Hoi meiden, Helaas ongesteld geworden vanochtend. 1e IUI wordt dus een feit. Welke dag krijgen jullie meestal uitgangsecho. Ik zou op dag 3 moeten dus a.s. dinsdag. Maar kan natuurlijk ook pas dinsdagochtend op zijn vroegst bellen voor afspraak grrr lastig die pinksteren. Kan er ook gewoon dinsdag heen gaan om 8.00 moet tenslotte ook nog prikinstructies krijgen. En gonal-f zou ik mee moeten starten op dag 3. Wat zouden jullie doen? liefs vruchtje
Balen dat je ongesteld bent geworden, vruchtje. Ik zou er gewoon dinsdag naar toe gaan. Ik heb van mijn ziekenhuis begrepen dat als ik ze in weekenden niet telefonisch of via mail te pakken krijg ik gewoon moet komen op dag 3. Schijnt erg belangrijk te zijn. Ik heb afgelopen week mijn IUI startgesprek gehad. We gaan bij mijn volgende cyclus, over een week of twee, beginnen. Ik had begrepen dat dit alleen met pregnyl zou zijn, maar blijk ook puregon te moeten spuiten. Ben daar op zich wel blij mee, zo worden alle 6 pogingen optimaal benut. Wil iemand me in de lijst zetten? Nijntje1979, bijna 1e IUI, puregon en pregnyl Thx, grt Nijntje
Na 2 weken radiostilte van mijn kant (was wel goed), heb ik nu best een dilemma. Misschien willen jullie advies geven? De 2e iui met hormonen (6e in totaal) lijkt nu ook mislukt, maar de hormonen hebben toch wel invloed op mijn cyclus waardoor ik nu even niet weet wat ik moet doen. Normaal begint op 13 dpo mijn ongi, voorafgegaan met een paar dagen rood/roze/bruin. En nu deze cyclus: 5-6 dpo: paar druppeltjes bloed 11-12 dpo: rood/roze/bruin (licht) 13 dpo: niets Zit nu op 14 dpo en nog niets te zien. Als ik 11 dpo als dag 1 zou moeten rekenen, zou ik vandaag weer moeten beginnen met hormonen. Omdat het bloedverlies echter nog niet door lijkt te zetten en ik zeker niet met hormonen wil beginnen als er toch een kleine kans bestaat, heb ik vanmorgen een zw.test gedaan. Om half 6 wakker met een duffe kop urine opgevangen en ik meen dat ik binnen 3 minuten moest kijken. Negatief. Okee, dat dacht ik al. Dan begin ik dus vanavond met prikken. Test op het nachtkastje gelegd en meteen in slaap gevallen. Om 8 uur werd ik weer wakker. Zag op de test toen dit: En toen zag ik ook pas dat in de bijsluiter stond dat je ná 3 minuten kon aflezen, niet ervóór. Ik voel me niet zwanger en heb ook echt bloedverlies gehad. Ik vermoed dus dat dit toch een indrooglijntje is. Wat denken jullie? Als ik nu niet met hormonen moest beginnen, was er niets aan de hand. Dan wacht je gewoon af en doe je over een paar dagen nog een test. Maar jullie begrijpen, als het vandaag wel al cd3 is moet ik al beginnen met spuiten. Ik weet dus even echt niet meer wat te doen. Als het een indrooglijntje is, begin ik toch al vandaag. Nogmaals, ik heb weinig hoop, maar stel dat Alvast bedankt. Hope
@Vruchtje: dank je wel voor je antwoord (die van de gyn.) ik heb gister idd maar weer op de oude tijd geprikt. Balen dat je ongesteld bent geworden, maar ik hoop echt voor je dat de eerste IUI gelijk zal aanslaan! @Hope28, dat is een lastige situatie! Tsjonge, mag je niet de gyn bellen die weekenddienst heeft hiervoor? Misschien mag je in het ZH nog wel even bloedprikken. Ik zou het id ook niet weten als ik in zo'n situatie zat waar jij nu in zit. Anders dadelijk nóg een test doen? (Nog niet veel gedronken denk ik?)
