iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    He renate,

Suces meid, hoop dat de IUI nu voor je heeft aangeslagen hoor!

Nic, goed te lezen dat met jou ook alles goed gaat ondanks bloedingen! Vriendinnetje heeft het ook gehad in de regelmaat, maar heeft een kerngezonde knul :) succes meid, en plaats nu is een fotootje van je twee schatjes, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet ;)

Jannes, wat leuk, lees dat je een meisje krijgt! Van harte, en hoop dat alles nog steeds goed met je gaat!

Voor alle IUI meiden heel veel succes meiden!
    Spannende tijden, maar het wordt een keer beloond!
    keep the faith

2. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Helaas is bij mij de 2e poging ook weer mislukt.... :(
    Ik kreeg op de 13e dag na de IUI mijn menstruatie en flink met pijn ook incl migraine. Een waardeloze dag dus....

Nu zijn we verplicht om een maand pauze te nemen omdat ons ziekenhuis die 2 weken met vakantie is (de fertitliteitsafdeling tenminste en het lab) waarin ik precies de IUI zou moeten hebben. :rolleyes:
    Dus mijn volgende, 3e IUI poging is pas weer rond 1 juni....

Aan de ene kant baal ik en vind ik het heel erg belachelijk maar aan de andere kant is het wel lekker om nu even niet met al die toestanden bezig te zijn.
    Het gaat me nu al bijna tegenzitten en ik moet misschien nog zo lang....

Gefeliciteerd aan allen die (misschien) zwanger zijn en heel veel succes voor degene die nog aan het wachten zijn.
    Ik blijf dit topic volgen natuurlijk.

Ik voel me zo boos en teleurgesteld. Vaak negatieve gedachten en dan is het moeilijk om dit hele gedoe te relativeren.
    Bah...

Woensdag gaan wij voor een paar dagen naar een hotelletje in de duinen vlak aan zee. Lekker uitwaaien, relaxen, bubbelen in het bubbelbad in de kamer, lekker eten én drinken, etc, etc.
    Inderdaad ga ook ik wat minder krampachtig voortaan er mee bezig zijn. Ik heb er zoveel voor gelaten en in die 2 weken ben ik overdreven voorzichtig en dat doe ik niet meer. Drugsverslaafden kunnen ook gezonde kinderen krijgen dus wij ook!
    Geniet van het leven dames en ik wens jullie alle goeds toe!
    Ik zal weer actiever meeschrijven als we met de 3e IUI bezig zijn.

Dikke knuffel voor jullie allen.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik moet volgende cyclus van dag 3 om een uur of 21.00
    gonal-f spuiten. Hoe doen jullie dat als je dan bijvoorbeeld een concert hebt of dergelijke? En mag die spuit dan ook een paar uur uit de koelkast zijn?

Nataly: spannend meid ik duim voor je.
    Sky: Balen zeg dat je ongie bent geworden. En super vervelend dat jullie nu een maandje moeten wachten. Hopelijk vliegt de tijd voor je gevoel voorbij.

Renate: misschien maar goed ook dat je de aantallen niet weet. Ik zou me er dan alleen maar druk om gaan maken mocht het tegenvallen. Duim dat deze poging raak zal zijn!

Koosje: voor jou begint het spannend te worden. Nog 3 dgn..............

gr vruchtje

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Sky

:( :( :( :( ...he, wat klote dat het deze keer niet raak was...ik had zo gehoopt dat we deze ronde allebei zwanger zouden zijn...maar ook ik ben het volgens mij niet: heb een heel klein beetje bruinverlies gehad vandaag...da's geen goed teken bij mij, dus ik maak mij vast op voor woensdag of donderdag ongi worden...da's wel mooi 14 dagen na ei.
    Dus we balen allebei...kan mij jouw verdriet en boosheid zo voorstellen! De hele wereld wordt maar zwanger en wij nog niet...terwijl we zoveel liefde te geven hebben en al zoveel inspanningen hebben gedaan. Dat mag best eens gezegd worden, niet om blijvend bij de pakken neer te gaan zitten of om zielig te doen of zo, maar gewoon omdat het zo is!
    Wij verdienen het gewoon om zwanger te worden!

Ik kijk ernaar uit dat je weer gaat meeschrijven :) Wel lekker dat jullie nu lekkere alcoholico kunnen drinken, al hebben wij dus besloten dat sowieso weer te gaan doen :) Voelt goed!

@Vruchtje
    Ik moest Gonal spuiten tussen 16.00 en 20.00u...maar jij hebt kennelijk andere instructies, zal niet veel maken. Je kunt em gewoon meenemen, maakt niet uit dat ie dan al even uit de koelkast is, is mij verteld.
    Succes!

Liefs,
    Koosje

5. Bounty71

Bounty71 Lid

14 dec 2007
    23
    0
    0
    Sky: Wat verschrikkelijk balen weer zeg. Ik weet precies hoe je je voelt en dat is heel erg rot. Misschien is een maandje rust wel even lekker, maar daarna er weer volop tegenaan! Heel veel sterkte.

6. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Knuffel voor Sky!

7. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik sluit me daar helemaal bij aan, dikke knuffel voor jou Sky!

Veel liefs
    Nataly

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Sky: Sterkte meid! Kop op!

