ergste van de hele iui.

17. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    IUI MEIDEN

wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april
    Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest
    Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april
    Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april
    Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei
    Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei
    10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei
    Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 10 mei
    Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei
    Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ?
    Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan.
    Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten
    SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Renate

Wat spannend! Grappig dat je zegt dat je d wachtweken het spannendst vindt....ik zei net gisteren tegen mijn mannetje dat ik met bijna de eerste IUI-gang achter de rug te hebben volgens mij de eerste tweew eken het ergst vind: de wachtweken zijn wel lang, maar dat gemeet van de follikels, zien of ze wel voldoende groeien, dat geprik, zenuwen of het lichaam niet te veel of te weinig eitjes laat groeien...pffff...dat vind ik echt naar.
    Maar goed, die wachtweken zijn ook niet alles!

GRRRRR....heb ik net op mijn vrije dag een prachtig digitaal fotoalbum in elkaar gedraaid van onze wintersport....uuuren werk....wil ik het saven en opgeven ter bestelling geeft mijn compu aan dat er een fout is geslopen in het programma van de Kruitvat-fotoservice en datz e helaas het systeem moeten afsluiten....WEG FOTOALBUM :evil: :evil: :c:
    Ongelofelijk...dat zijn zo van die dingen....

Meiden, hou vol!
    Nataly...begrijp ook niet hoe je het uithoudt!

Liefs,
    Koosje

19. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Nataly, jij bent gewoonzwanger meid! Ik kon namelijk ook niet slapen en werd heel vroeg en heel uitgeslapen wakker! Ik dacht ook dat ik niet echt zenuwachtig was.

Ik denk dat je gewoon zwanger bent@@!

Ik heb op de 17de dag getest en heel duidelijk positief@! Dus go go go!

20. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ja, ik vind echt die twee weken wachten het ergst, niet echt spannend of zo, maar het duurt voor me gevoel zo ontzettend lang.
    Die metingen vind ik persoonlijk altijd wel mee vallen. Nu ik clomid heb gebruikt, moest ik maar twee keer voor een meting. Toen ik dat nog niet gebruikte moest ik soms wel 2 of drie keer in de week.

Ik ga proberen en maar niet al teveel aan te denken, misschien valt het dan wel mee.

Gr Renate

Deel Deze Pagina