Hope: ik zou ook nog een keer testen en vragen om bloed prikken. Ik zou zeker nu niet met hormonen beginnen, ik heb nog nooit een streepje gezien op mijn testen, hoelang ze ook liggen. Ik hoop het voor je meid! Groetjes Jinky
IUI MEIDEN 10uss;4e IUI,clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie; 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate;0074e IUI, Clomid (50mg) en pregnyl NOD 12 mei Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat;een maandje pauze, NOD 4 juni Babyangel;5e IUI clomid,pregnyl,NOD 5 juni wies31;4e IUI, 100mg clomid & pregnyl, NOD 9 juni Nijntje1979;1e IUI, puregon en pregnyl Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl Roosje83;1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela;2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan. Martje83;5e IUI, menopur en pregnyl spuiten SRB;Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit;3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand Koosje;2e IUI Gonal-F/Pregnyl Jinky; Even een pauze, nod??? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Nijntje succes met je eerste iui! 8) Hope ik denk dat ie positief is! Ik moest altijd tussen de 3e en 5e cyclusdag beginnen dus ik denk dat het geen kwaad kan wanneer je nog een dagje wacht : Maar je kan altijd de dienstdoende gynaecoloog bellen hoor
Hope! Het ziet er positief uit, maar ik zou toch eerst nog een testje halen en meteen doen (4 uurtjes niets drinken). Ik zou wel een ander merk halen deze keer voor de zekerheid. Je weet maar nooit. Inderdaad kan je ook morgen beginnen met hormonen, dat moet geen probleem zijn. Met Fostimon kon ik ook tussen cd3 en cd5 beginnen. Ben zoooo benieuwd naar je reactie! hou ons op de hoogte! Dikke knuffel en veel succes!
Trouwens Hope, je hoeft je niet zwanger te voelen. De eerste dagen voelde ik ook niets. Een paar dagen later kreeg ik iets gevoelige borsten. That's it. Go go go!
hoi vruchtje ik probeer je 'verhaal' wat te volgend hoor ! in ieder geval mega veel succes met je eerst IUI ! en ik duim voor je ! ik ga deze cyclus ook nogmaals proberen zonder clomid... ik ben benieuwd of mijn lichaam nu eindelijk door heeft hoe het eisprong moet maken zonder hormoontjes we zien wel ! ohh ja alle andere meiden die IUI proberen : veel succes hoor ! Groetjes evita
Bedankt voor jullie reacties. Mijn buik voelt nog steeds aan alsof de ongi nog op gang moet komen. Ik heb met het zh gebeld, maar er was alleen een vk en die wist....eigenlijk NIETS! Behalve morgenvroeg nog maar eens testen en dan bij twijfel de gyn bellen. Ik denk zelf echt dat ik mijn ongi dus wel al gehad heb of toch nog moet krijgen, maar nee, zwanger, daar geloof ik niet zo in. Dan had ik geen bloed moeten hebben naar mijn idee. Is gewoon erg dom dat ik zo'n fout heb gemaakt met de test... , maar indrooglijntjes zouden verboden moeten worden, niet? Ik vind het i.e.g. wel fijn om te lezen dat het zo nauw met de fostimon niet komt. Misschien was dit eigenlijk wel nog een grotere zorg: dat ik hierdoor ook te laat zou beginnen en de volgende poging ook zou verprutsen... Ik ga er nu maar even van uit dat ik morgen weer aan de spuit mag Hope
Inderdaad zouden die indrooglijntjes verboden moeten worden. Ik had 7 dagen na de inseminatie ook een test gedaan om er zeker van te zijn dat de Fostimon en Pregnyl uit mijn lichaam waren en toen had ik echt een negatieve test. Zonder zo'n lijntje. Maar 17 dagen na de inseminatie was ie ook echt duidelijk. Je kan inderdaad tot morgen wachten voor duidelijkheid. Laat het ons wel weten he? Ik ga iets harder voor je duimen nu. Groetjes en geniet in ieder geval van het lekkere weer!
Nijntje1979: ik ga er morgenochtend inderdaad naar toe. De echo's voor IUI zijn altijd in de ochtend tussen 8.00 en 8.30, dus ik zorg gewoon dat ik er om 8.00 ben. Manlief gaat ook mee kan die even meekijken als ik die prikinstructies krijg. Hope: ik ga duimen dat het geen indrooglijntjes zijn en je toch gewoon zwanger blijkt te zijn. Bloedverlies in begin van zwangerschap komt vaker voor. Enne die indrooglijntjes zouden inderdaad verboden moeten worden. Willen jullie mij ook op de lijst zetten. 1e IUI met gonal-f en pregnyl. Thanks. Mag je trouwens 1 of 2 glaasjes alcohol in de periode VOOR de inseminatie? Verder meiden allemaal succes natuurlijk liefs vruchtje
Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet Pat, en bedankt voor je succeswensen. Hope, spannend voor je morgen! Vruchtje, ik denk niet dat het vreselijk veel kwaad kan als je zo nu en dan iets drinkt. Ik zou echter wel proberen zo gezond mogelijk te leven, lijkt me beter voor je eitjes. Ik heb opeens (op dag 14) wat bruinverlies. Het zet niet door ofzo, maar snap het toch niet. Het kan geen innesteling zijn (tenzij mijn vriendin als eerste vrouw van de wereld een vrouw kan bevruchten), ik snap alleen niet goed wat het dan wel is. Deze week zou voor ons de donorselectie gaan plaatsvinden, en dan de week erop waarschijnlijk start van nieuwe cyclus en daarmee start IUI. Heeft iemand dit wel eens gehad?
