Mijn temp is vanochtend gezakt, dus ik denk dat mijn ongi eraan komt... Nu moeten we nog een maandje wachten, maar ik heb wel meer inzicht in mijn cyclus aankomende maand en mag bij mijn volgende menstruatie weer bellen voor een Uitgangsecho!
Getssss Pat dat is kl*te nieuws. Dikke knufff marooz temp je ook? Ik temp hier ook en kan idd redelijk snel zien of er iets aan de hand is of niet...ow nog een paar daagjessssssss :smile:
Hey Sens, nee ik temp niet, maar ben het wel van plan, mocht het deze maand niet lukken zeg maar :-s Ik hoop dat je temp omhoog gaat! Hoe laag is ie nu dan? JA idd gaat best snel heh?... spannend
tis op het randje 36,9 heb van een heel jaar de temps dus ik kan het bijna dromen....klein dipje mag...maar verder dan dit...dan is het over....
IUI MEIDEN Sens; 7e IUI Clomid/Pregnyl - NOD 26 juli Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD 27 juli Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Renate;0077e en laatste iui ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Ik heb de lijst aangepast naar eerstvolgende NOD, en er wat mensen afgehaald die nog op de lijst stonden met een oude nod...dus mocht ik je er per ongeluk afgehaald hebben wat niet de bedoeling was, (sorry daarvoor dan) wil je jezelf dan even opnieuw in de lijst zetten? liefs pat
IUI MEIDEN Sens; 7e IUI Clomid/Pregnyl - NOD 26 juli Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD 27 juli Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Renate;0077e en laatste iui Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Ik heb de lijst aangepast naar eerstvolgende NOD, en er wat mensen afgehaald die nog op de lijst stonden met een oude nod...dus mocht ik je er per ongeluk afgehaald hebben wat niet de bedoeling was, (sorry daarvoor dan) wil je jezelf dan even opnieuw in de lijst zetten? liefs pat
IUI MEIDEN Sens; 7e IUI Clomid/Pregnyl - NOD 26 juli Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD 27 juli Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Renate;0077e en laatste iui NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Gisteren te weten gekomen dat deze IUI ook niet gelukt is. Het staal was dan ook heeeel slecht, nog geen miljoen ingebracht zeg, mijn man is blijkbaar heel gevoelig voor stress, de avond voor hij zijn staal moest maken had hij net gehoord dat zijn mama een hersenbloeding had gekregen. Nu vraag ik mij af of jullie zo'n IUI meetellen eigenlijk, de allereerste IUI was ook niet zo goed qua staal, 2,5 milj,2 dagen ervoor auto-ongeluk gehad, dus ook stress gehad. De 2 IUI's ertussen had hij es 18,5 milj en 10 milj, wat toch wel heel goed was. Dus in feite heb ik nog maar 2 goede IUI's gehad, of moet ik er toch 4 tellen, ik weet het niet goed. Deze rond ga ik es Clomid nemen, mss zijn mijn eitjes dan sterker. Ook had ik nog een vraagje over pijnlijk borsten, een week na IUI ongeveer heb ik altijd heel pijnlijke borsten, net spierpijn, nu is het over, ne voor NOD dus, wat veroorzaakt deze pijn denken jullie? Zo dit was een beetje mijn verhaal tot hiertoe, hopelijk heeft er iemand een antwoord op mijn vraag. alvast bedankt.
Hoi Katje, Ik tel alle IUI´s mee. Je hoeft tenslotte maar 1 zaadje te hebben dat goed is. Pijnlijke borsten heb ik zelden, dus daar kan ik je niet mee helpen. Hoe kun je trouwens nu al weten dat het niet gelukt is? Heb je een bloedtest gehad? (anders is er neem ik aan een soort van geen-nieuws-is-goed-nieuws, je NOD is nog niet geweest) Ik ben erg benieuwd! Hier alles z´n gangetje. Ik voel me niet anders ofzo, ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. Ik ga denk ik pas dinsdag testen. Wie nog meer rond het weekend? Sens? Houden jullie in de wachtweken al met dingen rekening? (anders dan geen alcohol, die vind ik zelf eigenlijk wel logisch, maar bijvoorbeeld met paté of hoeveel koffie je drinkt) Groetjes Nickiee
Hey Nickie, Ik ga ook rond het weekend testen, maar voel me ook niet echt anders meer... voelde wel steken, maar is nu allemaal weg... :-s spannend! Katje; ik heb altijd in mijn laatste week voor NOD pijnlijke borsten nu weer een beetje beurs.... kan ook een ongie kwaal zijn dus... :-s Maar hopen op goed nieuws! Sens; hoe vole je je? nog 5 nachtjes voor jou! Liefs
He Marooz nou ik heb de hoop opgegeven eigenlijk voor deze cyclus...al was mijn temp weer omhoog vandaag maar ik had wel ongy krampen...hoe bizar...ik verwacht mijn ongy eigenlijk woensdag of donderdag dus dan weet ik het zeker...deze keer was mijn ei vroeg dus cyclus ietsje korter....de testen kunnen dus in de kast blijven Hoop dat de rest een beter resultaat heeft :sad:
Hey Sens! Ongikrampjes zonder ongi zijn nog altijd hoopvol hoor! Het is nog niet gedaan! Ik heb ook ongisteken, dus dat zegt niets toch? Liefs
ik ook niet sens... en dat hoeft ook niet. ik snap dat je jezelf alvast in bescherming wil nemen, doe ik ook hoor.... als het niet zo is doet het toch weer pijn heh?
Hoi hoi, even een vraagje. Hoeveel dagen na de iui zou er een innesteling plaatsvinden? Dit is m`n 7de iui en ik weet het nog niet XX Renate