iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd!! Wat fantastisch...helemaal niet nodig die IVF!!!

:whistle: :({|= \:D/

Geniet er lekker van!

Koosje

PS Voorvoelde jij er nu wat van? Ik bedoel: ik denk altijd dat omdat ik 1 keer zwanger ben geweest dat ik op dezelfde manier op HcG reageer als eerder, dus al ongeveer dezelfde symptomen moet hebben als eerder...voel ik die niet, dan dus niet zwanger! ?

2. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    WAUW, Pat. Wat fanatastisch! :) Gefeliciteerd!
    En dat net voor IVF en zonder IUI! Dat is toch geweldig!
    Geniet ervan, meid.

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dat dacht ik dus ook altijd en had nu ook totaal geen symptomen en helemaal geen verwachtingen na die naga test van zondag. Bij mijn twee vorig zwangerschappen testte ik een dag ervoor en op de dag zelf positief.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd

5. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    Pat, gefeliciteerd! Super!
    Ik heb net ook van ziekenhuis uitslag bloedtest en positief. Dacht ik ook wel, gezien de urinetests, maar je word toch weer onzeker.
    Heb me meteen opgegeven voor moeders voor moeders!

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Terwijl je bij de vorige 2 zwangerschappen wel eerder al symptomen had? Dat KAN dus echt wel: echt anders reageren op HcG in verschillende zwangerschappen.....wat goed!

Btw: heb je al een kindje of heb je 2 keer een miskraam gehad? :(

Anyway: NU BEN JE ZWANGER! Ik juich met je mee en hoop dat ik heel snel mag volgen! Heb deze maand een deal met een andere aankomende zwangere gesloten: we raken allebei zwanger deze maand van onze eerste...that's the deal!

Lieve groet,
    Koosje

7. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Super dat je aan Moeders voor Moeders mee gaat doen! Zou ook niet anders kunnen eigenlijk he? ;)
    Een collegaatje van me, heel snel zwanger en tikje (veel) theatraal, meldde ook dat ze zwanger is en weet dat ik al lang aan het proberen ben...toen zij meldde 'ik plas natuurlijk wel in een potje voor je' vond ik dat zo klote...zo'n toontje 'ik wel en jij, stumperd, niet..'....of zou het nu mijn gevoeligheid zijn ;)

Maar bij jou is het anders: je weet wat het is om te moeten wachten en alles te doen....t is je van harte gegund! Ik wil een beetje van jouw HcG in mijn Pregnyl en niet die van mijn collegaatje, kan ik dat bestellen? :D ;)

Koosje

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou dat vind ik nou echt een domme opmerking!

9. Robina2

Robina2 Lid

30 mei 2008
    99
    0
    0
    @ Koosje: Ik doe mijn best voor je en zal extra vaak plassen! ;)

Ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking verkeerd kan vallen. Het ligt toch al zo gevoelig.

Ik had bij mijn vorige twee zwangerschappen ook al meegedaan, maar dat duurde dus maar een paar weekjes en toen ging het fout. Ik twijfelde eigenlijk of ik wel nog een keer zou meedoen, maar nu ik zelf pregnyl heb gebruikt kan ik natuurlijk niet anders!

10. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zo is ze ook...en dan OOK nog eerder zwanger... ](*,) ...snappie?

Koosje

11. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Pat en Robina: Van harte gefeliciteerd meiden! Geniet er lekker van :)

Ik heb laatst ook een vriendin van mij gevraagd om te gaan plassen, heb haar verteld hoeveel er wel niet nodig is. Daar schok ze best van, dus die is nu ook vreselijk lief voor ons aan het plassen :)

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.236
    437
    83
    Vrouw
    home sweet home
    :) :) :) pat van harte gefeliciteerd meid :). Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen. Zo zie je maar dat je toch beter niet te vroeg kunt testen :rolleyes: . Ik testte ook pas laat positief.

Van dit soort nieuws word ik vrolijk :) :) :)

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Pat, wow, gefeliciteerd!

Het is jullie gelukt, super!

Groetjes jinky

14. EvaZ

EvaZ Actief lid

21 mrt 2008
    386
    0
    0
    Pat en Robina super gefeliciteerd! Pat wat fijn, vlak voor je met IVF zou beginnen! Geniet ervan meiden.

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Helaas heb ik nog geen kindje nee, ik heb twee miskramen gehad dus ben wel erg bang voor een derde. Maar mocht alles goed blijven gaan word dit mijn eerste kindje! \:D/
    Ik vind dat een mooie deal trouwens, wel aan houden he ;)

Ik heb nog niet over MvM nagedacht, want de vorige twee zwangerschappen heb ik wel meegedaan maar dat was beide keren maar voor kort....
    Ach als ik het eenmaal ga beseffen doe ik vast wel weer mee, ik ken mezelf...haha...en het is nog eens hartstikke belangrijk ook! 8)
    Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties, erg lief van jullie.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    gefeliciteerd pat, wat mooi, zo net voor de ivf, kan niet beter. Ik hoop van harte voor je dat het nu goed blijft zitten! Fijn, weer goed nieuws hier!

bij mij gaat het vandaag losbreken denk ik. Ik heb wat bruin verlies, maar mijn temp is dus terug omhoog, dus dan hoop ik weer stiekem dat he teen inneseling is. IK heb nog geen helder bloed in ieder geval.

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb hier ook een vaag verhaal...
    Afgelopen vrijdag werd ik ongesteld, maandag was het alweer over. 3 Dagen niets en nu heb ik weer licht bloedverlies... Vaag...

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Marieke
    t Zit jou ook niet mee zeg! :confused: :cry:
    Ik heb overigens ook wel eens dat het even een dagje (echt bijna) over is en dan toch nog een dagje er achter aan komt....vervelend, je wilt nu gewoon door toch? Misschien toch voor alle zekerheid testje?
    Sterkte!

@Pat
    Even nog....ten eerste: hoe slaapt dat nu als weer zwangere? Sweet dreams?
    Had jij bij je eerdere zwangerschappen nu ook dat je echt andere symptomen had dan je nu had? Nu was er ieg verschil in moment van positief testen maar had je bijv de eerste 2 keren ook dat je een paar dagen voor NOD al iets voelde en nu niet?
    Zit weer in de wachtweken met alle zucht naar controle vandien ;)

Koosje

19. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Dank je wel Koosje voor je antwoord. Maar waarom een testje? Ik ben toch gewoon ongesteld geweest. Ik ben ook alweer begonnen met prikken en morgen ga ik weer naar de fert. arts. De echo afgelopen vrijdag was niets op te zien, behalve dan dat die cyste weg is.
    Ik denk dat ik niet eens zwanger kán zijn, aangezien de troep die ik mijn lichaam in heb geholpen... Primolut, Lucrin, Puregon...

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Marieke: heb dat ook weleens gehad hoor, zo'n rare ongi. Komt toch ook door de hormonen die je gebruikt.

@Pat: ik heb de eerste 14 weken geen symptomen gehad (buiten wat moeheid), dus maak je geen zorgen als je niets merkt...

Deel Deze Pagina