Groetjes Jinky

9. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Wel Koosje, je hebt mijn gevoel exact omschreven. Inderdaad, er zijn er zoveel rondom ons die zonder problemen zwanger worden, partners die allebei roken, en drinken en hups die zijn direkt zwanger, ik word er soms zo moedeloos van.
    Wij verdienen het ook, da's waar, en ik las dat de kans met IUI niet zo heel hoog is, dat is ook al niet leuk om te lezen, had ik beter niet gelezen...
    Het zal ons ooit ook wel eens lukken, alleen weet je niet wanneer en dat maakt het zo frusterend.
    Belangrijk is om veel om handen te hebben, wij hebben wel vrienden, allemaal al met kinderen weliswaar, en gaan regelmatig weg.

Jij hebt al bruinverlies gehad, spijtig, bij mij is dat ook altijd het begin van mijn regels hoor.
    Tot hiertoe heb ik nog niks, maar af en toe buikpijn en wa gevoelige borsten, maar dit heb ik elke maand, dus ik kan er niet op voortgaan.
    Woensdag weet ik het, ik weet zo al dat het niks is!
    Op naar de volgende rond dus, en hopelijk komen mijn regels dan snel, als ze dan toch moeten komen.

10. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    IUI MEIDEN

wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april
    Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest
    Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april
    Skyizthelimit 2e IUI Menopur/Pregnyl - NOD 28/29 april
    Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei
    Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei
    10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei
    Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei
    Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei
    Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ?
    Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan.
    Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten
    SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

11. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    dikke knuffel Sky

Renate007 hier ook vandaag IUI en 12 april NOD

12. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Goeiemorgen dames!

Bij mij nog steeds niks.......ik ga morgenvroeg testen en vanmiddag een test kopen!

Ben zoooooo bang voor een negatief resultaat maar goed net zoals jullie zeggen dan weet je het tenminste en kun je bijvoorbeeld een afspraak maken met de gyn.

Het vervelende is dat ik me gewoon helemaal niet zwanger voel, ik voel niks, niets doet pijn en ik ben niet misselijk ben alleen niet ongesteld. Daarom denk ik dat morgen die test wel negatief zal zijn. Zal ook wel een beetje uit zelfbescherming zijn dat ik zo denk.

Veel liefs
    Nataly

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Nou Nataly we gaan wel erg gelijk op... Bovenstaande woorden zouden weer letterlijk de mijne kunnen zijn...
    Het enige verschil is dat ik vanmorgen wel een test heb aangedurfd, omdat ik gek werd van onzekerheid steeds als ik moet plassen... Die was negatief...

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Marieke
    He wat raar...nog niets voelen en dan toch negatief testen :( :confused: ...frustrerend! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!

@Nataly
    Ik duim nog eventjes door....nog een dagje...heb je veel te doen vandaag? Sterkte!

Lieve groet,
    Koosje

15. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik neem aan je nod op 12 mei :D

16. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Dank jullie wel lieve dames voor alle fijne woorden en virtuele knuffels.
    Doet me goed.

Ik hoop voor de wachtende dames dat ze allemaal positief gaan testen! Ik duim heel hard!

Ik zal even de lijst aanpassen, dat had ik nog niet gedaan.

En ik blijf het hier volgen hoor, want ik ben veel te nieuwsgierig voor de uitslagen die gaan komen! :D
    Maar niet zo heel actief meeschrijven om het ook echt een beetje meer los te laten de komende maand. Wel raar hoor, om nu daartoe verplicht te zijn. Maar ja, we maken het er maar het beste van.

Alle liefs voor jullie!

17. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    IUI MEIDEN

wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april
    Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest
    Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april
    Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei
    Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei
    10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei
    Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei
    Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei
    Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ?
    Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan.
    Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten
    SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder
    Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari
    Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart
    Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

18. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    Oja, ik mis een aantal dames hier in de lijst?
    Jezelf er (nog) niet in gezet?

19. Nataly

Nataly Actief lid

4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    @ Marieke 21,

Jij bent toch al een keer eerder overtijd geweest volgens mij?

Ik nog nooit, ben zelfs nog nooit later dan dag 13 na mijn eisprong ongesteld geworden en vandaag is dag 17! Ik heb ook een goede eisprong gehad want ze hebben mijn bloed deze maand getest op progesteron na mijn eisprong en dat was helemaal goed, weet de hoogte van mijn progesteron niet maar de gyn zei dat het goed was.

Ben zo bang dat als ik test het negatief is net zoals bij jou! :confused: :confused: Wil dat gewoon niet meemaken.

Veel liefs
    Nataly

20. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Sky > Balen zeg meid :( Veel sterkte! En idd gewoon lekker gaan genieten van je dagen :D

Marieke > Meid balen zeg weer een neg test :(

Koosje> Nog maar een paar dagen... spannend het komt nu wel heel dichtbij :D

Nataly > Tjee wat spannend! Nou ik hoop dat je morgen een prachtige pos test in handen hebt. Zou een prachtig konninginnedag cadeautje zijn :D

Hier wordt de bloeding eindelijk weer wat minder :D En volgens mij begin in ze eindelijk een beetje te voelen, maar nog niet heel duidelijk hoor!

Jannes > Dat jij haar al zo vroeg kon voelen SUPER lijkt mij dat!

Waarom > Tja... nog steeds geen echo's geplaatst, omdat ik het niet voor elkaar krijg om ze op de PC te zetten :oops: Ben ook blond he ;) hihi!

Deel Deze Pagina