Nou, het is dan eindelijk zover... Ik mag beginnen met spuiten morgen. Jammer dat het nodig is, maar nu weet ik iig wel waar ik aan toe ben na 6 dagen overtijd...
tsja, het is niet anders en ik had het al verwacht door die negatieve zw-testen... Maar ja, leuk is anders. 'k Heb het ZH ook al gebeld, vrijdag a.s kan ik daar terecht voor een echo, al op cd 8, anders werd het pas cd 13 ivm 2e pinksterdag...
Marieke > Meid succes ermee, Ik hoop dat dit goed mag aanslaan en je heel snel zwanger zal zijn Ik blijf voor je duimen
Ben vanochtend voor de uitgangsecho op CD 4 geweest enw e mogen deze maand niet starten met IUI omdat ik aan beide kanten een cyste heb van zo'n 3,5 mm doorsnee ik wist wel dat het kon gebeuren maar dat het nu al zou zijn. Had mij zo verheugd op meteen weer starten na de teleurstelling van ongi worden...maar ja, het mag niet zo zijn. Weet eigenlijk niet of we dan nog wel een kans maken spontaan zwanger te worden in een cyclus met cystes : De gyn verwacht dat ze zullen verdwijnen in een maand dus dat we begin juni door kunnen met de tweede IUI. Stel je voor dat dit steeds na een stimulatiecyclus zo gaat, 1 maand wel/1 maand niet door, dan duurt hetw el heeeel erg lang 6 IUI. Dat vindt gelukkig de gyn ook en zij zei dat we vlak na de zomer dan maar moeten gaan denken aan IVF, ook gezien mijn leeftijd....maar goed, laten we hopen dat het bij deze ene maand cystes blijft. We zijn de eerste keer in de tweede ronde zwanger geraakt, we gokken op de tweede ronde IUI ook raak! @Marieke Hehe...duidelijkheid! En fijn dat je mag beginnen....succes! Lieve groet, Koosje
Hè Koosje, dat is idd ook vervelend zeg! Als het elke maand zo gaat, dan duurt het lang ja. Hoe staan jullie tegenover IVF? Ik zag dat je idd al 38 was, dan heb je misschien meer kans met IVF dan met IUI? Zijn jullie al lang bezig met zwanger willen worden?
@Marieke Da's dubbel IVF...eigenlijk willen we dat best gezien mijn leeftijd en omdat we in de zomer ook alweer 2 jaar bezig zijn, de kansen zijn nu eenmaal stukken beter met IVF dan met IUI. Maarrr....het is ook zoooo eng...de laatste stap is dan zo veel dichterbij, dichterbij het moment dat we misschien wel moeten zeggen dat het allemaal niet gaat lukken met een kindje voor ons....daar willen we natuurlijk nog niet aan denken. Maar als we nog een keer cystes hebben na een stimulatie, ja dan zullen we de raad van de gyn welo opvolgen denk ik en in overleg misschien na de zomer wel IVF doen...ik weet het niet. Eerst hoop ik op de tweede ronde IUI Weet iemand of je met een cyste in beide eierstokken wel spontaan zwanger zou kunnen worden? Liefs, Koosje
Marieke eindelijk weet je waar je aan toe bent ook al hoopte je natuurlijk hier niet op. Ik ben voor je blijven duimen en vind het jammer om dit te lezen. Hopelijk wordt dit jullie laatste ronde! Koosje wat jammer dat je nu een ronde over moet slaan. De maanden duren al zo lang.. Iedereen veel succes en voor de meiden die ongie zijn geworden een dikke knuff
Koosje> Sommige cystes verdwijnen vanzelf weer. Er kunnen nog wel gewoon folikel groeien, zolang je cyste maar niet te groot is volgens mij. Ik heb ook wel eens een cystes gehad, maar bij ons was het nog het voor onderzoek, dus nog voordat er besloten werd om IUI te gaan doen. Ik heb ook meerdere malen primolut gehad om de cystes te laten verdwijnen. Ik hoop dat je er een beetje wat aan hebt. Nou meis ik hoop dat je snel weer verder mag met je IUI behandeling, sterkte meid! Is wel erg balen zeg
