Oh sens, ik vind het echt jammer voor je meis.... wat lief dat je zegt dat wij nu meer kans hebben *knuff* voor jou!
Mijn temp is gezakt met 0,3 ten opzichte van gisteren. Tot nu toe was dit altijd zo als ik ongesteld werd, dus ik ga er vanuit dat het mislukt is. Alle pijlen zijn dus nu op Marooz! Groetjes Nickiee
Ow nickiee spijtig voor je :sad: *knuf*...hier ook temp nog verder gedaald maar geen tot op heden... Zucht... Marooz...you have got to do it girl help ons zwanger de zomer door
jakkes nickie en sens.... ik was zo aan het duimen voor jullie! Hier echt een zeer domme vrouw, heb gister en vanochtend getst, ik kon gewoon niet meer wachten. Maar heb de testen van de digi gebruikt, zonder de digi, dus wel vage blauwe tweede lijntje te zien... helaas kan dit ook zo zijn zonder dat je zwanger bent! Dat wist ik helaas niet :-s Oohhh ik kan gewoon niet meer wachten! Dikke knuff voor jullie meiden
IUI MEIDEN Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD 27 juli Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Renate;0077e en laatste iui NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
Sens, balen voor jou zeg! Een dikke knuffel en vol goede moed naar de nieuwe ronde! Als ik het goed zie wordt de lijst met zwangeren wel steeds langer en de andere lijst steeds korter!
Hey Sens... balen meid... helaas zijn de duivels hier ook in aantocht. Kwam gister hard aan moet ik zeggen, had niet verwacht dat ik er zo verdrietig om zou zijn. Gelukkig kunnen we gelijk door mt de volgende poging. Nog even wachten tot de ongi echt doorbreekt, en dan weer aan de injecties... Nickie hoe is het met jou? En sandra ik zie dat ook jij je NOD dit weekend hebt?
Thx meiden. Ik ben weer aan het opladen. Morgen alweer aan de Clomid grrrrrrr.... balen marooz...ja hier ook tranen gevloek en getier hoor...kom hop naar de volgende poging! spannend marieke...hoop dat jullie meer geluk hebben...
Een super dikke knuffel voor de meiden die ongie zijn geworden. Marieke: De lijst wordt inderdaad steeds korter......fijn om te zien Hoe is het verder met jou? Enne we gaan gelijk op. gr vruchtje
IUI MEIDEN Marooz; 1ste iui met 75 IE puregon en pregnyl, NOD 27 juli Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Renate;0077e en laatste iui NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Renate;0077e en laatste iui NOD 30 juli vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl Marooz ; tweede poging IUI met puregon en pregnyl, NOD ? ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, uitgerekend 8 juni mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli Jalena: zwanger na 3e IUI, uitgerekend 3 juli Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.[/quote]
Nikci hoe is het bij jou meis? sens dikkek knuff voor jou, en idd op naar de volgende poging, ik moet nu dinsdag weer beginnen met prikken... bleh....
Hallo, Ik heb deze maand de eerste gestimuleerde IUI gehad. (menopur) De inseminatie is vandaag 12dgn geleden en ik ben vanmorgen ongi geworden, kan dat? Ik heb voor de zekerheid een test gedaan en die was negatief, dus ik ga er vanuit dat het wachten voorbij is. Maar ik vind het wel heel raar dat ik 2dgn tevroeg ongi geworden ben. Zijn hier vrouwen die dit ook hebben gehad?
Hoi Sloppyslayer, Ik werd ook altijd na 11 dagen na de IUI ongesteld, dus het kan wel... Helaas... Sterkte en succes met de volgende poging! @Vruchtje: mijn banner loopt niet helemaal gelijk, ik mag pas eind van de week testen (evt.)... Nog lang wachten dus...
Hoi Marieke21, Dank je voor je reactie, dit geeft me wat gerust stelling Ik ben helemaal niet verdrietig ofzo, ik ga zo gewoon het ziekenhuis bellen en we beginnen gewoon aan de tweede poging. (ja of 92ste )
Poe hee, jij hebt ook al heel wat jaar proberen achter de rug zeg... Ik hoop voor je dat jij ook snel zwanger mag worden!
sloppyslayer; ik werd deze maand ook na 12 dagen ongi, dus ook hier niet de volle 14 dagen, alhoewel het echt doorbreken wel vandaag was... Ook hier gewoon weer verder!
12 dagen is voor mij normaal eigenlijk... zo de 1e clomid alweer naar binnen grrrrrrr maar ja goed dat het er is...hopelijk 2 mooie eieren deze maand...
Ik ben bang dat het hier ook niet goed gaat... Tsjonge, we hebben ook niet veel succes deze maand hè? Nu moet ik een maand wachten, want ze zijn bij mij in het ziekenhuis op vakantie