Gefeliciteerd wat geweldig! Zo zien we maar, elke maand is het wel raak in het IUI forum. Geniet ervan!
Katje, balen dat het niet gelukt is Veel succes met poging nr 2 Nataly, wat geweldig meis! Ik hield het topic al een beetje in de gaten in de hoop dat ik je hier kon komen feliciteren Super hoor! Geniet maar van je roze/oranje wolkje vandaag!
@Nataly {|= \/ ...VAN HARTE MEIS! het kon al bijna niet missen! Na 28 rondes heb je het dubbel en dwars verdiend....hoop dat ik snel mag volgen, en Vruchtje, en Hope, en Katje en Marieke en...en...en... @Hope Heel begrijpelijk en ik vind echt niet dat je steeds zeurt hoor...ik vind het juist fijn als iemand zich zo uit, weet ik dat ze hetzelfde voelt als ik. Dus voel je vrij en schrijf als je dat wilt, zeur, huil, gil ...dan maar even geen 'ik ben zo superblij voor je dat je zwanger bent' ...ook dat wordt hier begrepen @Marieke Hoop zo dat er snel duidelijkheid komt...dit moet killing zijn! @Vruchtje Mijn hoop is op jou deze ronde! Lieve groet, Koosje
Hallo meiden, Ik wil hier ook graag mee komen kletsen. Wij zijn sinds febr vorig jaar bezig voor een beebje. Afgelopen maandag naar de gyn geweest. En we beginnen in mei met onze eerste iui. Mijn man heeft slecht bewegend zaad. As weekend moet ik ongie worden. Dan op dag 11 van de cyclus krijg ik een follikel meting en aan de hand daarvan een eenmalige pregnyl injectie. Vind het allemaal erg spannend en hoop dat we hierbij wat meer geluk mogen hebben. Ik hoef gelukkig geen hsg onderzoek. Alleen een gyn en clamydia onderzoek tot dusver. Heb alleen deze pagina gelezen, en las dat nataly zwanger is. Gefeliciteerd meid.
Nataly! Van harte gefeliciteerd! Ik wist het , ik wist het! Leuk gevoel he? Ik ben zo blij voor je! Geniet ervan!
Hai, Bedankt voor al julie lieve berichtjes..........en ik hoop ook heeeeeeeel erg dat jullie mij snel mogen volgen want jullie verdienen het allemaal! Ben net terug van konningedag vieren in de stad en ik heb de hele middag jus d'orange gedronken. Dat was wel vreemd, vorig was ik tijdens koninginnedag behoorlijk aangeschoten omdat ik toen ongesteld was. Maar alles voor een goed doel toch, ben 2 jaar geleden al gestopt met roken voor een kindje dan is geen alcohol drinken helemaal geen probleem, heb het er graag voor over. Veel liefs Nataly
Koosje: lief dat je voor me hoopt Ga ik ook voor jou/jullie doen. paint: gezellig dat je hier ook mee komt schrijven, maar ook jammer aan de ene kant dat het nodig is. liefs vruchtje
hoihoi nataly van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! paint veel succes met je 1e iui,hoor katje jammer dat je 1e poging is mislukt,ik hoop voor je dat het volgende keer raak is groetjes
Nataly van harte gefeliciteerd! Je geeft weer hoop aan de meiden door die bezig zijn met IUI! Lekker genieten! Marieke heb je alweer een nieuwe test gedaan? Hopelijk heb je toch nog kunnen slapen! Katje dikke knuff Iedereen succes! Hier nog 1 1/2 week wachten......wat gaat de tijd langzaam..
Nataly gefeliciteerd met je zwangerschap, na zoveel rondes, wat super voor je Marieke21, gaat ie goed met je? waarom kon je niet slapen? liefs rachel
Nataly Van Harte Gefeliciteerd! Katje Wat vreselijk balen voor jou, veel succes in de volgende ronde. Hope Helaas weet ik hoe je je voelt...en je bent echt geen zeur! Paint Welkom hier, en ik hoop dat dat beebje maar snel mag komen doormiddel van iui! Marieke Wat vervelend dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent.... Hier begint het weer spannend te worden, maar ben bang dat het niet zo is, mijn temp. gaat heel langzaam weer naar beneden en mijn buik begint wat te rommelen.....
Pat, ik hoop wel voor jou dat het deze keer zo mag zijn! Dit was toch je laatse IUI? We hebben liever dat je hier weggaat, maar dan wel zwanger! Nou meiden, ik ben dus vanacht 2 uurtjes klaarwakker geweest. Vraag me niet waarom, want koninginnedag ben ik de hele dag in touw geweest en mezelf toch ook wel flink moe gemaakt... Mar ach, ik heb nu mijn mailtjes allemaal even kunnen wegwerken. Rond 3 uur ben ik weer naar bed gegaan en heb heerlijk geslapen tot een kwartier geleden Dus heb mijn ruim 7 uur slaap wel gehad Izzy, ik heb afgelopen dinsdag voor het laatst getest, die was negatief. Nu zijn de testen op... Ik wacht maandag af en dan bel ik het ziekenhuis wel weer om te vragen wat we nu gaan doen. Ik hoop dat ik dan even langs mag komen. Rachel, ik las in jouw eigen topic dat je eerste ICSI afgebroken moets worden. Balen zeg! Wanneer mag/ga je weer beginnen met een nieuwe poging?
Nataly, GEFELICITEERD. Super goed nieuws zeg. Zo zie je maar dat iui toch een goede methode is Geniet ervan Groetjes Renate (hier ook nog anderhalve week wachten, was het maar weer zover)
Ik hoop echt voor jou dat het allemaal nog meevalt....vooral in de laatste IUI....ik duim gewoon nog even voor je door! [-o< Wij hebben morgenvroeg de uitgangsecho alweer voor tweede ronde, spannend weer! Koosje
Klopt idd deze keer zouden we zelf betalen omdat de verzekering niet meer dan drie iui's wou betalen. Maar we hebben na veel gezeurt te hebben bij de verzekering en veel blijven bellen het toch voor elkaar gekregen dat we er nog drie bij kregen! \/ We hebben er dus na deze nog twee te gaan. Maar mocht het niet gelukt zijn deze maand, nemen we een rustmaandje omdat mijn mannetje aan zijn nieuwe baan begint volgende week en hij niet in zijn inwerkperiode direct vrij wil nemen.