@Hope: en heb je nog een testje gedaan. Spannend meid... ik hoop dat het geen drooglijntje was. Maar niet met hormonen beginnen voordat je duidelijkheid hebt hoor. Hormonen mag je niet prikken als je zwanger zou zijn. Succes! @Nijntje: mijn menstruaties bestonden altijd uit bruinverlies. Pas laatste dag zette het door, was het rood, en dan hield het weer op...
vanmorgen heb ik mijn 2de IUI gehad, joehoe, het staal was nu heel goed, vorige keer bleven er 2,5 miljoen over en nu 18,5 miljoen, tenzij ik het verkeerd verstaan heb, de beweeglijkheid was ook goed nu, dus nu heb ik echt wel meer hoop hoor. ik duim uiteraard ook voor iedereen mee.
Hallo meiden, Vanmorgen voor een follikelmeting geweest. Een eitje in de re eileider van ongeveer 17 mm. Morgenochtend moet ik weer heen voor een meting en dan kunnen ze zeggen wanneer we weer terug moeten komen voor de inseminatie en wanneer ik moet spuiten. Had eigenlijk al gehoopt dat we dat nu al te horen zouden krijgen. Aangezien mijn man vrachtwagenchauffeur is en hij vanmorgen net weer vertrokken is naar het buitenland. Hij moet wel optijd terug zijn namelijk. Hoe doen jullie het eigenlijk met je werk. Waarschijnlijk moeten we vrijdag terug komen, maar dan moet ik eigenlijk werken. Geen twijfel over mogelijk dat ik ga hoor, maar moeten ze je er eigenlijk vrij voor geven? Bij mij weten ze namelijk niet dat we bezig zijn voor een kindje. Hoe doen jullie dat? Oh wil iemand mij er in de lijst bij zetten? Paint eerste iui pregnyl. Alvast bedankt. Hope, heb je al een digitale test gedaan? Die zou je toch wat meer zekerheid moeten geven toch? Katje, zal voor je duimen dat het raak is. Succes met wachten.
IUI MEIDEN 10uss;4e IUI, clomid, pregnyl, NOD 10 Mei Izzie; 2e IUI in eigen cyclus, NOD 12 mei Renate;0074e IUI, Clomid(50mg) en pregnyl, NOD 12 mei Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 4 juni Pat;een maandje pauze, NOD 4 juni Babyangel;5e IUI clomid, pregnyl, NOD 5 juni wies31;4e IUI, 100mg clomid & pregnyl, NOD 9 juni vruchtje;1e IUI met gonal-f en pregnyl, NOD ? Nijntje1979;1e IUI, puregon en pregnyl, NOD ? Paint; 1e IUI met pregnyl, NOD ? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje83;1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela;2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan, NOD ? Martje83;5e IUI, menopur en pregnyl spuiten NOD ? Koosje;2e IUI Gonal-F/Pregnyl NOD ? Jinky; Even een pauze, NOD ? SRB;Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Skyizthelimit;3e IUI Menopur/Pregnyl rond 1 juni - nu verplichte pauze maand ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, uitgerekend op 14 mei Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Ik heb jullie ertussen gezet meiden, maar wat is jullie NOD?(niet ongesteldheids dag) zal ik dat er nog eventjes bijzetten. En hope? Hoe staat het er vandaag voor? Katje mooi aantal, ik ga voor je duimen dat het raak is. Paint ik hoop maar dat je mannetje op tijd terug is....
Hoi Paint, Je hebt een eitje van 17 mm zei je. Krijg je ook Pregnyl? Ik had laatst dus twee eitjes, eentje van 18 en eentje van 17 mm. Die nacht spoot ik Pregnyl en 2 dagen later had ik de inseminatie. Ik was toen goed op tijd blijkt nu. Ik denk dat je morgen wel de Pregnyl moet spuiten als je het natuurlijk krijgt. En hopen dan dat je man al terug is. Ik duim voor je.