10-uss gefeliciteerd meid, het is dan toch gelukt met iui \/ Vruchtje hoe was je FM gisteren? Renate spannend morgen..... [-o< visje hoe staat het er bij jouw voor, heeft het bloeden doorgezet? sky wat balen zeg, een hele dikke knuffel van mij. rach ik ga gelijk op je eigen topic kijken, spannend zeg! enne nogmaals succes meid Ik ben nog steeds op mijn aan het wachten, waaarschijnlijk word dat volgend weekend. De laatste bloeding was gisteren drie weken terug dus ik vermoed dat het volgende week zaterdag gaat worden....pff wat duurt dat lang zeg wanner je niets mag doen liefs pat
Pat; wat een gedoe zeg.... ik leef met je mee Hier ging de inseminatie goed, mijn man zijn zaad was echt super zaad! Dus nu op het wachtbankje!
meiden ik ben zwanger!in onze rustmaand dus zonder iui.het is gewoon een wonder en had dit nooit gedacht dat ik spontaan zwanger kon worden.maar het is toch zo.ik was al 5 dagen overtijd ,maar omdat ik geen hormonen had gebruikt verwachte ik een langer cyclus.do dacht ik laat ik maar een test doen want dan weet ik het ook weer en tot mijn grote verbazing zag ik voor het eerst in mijn leven 2 streepjes.kon mijn ogen niet geloven.wo heb ik mijn 1e echo en ik hoop dat eral wat te zien is. groetjes en veel liefs
Super meid! Gefeliciteerd! Mag ik vragen wat de reden van iui was bij jullie? Je geeft ons allen hoop GRoetjes Jinky
het enige probleem wat bij ons was,is dat 1 eileider verstopt was en geen goeie eisprong van mezelf.en na een jaar alleen iedere maand clomid te hebben gebruikt zonder zwanger te worden gingen we automatisch door naar iui .en daarvan waren er 5 negatief ik had nog 1 iui te gaan.zo zie je maar weer he.de wonderen zijn de wereld nog niet uit groetjes
wauw babyangel! Tof zeg, gefeliciteerd! Ik ben donderdag voor een echo geweest (nu pas berichtje want ik was op vakantie...) er zaten twee eitjes van 10 mm, morgenochtend mag ik weer, ik hoop dan woensdag IUI Fijne vakantie meiden!
Hoi meiden, Heb nu pas tijd voor het eerst te reageren. pfff hadden druk weekend. Zaterdag was ei gegroeid van 10 naar 13 mm links en zat in ene 1 ei van 10 mm rechts wie weet gaat die nog mee doen. Maandag weer terug voor fm ik gok dat IUI donderdag is. sky: wat jammer joh dat je ongie bent geworden en dan nog wel onverwacht vroeg. Dikke knuf voor jou. Sens: hoe is jou IUI gegaan? marooz: fijn dat IUI goed is gegaan nu de vervelende wachtweken, ga duimen voor goed nieuws. 10uss & babyangels: super gefeliciteerd met jullie zwangerschap . Strooi inderdaad maar veel hcg'tjes. pat: wat irritant dan he dat het zo lang duurt allemaal. Alsof het allemaal al niet erg genoeg is. Gaat het verder goed met je? Voor de meiden die ik vergeet ook veel succes. gr vruchtje
IUI MEIDEN Draakje811e IUI met 100 mg Clomid en Pregnyl, 30 mei NOD Babyangel;5e IUI clomid 100 mg, pregnyl, NOD 4 juni Koosje;2e keer cystes na 2 keer IUI , 2e keer rust dus wies31;4e IUI, menopur75 & pregnyl, NOD juni esther1e iui in eigen cyclus nod 4 juli Nijntje1979;2e IUI, puregon en pregnyl Sens; 7e IUI Clomid/Pregnyl - NOD 26 juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Paint; 1e IUI met pregnyl, NOD ? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje83;1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela;2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan, NOD ? Martje83;5e IUI, menopur en pregnyl spuiten NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? SRB;Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD ? Renate;0077e en laatste iui ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Draakje811e IUI met 100 mg Clomid en Pregnyl, 30 mei NOD Babyangel;5e IUI clomid 100 mg, pregnyl, NOD 4 juni Koosje;2e keer cystes na 2 keer IUI , 2e keer rust dus wies31;4e IUI, menopur75 & pregnyl, NOD juni esther1e iui in eigen cyclus nod 4 juli Nijntje1979;2e IUI, puregon en pregnyl Sens; 7e IUI Clomid/Pregnyl - NOD 26 juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Paint; 1e IUI met pregnyl, NOD ? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Roosje83;1e IUI, Clomid 150mg en Pregnyl, NOD ? Angela;2e IUI, decapeptyl, gonalf 75, pregnyl, progestan, NOD ? Martje83;5e IUI, menopur en pregnyl spuiten NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? SRB;Even rust na 3 mislukte iui's - in mei weer verder Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD ? Renate;0077e en laatste iui Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27/7 ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Goedemorgen, Ik ben al weer een aantal dagen niet op het forum geweest. Wat super dat je zwanger bent! Dat geeft ons als IUI burgers toch weer moed, en zeker omdat het in je natuurlijke cyclus is, hartstikke gaaf, van harte gefeliciteerd. Gisteren ben ik voor mijn inseminatie geweest. Zaterdagochtend was mijn ovu test negatief, maar dat vond ik echt raar. Normaalgesproken had ie namelijk vrijdag al positief moeten zijn, dus om 11 uur nog een test gedaan en die was wel positief, dus kon ik nog bellen en zondag insemineren. Ik ga er gewoon van uit dat ik op mijn verjaardag een cadeautje krijg Ik vind het toch wel heel fijn te lezen dat ik niet als enige met de zoveelste iui poging bezig ben, dat maakt het echt heel wat minder eenzaam. Ondanks het feit dat we allemaal denk ik wel balen dat je kennelijk zoveel pogingen nodig hebt. Afijn, jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel. Allemaal heel veel succes met wachten.
Hoi, Vanmorgen weer voor een fm geweest. Ik heb geen cystes meer. Deze hebben plaats gemaakt vor 4 follikels. 2 van 17, 1 van 16 en 1 van 14,5. Ze vond het wel riskant dat er nu 4 zitten. Heb aangegeven dat ik al 6 mislukte iui`s heb gehad, hoe groot is de kans dat het nu wel lukt. Kon ze wel begrijpen, dus hij is wel gewoon ingepland. Hij staat gepland voor woensdag. Maar ze gaat toch nog overleggen met de gyn, als het niet door gaat word ik gebeld. Nu maar hopen dat ik niet gebeld wordt vandaag. Voor alle zwangeren gefeliciteerd, voor alle wachtende succes. XX Renate
woooww,wat een zwangeren hier ineens! gefeliciteerd allemaal. en 1 in de rustmaand, dat geeft ons hoop zeg, zit zelf nu ook in de stopmaand van het zh. geniet er allemaal lekker van!
@stef: Gefeliciteerd geniet ervan! @renate: go for it meis ik zal duimen! En alle wachtenden met mij: ZUCHT wat duurt wachten lang