Wat rot Lisette. Ben je zenuwachtig voor de IVF? Ik hoop dat jullie op die manier snel een kindje mogen verwachten. Ben nog maar net begonnen met IUI, maar zie wel op tegen IVF. Doorbijten. We hebben er natuurlijk alles voor over om een kindje te kunnen krijgen. Heel veel sterkte en succes. Groetjes Len
Ahhh Lisette,ik leef enorm met je mee,had het je zo graag gegund! Hopelijk is het met ivf meteen raak! Aurelie: Onze situatie is dan wel een tikkie anders(wij doen IUI mbv donorzaad omdat mijn mannetje helaas onvruchtbaar is)maar ik heb al deze onderzoeken niet gehad hoor.Ik word getimed dmv ovulatie-testen en ik heb deze poging Pregnyl moeten spuiten omdat de periode tussen de IUI en de menstruatie vrij kort is.Voordat wij aan dit traject begonnen is er bij mij alleen een uitgebreid bloedonderzoek gedaan en een aantal inwendige echo's. Zo zie je maar dat elk verhaal weer anders kan zijn Hier nog een aantal dagen wachten,ik ben er érg mee bezig deze keer,wellicht omdat de timing eens een keer perfect was! Maar goed,nog een paar daagjes en dan weten we meer!
Ahhh Lisette,ik leef enorm met je mee,had het je zo graag gegund! Hopelijk is het met ivf meteen raak! Aurelie: Onze situatie is dan wel een tikkie anders(wij doen IUI mbv donorzaad omdat mijn mannetje helaas onvruchtbaar is)maar ik heb al deze onderzoeken niet gehad hoor.Ik word getimed dmv ovulatie-testen en ik heb deze poging Pregnyl moeten spuiten omdat de periode tussen de IUI en de menstruatie vrij kort is.Voordat wij aan dit traject begonnen is er bij mij alleen een uitgebreid bloedonderzoek gedaan en een aantal inwendige echo's. Zo zie je maar dat elk verhaal weer anders kan zijn Hier nog een aantal dagen wachten,ik ben er érg mee bezig deze keer,wellicht omdat de timing eens een keer perfect was! Maar goed,nog een paar daagjes en dan weten we meer!
@Lisette ,balen meid. Wel mooi dat je direct door kunt gaan met IVF. @Patricia,Hope..spannend de laatste daagjes.Laten we het gezellig maken op het wachtbankje Jip en Janneke champagne Wat duurt dat wachten toch erg lang.....
@Lisette ,balen meid. Wel mooi dat je direct door kunt gaan met IVF. @Patricia,Hope..spannend de laatste daagjes.Laten we het gezellig maken op het wachtbankje Jip en Janneke champagne Wat duurt dat wachten toch erg lang.....
hahaha minou,ik ben gelukkig niet de enige met het meerdere keren plaatsen En ik ben het helemaal met je eens,proost allemaal!
Het is zo'n raar verhaal. Vanmorgen dus naar de gyn en er was wel iets te zien wat op een 'oude follikel' leek. De theorie: Maandag was de grootste 15 mm, dinsdag was deze 12mm. Het is mogelijk dat ik al een eisprong heb rond de 16mm. Moet volgende week bloed laten prikken om te kijken of ik idd een eisprong heb gehad. Voor de zekerheid moet ik toch progestan gebruiken. (3 x 2 per dag) Geen idee wat ik hiervan moet verwachten dus alle ervaringsverhalen zijn welkom! Het gekke is dat het stemmetje in mij dit al had voorspeld. Het kwam dus niet als een complete verrassing. Gek he dat je dit kan voelen? Om het toch maar weer van de positieve kant te bekijken... Als ik al een eisprong heb dan is het zeker een vlotte. Dus volgende keer zal ik dan bij 16mm pregnyl moeten spuiten omdat ik van die snelle, eigenwijze en ongeduldige eitjes heb! Probleem is moet ik nu op dat bankje gaan zitten of niet?
Len, ik ben niet zenuwachtig voor de IVF, gek genoeg heb ik het gevoel eindelijk eens te beginnen met een behandeling waarvan de kansen beter zijn dan IUI.( volgens gyn. dan) 't klinkt gek maar ik heb er zin in..! Geduld weet het niet zeker maar helpt progestran niet om het baarmoederslijmvlies dikker te maken, gunstiger te stemmen zeg maar..? Hebben ze je niet verteld waar je het voor moest gebruiken? Als je inseminatie krijgt of zelf hebt geoefend rond de juiste dag, kun je plaatsnemen op het wachtbankje. Anders laat je het eitje onbenut en gebeurt er niks.
Het is idd waar dat progestan helpt het baarmoederslijm dikker te maken. Omdat ik deze moet inbrengen zat ik mij af te vragen of er iemand is die bekend is met enige bijwerkingen. Aan de bijsluiter heb ik niet veel want die gaat ervan uit dat je ze slikt.... Ik ga voor de zekerheid toch maar die bank op! Kan nooit kwaad en onderuit gezakt op de bank is op zijn tijd ook heerlijk!