@Nic Ja heb ik wel wat aan en ja...erg balen....maar met EN cystes EN niet heel snel bewegend zaad ga ik er maar van uit dat het spontaan niet gaat lukken en dus maar geen verplichte seks (en de druk vandien)...we zien wel. En jij bent al bijna aan de 20 weken echo en het geslacht! Leuk! Lieve groet, Koosje
Ja gaat best hard, maar soms denk ik ook wel zo.. ik ben nog niet eens op de helft en ik heb nu al zo'n buik. Ik zal binnenkort weer is een foto plaatsen. Ik heb 15 mei de 20 weken echo. We willen heel graag weten wat het wordt
Gefeliciteerd nataly, heerlijk he na zoveel rondes voor sommige minder nieuws lees ik, maar toch komt er elke maand 1tje bij, dus kop op meiden~~ heel veel succes met spuiten en slikken! dikke knuffel
Dag dames! Jammer Marieke 21 dat toch niet gelukt is deze maand, we liepen zo gelijk op en ik had het zo gehoopt, veel succes met spuiten. Ook voor Koosje jammer dat er deze maand geen IUI inzit door de cytes. Ik had ook maar 1x in de 2 maanden een IUI doordat mijn linker eilider dicht zit. Daarom zei mijn gyn dat we na drie mislukte pogingen terug moeten komen voor een IVF gesprek. Gelukkig zat toch nog onverwachts mijn eitje rechts en nu ben ik dus gewoon zwanger. Er kan dus nog van alles gebeuren. Heb vanmorgen naar de gyn gebeld en ik heb 20 mei mijn eerste echo, ben dan ruim 7 weken en dan zijn we net een dag terug van ons weekendje Rome! We hebben het nieuws gisteren aan mijn ouders, broer met vriendin, schoonouders en schoonzusje met zwager verteld. Dat was erg emotioneel maar heel erg mooi en fijn, zij hebben ons natuurlijk al de maanden heel erg gesteund. Voor de rest vertellen we het nog aan niemand eerst maar even de echo afwachten. Ik hoop jullie dit moment ook snel mogen meemaken. Veel liefs Nataly
@Koosje: wat ontzettend k*&te dat je een maand moet overslaan vanwege cystes. Kan er dan ook nog wel bij zeg. Niet meer normaal wat voor teleurstelling we allemaal moeten verwerken. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen IVF, dat gevoel zou ik ook hebben. Ook vooral omdat het 'einde' dan meer in zicht is. Maar meid zover gaat het helemaal niet komen. Ik duim voor je! Nataly: spannend 20 mei je eerste echo. Leuk ook dat je wat mensen in je directe omgeving hebt ingelicht. Nou geniet maar lekker van het geweldige nieuws Lekker genieten meid. all: merk dat ik er deze maand teveel met het zwanger worden bezig ben. Denk gewoon dat ik TE graag nog voor de IUI poging gaat starten zwanger wil raken. Ach probeer het maar van me af te zetten gr vruchtje
@Vruchtje Ja dat zooo graag nog net voor de serieuze start van de MM zwanger willen raken ken ik....maar het is voor mij toch altijd fijn geweest dat ik wist dat er help on the way was. En het valt allemaal echt erg mee...alleen kunnen er dus wat kinkjes in de kabel komen...dat vind ik wel echt klote! @Nataly Ooooohh....het nieuws verteld aan de fmily...dat lijkt me zo fantastisch en emotioneel, ja dat kan ik mij heel goed voorstellen. Heb mij zelf al zo vaak voorgesteld hoe het zou zijn als we het aan de buitenwereld gaan vertellen...hoop dat dat heel dichtbij ligt! Ik heb gisteren nog even de gyn gebeld of we deze maand niet IUI mogen doen in eigen cyclus dus zonder hormonen. Juist de hormonen maken dat de cystes kunnen gaan groeien dus zonder hormonen kan het mss wel...maar ik denk dat ze dat niet wil omdat de cystes aan beide kanten zitten en de kans dat er een normaa follikel groeit wel klein is. Ik word daar over teruggebeld. Ach en anders in juni met volle kracht Fijn weekend! Wat een ZON 8) Koosje
