@Jinky Ken je nog niet van hier maar ik vind het zo rot voor je! Een dag overtijd en dan toch die duivels... :c: ....het is echt niet eerlijk! Ik voel met je mee en word er ook een beetje verdrietig van, veel sterkte meis! Wat Sky zo mooi schreef: schreeuw, huil, baal...maar hou je dan weer vast aan de hoop! Onze tijd komt heus (en jij bent nog zo lekker jong! Ben daarop een tikje jaloers ) Knuffel, Koosje
Hele vette knuffel aan Pat en Jinky....ik baal voor jullie, echt.... Heel veel sterkte met het verwerken weer van dit alles... Sjonge, als wij straks geen supermoeders worden weet ik het niet meer... Wij kunnen de wereld aan, al dat verdriet, de spanning, de stress, het organiseren, incalculeren, de communicatie, nouja, noem maar op... En nu &%*@!#?! kom op met die baby's! Doe die deur maar open van die wachtkamer waar al die kinderzieltjes zitten te wachten op een geschikte moeder en vader. Wij willen jullie met heel ons hart! We zijn er klaar voor *ZUCHT*
hoihoi, alle dames die ongi zijn geworden dikke knuf. ik heb gisteren 2 dagen voor mijn nod een testje gedaan van het merk leidapharm,maar helaas was het negatief.kennen jullie deze test misschien en zou het kunnen dat deze test niet zo gevoelig is om voor de nod mee te testen?ik heb ook testen van sensitest besteld en ik hoop dat ik ze nog morgen binnen krijg. groetjes babyangel29
Dankjulliewel meiden voor jullie lieve woorden! Doet me erg goed! Skyizthelimit: ik moest lachen om je tekst! wachtkamer, ik zie het al voor me. We zijn er inderdaad klaar voor, hoeveel geduld moeten we nog hebben. Koosje: ik ben inderdaad de laatste tijd niet meer veel online, bedankt voor je opbeurende woorden en je meeleven! babyangel29: leidapharm heb ik geen ervaring mee. ik heb vandaag nare buikpijn, maar niet de menstruatiepijn die ik anders heb. ik weet niet wat dit weer is. groetjes Jinky
Jinky en Pat> Gadsiedarrie, die vervelende duivels ook altijd Sterkte meiden. van hieruit ook een dikke knuffel voor jullie! blijf volhouden, jullie dag komt echt! Babyangel > ik ken dat merk ook niet. Ik hoop voor je dat je snel die sensietesten binnen hebt, want het is wel heel spannend nu Ik duim voor je! Mariel> Bij jou gaat het ook hard Ik heb je hier heel lang niet meer gezien! Alles goed verder? Hier beetje beurs gevoel in mijn buik zal erwel bij horen.
IUI MEIDEN Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, NOD 3 mei Babyangel,4e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Marieke21 5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat: een maandje pauze, NOD 4 juni wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Pat, je mag mij bij de zwangeren zetten. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. veel liefs
IUI MEIDEN Jinky: 3e iui, clomid & pregnyl, NOD 3 mei Babyangel,4e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Marieke21 5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat: een maandje pauze, NOD 4 juni wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Jaaaaaaaaah, het mooiste lijstje dat er bestaat! Ik zie dat het zwangeren lijstje inmiddels langer is dan het niet zwangeren lijstje Veel liefs Nataly
IUI MEIDEN Babyangel,4e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Marieke21 5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat: een maandje pauze, NOD 4 juni wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl Jinky: Even een pauze, nod??? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari Natasja: zwanger na 4e IUI, uitgerekend op 25 maart Hippel: zwanger na 6e IUI, uitgerekend op 20 april Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Pat en Nic, hier gaat alles prima! En met jullie? Bij jou gaat het ook hard, Nic! Ik heb inderdaad lang niets van me laten horen, vind dat een beetje moeilijk ten opzichte van de IUI-ers... Maar ik kijk nog bijna dagelijks in dit topic. Blijf er een zwak voor houden... Ik duim voor jullie allemaal! Liefs Marielle
Hey Pat, Ik kan ook tussen de zwangeren. Ik zie me niet onder de IUI staan, maar goed. Je kan er bij zetten: zwanger bij 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste keer met hormonen).
hoihoi, hier nog geen duiveltjes ,aar de dag is nog lang natuurlijk.ik wacht op me bestelde testen en dan ga ik nog is een testje wagen het lijstje is zeker mooi hoor,toch al veel zwangere! groetjes
IUI MEIDEN Babyangel,4e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 mei 10uss:4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie: 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate007:4e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Marieke21 5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat: een maandje pauze, NOD 4 juni wies31: 2e IUI, 100mg clomid & pregnyl Nellas 6e IUI Fostimon en Pregnyl Roosje83: 1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela: 2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83: 5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB: Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit 3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje 2e IUI Gonal-F/Pregnyl Jinky: Even een pauze, nod??? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
hoihoi, ik heb net een testje gedaan en is super negatief ik zit nu voledig in een dip . nu afwachten wanneer ongi komt en dan weer op naar de 5e iui groetjes