Patricia en len.....hoe gaat het.....nog steeds geen ? Ik zit nu op dag 13 na de IUI. Ik heb nog steeds pijnlijke boobies en steeds ongikrampjes... Gisteren veel doorzichtige afscheiding... Ik wacht maar 'rustig ' af. [-o< [-o< @Luisa ...al weer een weekendje Londen gepland?
Hallo girls, ik was even 'busy' met werk (en nog steeds...) dus ik heb niet alles kunnen lezen, maar ik blijf duimen voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten ( [-o< ) en voor de meiden die aan het opladen zijn (ik bedoel, ENERGIE voor de volgende ronde) een dikke kus! liefs Luisa PS.: Minou. ik weet nog niet wat gaat gebeuren deze maand. Mijn vriend in Londen weet niet of hij kan komen en door dat ik later dan geplaned ongi geworden ben de vruchtbaare dagen vallen helaas niet meer midden in het weekend. Dus Londen word moelijk in verband met werk.....plus ik ben een beetje bezorgd: deze keer ben ik maar 1 dag ongi gewest en van super donker bloed! Nooit eerder gebeurt. Boh, mischien ben ik al in de overgang? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH....
Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Misschien toch maar even testen. Je hoort wel eens van meiden die zwanger zijn en dan toch een 'vreemde' ongi had. Ik hoop het voor je!
Minou,nee nog geen hier,maar as. dinsdag is ook pas mijn NOD.Heb wel verschrikkelijk gevoelige boobies,word er snachts zelfs wakker van,maar ik denk dat de pregnyl zijn werk nog doet(hoop van niet!)We wachten "rustig" af,blijf lekker nog ff op het bankje @ Luisa: Ik sluit me helemaal aan bij prinses,1 dag ongie is wel vreemd...toch?Voor de zekerheid gewoon ff testen!
Meiden, ik had getest voor op en na NOD dag en de testen waren negatief..... nog een keer doen? Maar ik voel me helemaal niet zwanger! sorry.... super veel liefs en succes deze laatste dagen! Luisa
mmm, ik zou nog eens testen! Misschien lage hcg aanmaak. Waarschijnlijk ben je niet zwanger, maar voor de zekerheid nog even testen (ongeveer 1 week na je nod). Succes!
Luisa, maar één dag ongesteld (en donker) dat is wel apart!!! Zeker als dat niet de gewoonte is.......Heb je nu al nog een keer getest??? Wat een geplan voor jullie zeg. Komt die jongen dan helemaal naar Nederland om zijn zaad te geven? Kunnen ze dat niet van een paar keer invriezen? Of is dit een hele stomme vraag? Patricia, Len en Minou : hoe gaat het??? Ik hoop zo dat we deze maand een keer iemand zwanger zien, geeft ons allemaal weer hoop denk ik Lisette, ik hoop echt voor je dat de IVF helemaal gaat lukken. Ik kan me voorstellen 'dat je er zin in hebt'. De kansen zijn toch aanzienlijk groter dan bij IUI. Ik zou het liefste ook meteen met IVF beginnen, maar ze willen toch eerst 6x IUI doen. Snap ik ook wel weer. Ik onderschat IVF niet, wil alleen dat onze droom uitkomt en daar hebben we veel voor over. Net als jullie allemaal trouwens..... Muuske, valt de IVF mee of tegen? Ik hoop zooooooo voor je dat de eeste keer raak is Iedereen een fijn weekend nog en HOUD MOED Liefs Moah
Hé girls, @ Luisa, tóch nog ietsie spannend of niet? Laat je niet gek maken, meid. Ik ben effe een paar dagen wat rustig op het forum, heb voor m'n gevoel niet zoveel te melden, ben weer aan 't wachten... Voel weinig - af en toe pijnlijke boobs, maar dat hoort erbij, denk ik maar. Verder geen tekenen links of rechtsom, maar ja, ook pas 5 dagen na de IUI... Ga er voor 't gemak maar weer van uit dat 't komende week weer ongi-day zal zijn, dan kan dat in ieder geval niet tegenvallen (ahum!). :-s Weet in ieder geval dat ik met iedereen meeleef, ben erg benieuwd naar hoe 't gaat met Elmo, Muuske, en al die andere meiden die vanuit het IUI-forum naar het IVF-forum zijn overgestapt. Ook met de IUI-ers leef ik overigens hartstikke mee, hoor... Liefs
Hallo meiden, Hier nog geen tekenen van ongie,alleen pijnlijke boobies(veel erger dan normaal voor mn ongie!) Pffff,spanning stijgt! Hoe is het met de andere bankers? @ Luisa, ik zou over een paar dagen gewoon nog eens testen hoor....blijf het een vreemd verhaal vinden,1 dag ongie.... let's [-o<