hoihoi, koosje wat jammer nou dat je cystes aan beide kanten hebt,maar zoals je zegt mss dat het kan zonder hormonen.ik hoop het voor jou.anders veel succes in juni! marieke jammer dat het niet raak was deze ronde ik ga duimen voor je dat het volgende ronde raak is! nic79 leuk hoor 15 mei 20 weken echo.spannend nataly,leuk dat je het al aan je familie verteld,en 20 mei je eerste echo. leuk hoor. bij mij zit de nod eraan te komen.ik voel van alles ongipijn,lage rugpijn dan weer is een steek in mijn buik en misselijk.ik vraag me af of dat nog van de pregnyl is .eigenlijk wil ik al testen,maar ik doe het nog maar niet.ik durf het niet echt,weer die teleurstelling nou fijne dag iedereen groetjes
Dikke knuffel voor Hope28; ik snap je gevoel zó goed! Huil, wees boos, schreeuw en hou dan weer vast aan de hoop en zet door. Het kán toch niet anders dan dat wij ook het geluk van een kindje mogen ervaren? (ik zeg dit ook tegen mijzelf, want oei, het is soms zo moeilijk allemaal om te relativeren...) Dit geldt ook voor Katje2 en de andere dames; zet hem op! Oh Nataly! Zo heerlijk! Ik heb tranen in m'n ogen ervan... Wat heerlijk voor je. Ik hoop ook met heel m'n hart dat je een fijne zwangerschap hebt en alles helemaal goed gaat! Je hebt er zolang op moeten wachten en voor moeten doen en laten.... Welkom Paint! Heel veel succes met alles. @ Koosje: zo balen allemaal al die tegenslagen... :x Bah! Maar goed, we moeten het er allemaal weer mee doen. Nu moet jij dus ook een maand wachten net als ik... Gaan we weer gelijk op zeg maar. Geniet van je "vrije" maand, ik doe ook m'n best en ga straks eens lekker wat drinken op een terrasje in de stad (het is nu Jazz festival hier). @Pat, Izzie, Babyangel29 (ik hoop dat de duivels niet doorzetten!), Vruchtje, Marieke21: Succes met alles waar jullie mee bezig zijn! En dat geldt voor alle dames hier natuurlijk.
Helaas, hier heeft het doorgezet Nu moet ook ik aan een maandje rust gaan geloven....help succes voor de rest!
@ Pat, dikke knuffel voor jou! Wie van jullie heeft er ook Lucrin gespoten? Ik ben gister begonnen, 't viel lreuze mee. Mijn man spuit mij (ik kom voor mijn gevoel een hand tekort...) Nu las ik achteraf pas dat we de spuit parallel (de scheef) in de huid moesten zetten, we hebben hem loodrecht geplaatst. Scheef was zodat de Lucrin ook echt onderhuids werd ingespoten, maar is het heel erg als we dat één keer niet helemaal goed hebben gedaan? Ik hoef iig niet bang te zijn dat het in een spier iod is terecht gekomen, vetjes genoeg daar... Geniet van de mooie zonnige dag!
Nataly: Geweldig! gefeliciteerd! Eindelijk en dan nu lekker genieten! Marieke en Pat: Bah, waarom nou? Een hele dikke knuffel! en kop op, hoe moeilijk het soms ook is. Mijn duivels zijn ook gearriveerd, zit er helemaal doorheen Ik had zoveel hoop, paar dagen geleden menstruatiekramp, maar geen nod. Misselijk en darmkrampen, gisteren 15 dpo, dus voor mij doen overtijd, maar dan toch vandaag die rot duivels. Kan alleen maar huilen, waarom? Nu 2 maandjes rust, maar het voelt zo moeilijk. Voor iedereen die het nodig heeft, een dikke knuffel! We komen er wel, we weten alleen de weg niet Groetjes Jinky