iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik dacht 5 tot 10 dagen erna, maar weet het niet 100% zeker.

gr vruchtje

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal,
    ongeveer een half jaar lang heb ik op dit topic meegekletst en lief en leed gedeeld. Ik wilde even laten weten dat ik ondertussen bevallen ben van een gezonde dochter: Senna. Ben zwanger geworden na m'n 2e IUI. Ik zag dat ik nog op de lijst sta, dus wilde het even laten weten. Misschien dat iemand dat aan zou willen vullen (bedankt alvast).

Gelukkig zie ik dat de lijst zwangeren best lang is.
    Ookal heb ik met weinig van jullie huidige IUI'ers gekletst, ik wens jullie ook snel een mooi wonder toe!
    Geef niet op, houd moed. En bij de poging waarvan ik zwanger werd hadden we "slechts" 1,2 miljoen zaadjes, er is er dus echt maar 1 nodig.
    Veel succes meiden!

3. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @vruchtje: volgens mij ook rond de 7 dagen na de IUI. Niet anders dan bij een normale bevruchting iig.

@marooz: volgens mij weet je het zelf gewoon ook. Dit keer voel ik me niet zwanger net na de IUI had ik een goed gevoel maar eind vorige week sloeg dat ineens om...en tuurlijk zit er nog een heel erg klein hoopje van "je weet maar nooit" maar die is heel klein nu

4. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    He sens...je hebt ook wel gelijk hoor, maar gun het je gewoon enor, heb er zelf ook enorm last van, ik sla van de euforie naar de dip...duss

Innesteling is vaak zo rond 5 dagen na IUI, maar een bevrucht eitje kan wel tot een week in de baarmoeder rondzweven voordat het innesteld, dus het is erg verschillend :-s

Lekker slapen meiden!

5. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Heb hier echt een blehhhh dag. Ben grieperig ook nog...morgen en overmorgen maar vrij genomen het wordt mooi weer en wachten thuis is beter dan wachten op mijn werk momenteel ;)...temp is nog hoog...marooz we moeten nog even geduld hebben he...

6. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Goeiemoggel ;)

Ik heb gisteravond besloten dat ik denk ik zondagmorgen ga testen, mijn banner staat op dinsdag NOD, maar dat is 30 dagen, normaliter is het eigenlijk altijd 28. Zondag ben ik ook jarig, dus dat leek me wel een goed moment. Hoef ik niet na te denken de hele dag over of misschien afijn, jullie snappen wat ik bedoel.

Sens positief denken :) komt vast goed.
    @de rest, nog even volhouden en dan is het weekend (zei ze op de dinsdag, hoe bedoel je toe aan vakantie :) :) )

Groetjes
    Nickiee

7. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    haha nickiee ik dacht er eigenlijk ook zo over. Ik ben donderdag jarig...had het zo gehoopt een mooi kado op die dag...of iig dan duidelijkheid ;)...blehhhhhhhh ik heb ff echt heel erg de kriebelsssssssssssss :(

8. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey nickie en sens....

ja wordt spannend nu heh? ik ga denk ik ook zondag testen dan is mijn NOD.... dusssss maar ik durf er echt helemaal niets van te zeggen! Het ene moment denk i... ja het is echt raak! hahaha en het andere moment voel ik helemaal niets en dan denk ik het is niet zo :( Jeetje erg he....

Meiden we houden elkaar op de hoogte! En sens zolang die temp nog hoog is! ik duim! En ook voor jou nickie!

9. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Wat duren dagen langgggggggggg....Hellup ik word echt gek :( hahaha

mijn kortste cyclus is overigens 24 dagen...nou die ben ik al voorbij ;)

Ik ga morgen gewoon keihard werken in de tuin ofzo...me echt bezig houden anders ga ik echt gillen :smile:

10. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    gewoon donderdag testen sens, kan jou het schelen ;)
    Marooz, ik ben heeeel benieuwd. We posten gewoon allebei zondag het resultaat van het testen, positief of negatief, ok?
    Ik ga even koken.

Groetjes
    Nickiee

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden het is spannend hier lees ik. Ik duim voor ons allemaal hoor. Vorige keer werd ik ongesteld op dag 11, dat zou a.s. zondag zijn ik ben benieuwd.

gr vruchtje

12. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nog steeds geen uitsluitsel hier...zucht

13. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Wat kunnen we onszelf en elkaar toch zenuwachtig maken hè? ;)

Succes voor jullie om deze dagen door te komen!

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Vreselijk :sad:

:) :) :)

En Marieke jij ook succes

15. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Grappig he...
    Ik merk niets, maar zit ook nog best wat dagen voor mijn NOD. Ga er gewoon vanuit dat het niet gelukt is, dat scheelt weer teleurstelling, maar ergens gloort dat positief denken hahaha

"hmmm het is gelukt, het is gelukt, hmmm" <- beetje met je vingers bij elkaar mantra achtig denken, of zoiets ;)

Groetjes
    Nickiee

16. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    mijn test was nega...ik ga op voor de volgende ronde als de :evil: :evil: er zijn....bah baal echt geen verjaardagskadootje...en ik kon het zo gebruiken wat posi nieuws :(

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Och Sens, mischien was je nog te vroeg? Het is nog maar dag 25...

18. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Sens, je bent toch veel te vroeg met testen joh, nog niet opgeven hoor!
    Ik duim voor je.

Nickiee

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    heh sens.... das niet leuk nieuws meis.... maar zoals de andere meiden zeggen nog niet opgeven, je ongi is er nog niet, en je zou niet de eerste zijn die later positief teste!

vruchtje en marieke ik ga voor jullie duimen meiden!

Nickie ok je hebt een DEAL! hahaha Ik vind het doooooood eng! Maar denk zelf dat het niet gelukt is, heb geen gevoelig boobs, alleen steekjes in mijn buik... dusss..... maar we zullen zien. Inderdaad dat postief denken er maar eens etegaan gooien!

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Mijn temp is gedaald inmiddels...ik kijk uit naar de volgende ronde...heb ook al ongi pijnen dus zal niet lang meer duren...volgens de kansberekeningen heeft de rest nu alvast meer kans om zwanger te zijn :)

Deel Deze Pagina