@Nataly: spannend meid... hoop morgen mooi bericht te lezen! @Nic: ja ik voelde haar al heel vroeg. Nu schopt ze echt hard. Zie mijn buik bewegen en mijn vriend voelt haar ook. Hoe ist met jou?
Nataly, ik hoop voor jou ook dat je morgen positief test, dat zou toch wel heel erg leuk zijn En het zou dan nóg leuker zijn als ik dan jouw verhaal ook weer kan quoten als zijnde míjn woorden
Ik hoop het ook, ga zo een test kopen en hopelijk kan ik vanacht een beetje slapen van de spanning......denk het niet. Veel liefs Nataly
Ow ja, om nog even antwoord te geven op de vraag van de vorige blz. Ja, ik was de vorige maand ook 8 dagen overtijd. 'k HAd in die maand mijn HSG gehad, maar wel Clomid geslikt. Deze maand helemaal nix. Voordat ik ooit begonnen benmet Clomid slikken had ik een cyclus die varieerde tussen de 17 en 32 dagen... Ook niet echt leuk dus, 'k heb uit mijzelf niet elke maand een eisprong. Er zit nu niks anders op dan afwachten en als er maandag nog niks is, dan bel ik wel naar de fert. afd. Vorige keer deed ik dat ook na 5 dagen over tijd en moest ik van hen toch nog een week wachten, dan doe ik dat nu ook maar gelijk. Succes vannacht met slaapies doen!
Ben net ongesteld geworden...baal er wel van maar ik heb het sippe erover al wel een paar dagen geleden gehad: voelde mij zo echt niet zwanger dat ik toen al verdrietig was dus nu ben ik wel in voor de volgende ronde...en die begint vrijdag alweer. Leek er even op dat mijn fert arts te vol zat as vrijdag om de uitgangsecho te doen ...maar gelukkig heeft ze haar spreekuur verschoven voor de IUI-ers, moet nu al om 8.30u komen. Fijne koninginnendag, sterkte voor Nataly en alle andere wachtenden! Koosje
IUI MEIDEN wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hoi, ik ben nieuw op deze site en ik zou het leuk vinden om met jullie te kletsen over onze iui behandelingen.ik zelf heb vorige week de 4e iui gehad en over 6 dagen is mijn nod.ik ben benieuwd of het deze ronde gelukt zal zijn(al denk ik van niet). jullie allemaal veel sterkte met de iui behandelingen en dat het maar snel raak mag zijn groetjes
Welkom babyangel! Ik vind het altijd leuk te kletsen met mensen die al wat meer ervaring hebben dan ik zelf heb in IUI-land... Spannende tijd voor jou zeg, zo 6 dagen voor je NOD..ken het gevoel dat je echt denkt dat het niet raak is maar ik hoop het nauurlijk wel voor je! 5 mei voor je NOD is wel een mooie Bevrijdingsdag zeg maar Koosje
Erg jammer Koosje... Gelukkig kun je inderdaad weer vlot verder met de volgende ronde. Dat vind ik ook elke keer fijn vanwege de vrij korte cyclus. Heel veel succes weer! Welkom babyangel! Ik duim voor je zoals voor alle andere dames hier.
Dikke knuffel voor Koosje en welkom Babyangel, Babyangel, dit was ook mijn 4e IUI en zie het resultaat tot nu toe, 4 dagen overtijd. Heb de test in huis, hij ligt op het aanrecht en morgen vroeg ga ik testen meteen als ik wakker ben en naar de wc moet. Veel liefs Nataly
IUI MEIDEN wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl, nod 11 april Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl, 14 april bloedtest Marieke21 4e IUI Puregon & Lucrin, nod 25 april Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, nod 3 mei Babyangel,4e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 mei Pat: 5e IUI, puregon 37.5, ovitrelle, NOD 6 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hoihoi, ik heb me eventjes bijgevoegd in het lijstje van iui . nataly,veel succes morgen met het testen en het geeft me wel hoop hoor,misschien dat het bij mij ook raak is!we zien het over 6 dagen . koosje jammer dat je ongi bent geworden,ik hoop dat de volgende ronde het raak zal zijn.en 5 mei zal zeker een mooie bevrijdingsdag zijn als ik positief zal testen! groetjes
@Sky en Koosje, balen hoor van die ongi. @All, ik merk dat ik even moet minderen... Ik heb mijn zesde net achter de rug (zit net in de ww) en ik vind het steeds moeilijker worden. Merk dat ik niet echt hoopvol ben en wil hier ook niet iedere keer komen zeuren. Daarnaast, en ik weet écht hoe egoïstisch dit klinkt, lukt het me op dit moment ook niet zo goed meer om heel blij te zijn voor de meiden waar het wel lukt Begrijp me niet verkeerd, ik gun het echt iedereen, maar de dip van dit moment maakt dat ik bijna alleen maar kan denken: waarom wij niet?! Het lukt me dus gewoon even wat minder ... Ik meld me ook weer als het wat beter gaat, sorry voor mijn egohouding! (Misschien ben ik er weer redelijk snel, het is stiekem ook wel een beetje verslavend ) Uiteraard voor iedereen het allerbeste (oei dit klinkt veel definitiever dan bedoeld) en een speciale knuffel voor al mijn mede 'ouwe sokken'! Hope
@Koosje spijtig meisje dat je je regels hebt, op naar de volgende ronde? Ikzelf zit sinds vanmiddag in een serieuze dip, ineens heb ik precies alle moed verloren. Ik denk soms van ai nee het gaat ons niet lukken, elke maand opnieuw die hormonen en dat geloop in het ziekenhuis, pffff, en dit is nog maar de eerste IUI. Sorry als ik melig overkom maar ik moest het eens zeggen, heb het er ook net met mijn man over gehad en hij zei dat het wel goed komt en dat ik het zo zwart niet moet zien, wel gemakkelijker gezegd dan gedaan toch? Ik denk dat ik ook wel last heb van mijn hormonen.
Pat > Wilde net het zelfde vragen aan Nataly Dus Nat................ al getest? Ik had al een uitslag verwacht aangezien je iedere dag zo vroeg wakker bent Ze draaien op volle toeren voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Goeiemorgen dames! Heb tegen alle verwachtingen in toch langer geslapen dan ik dacht............ maar ik heb getest en...................kijk naar mijn banner! IK BEN ZWANGER! Kan het nog steeds niet geloven. De test gaf nog eerder een dikke vette plus aan dan dat het teststreepje zichtbaar werd. Er is geen twijfel over mogelijk. Nu maar hopen dat het frummeltje het fijn vind in mijn baarmoeder en daar 9 maanden wil blijven zitten. Ben zo blij, na 28 rondes eindelijk zwanger en ik hoop dat jullie mij snel mogen volgen! Veel liefs Nataly
super gefeliciteerd Nataly. Het zal wel een heerlijk gevoel zijn na 28 rondes. Toch voor ons allemaal weer een goed teken dat IUI weer zijn werk heeft gedaan. Geniet er van en op naar een goede echo. sky & koosje: ontzettend balen van jullie ongie. Wat ligt geluk en verdriet toch weer dicht bij elkaar. hope28: klinkt zeker niet echo. Ik begrijp precies wat je bedoelt. Neem gewoon even wat tijd voor jezelf. En meid gaat bij jullie ook zeker wel goed komen duurt alleen misschien TE lang katje: zie dat je 1 dag overtijd bent. Spannend meid wanneer ga je testje wagen? Fijne koninginnedag allemaal. gr vruchtje