iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Sens ik moet ook morgen weer prikken en eerste FM is 4 augustus... DUIMEN!

Marieke balen meis.... *knuff*

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,

Lang geleden dat ik hier niet meer schreef (shame on me), hopelijk gaat alles goed met jullie en hebben jullie een leuke weekend achter de rug.

Sens, Nijntje, Marooz, Sloppy, Marieke en alle andere die ongie zijn geworden een dikke knuf. Hou de moed/hoop erin meiden hoe makkelijk het ook gezegd is, ook voor jullie zal een dat aanbreken dat jullie roze staat en mogen blijven staan 9 maanden lang.
    Diegen die op het wachtbankje zitten, veel geduld gewenst en ik duim voor jullie.
    Kortom iedereen een dikke knuffel van mij.

Hier niks nieuws, buiten 2x geprobeerd IUI te doen maar steeds mislukte het en nu op naar de 3de poging voor de 1ste IUI. Zaterdag was ik mijn Primolut vergeten in te nemen maar gisteren bij thuis komst heb ik het weer opgepakt. Zodra mijn regels komen kan ik bellen voor de eerste fm, ben benieuwd en kan niet wachten.

Is het wel voorgekomen dat de man slechte zaadcellen heeft en de vrouw geen natuurlijke eisprong heeft en toch zwanger zijn geraakt bij de 1ste IUI?

3. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Goedemorgen,

Nog geen ongesteldheid hier, wel temp nog laag, sluimerende hoofdpijn, dus het zal morgen wel doorbreken.
    Wat een apart weer hè dit weekend... het heeft bij ons mega geklapt, niet normaal.
    Allemaal succes met prikken en doen, ik houd jullie op de hoogte, maar moet nu echt even dingen afronden vanwege mijn vakantie die eind deze week begint!

Doeg
    Nickiee

4. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Hoi dames,

Hier ziet het ernaar uit dat mijn laatste iui mislukt is en dat ik hier afscheid ga nemen en verder ga naar de ivf.

Ik wens iedereen hier heel veel succes en dat het bij jullie wel mag lukken met iui.

Heb echt een baaldag en nu komt de laatste mogelijkheid om een kindje te krijgen wel heel dichtbij.

Succes hier dames, houdt moed. Ik kom af en toe nog wel eens mee lezen.

XX Renate

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Renate,
    Balen meid, ik wens je veel suc6 en hopelijk brengt IVF meer geluk met zich mee. Laat je gaan als je er behoefte aan hebt, het lucht wel.
    Ik zal voor je blijven duimen meid!
    Liefs...

6. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    IUI MEIDEN

Nickiee 6e en laatste iui zonder hormonen, nod 27 juli
    Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli
    Marieke21;5e IUI Puregon & Lucrin, NOD 30 juli
    Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli
    Renate;0077e en laatste iui NOD 30 juli
    vruchtje; 2e IUI met gonal-f en pregnyl start 1 juli NOD 31 juli
    Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 19 augustus
    Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus
    Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF?
    Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ?
    Jinky; 4e iui in september, nod ?
    Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl
    Marooz ; tweede poging IUI met puregon en pregnyl, NOD ?

ZWANGER DOOR IUI!!

Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam
    Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver
    Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben
    Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje
    Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna
    mandy80: zwanger na 10e IUI, uitgerekend 2 juli
    Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongetje
    Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli
    Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli
    Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus
    Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september
    Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september
    Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September
    Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober
    Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november
    Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november
    Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december ;)
    Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december.
    Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009.
    10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009
    Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren.

De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.

7. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Hallo allemaal,

Net als Zonneschijn (gefeliciteerd!) ben ook ik inmiddels bevallen van mijn IUI-baby. Op 3 juli hebben wij een zoon gekregen. Overigens opvallend veel jongens hier op de IUI-lijst?
    Maar iedereen heeeel veel succes en ook geduld gewenst bij jullie behandelingen! Eens komt de dag...
    groetjes, Jalena

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    He Renate, wat balen ook voor jou zeg! We trekken elkaar wel mee zeg deze keer in de rode dagen... Volgende maand allemaal tegelijk roze! :)

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    HEy Renate... wat ontzettend rot voor je meid... ik ga heel erg hard voor je duimen dat net als bij mijn zus (die nu een tweeling van twee heeft) de eerste IVF raak is... dikke knuffel

Nickie, akelig dat het ook bij jou waarschijnlijk niet raak is deze maand, zullen we gewoon met zijn allen afspreken dat we volgende maand allemaal op roze gaan? Vind ik wel een deal!

Dikke knuffel voor iedereen!

10. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dat weet ik eigenlijk niet maar lijkt me wel, met de hormonen kun je je eisprong regelen en je hubby's zwemmers worden de beste uit gehaald en daarvan heb je er maar 1 nodig... dus kop op meis!

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @renate: ow wat balen meis. Ik kan het me echt zo voorstellen dat alles ff in duigen valt. Dat je het einde ziet naderen...ik hoop snel dat je je toch weer moed in kunt praten dat ook daadwerkelijk deze pogingen een kans van slagen hebben. Een grotere kans dan IUI. Hopelijk valt alles mee....ik ga toch hard duimen dat je heel snel zwanger zult zijn!

@jalene: nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en heel veel plezier en geluk!

@allen die ongi zijn: deal volgende maand roze! Het is echt wel heel triest gesteld deze maand he...:( Dikke knuffff

@allen op de wachtbank: de duimen draaien voor jullie!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Thnx voor je bemoedigende woorden, ik heb er ook alle vertrouwen in dat he on allemaal gaat lukken.

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Zoals je al gehoord hebt van sens we hebben een deal deze maand ;)
    Hoop echt dat we elkaar snel mogen feiciteren... ;)

14. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    en marooz jij bent gependeld voor augustus dus ;)....

bah ben erg misselijk momenteel van de clomid en veel koppijn....en errug down verdorie soms zo lastig om ermee om te gaan....

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    * even een ego berichtje *

Vorige keer 10 dagen na inseminatie dus 12 dagen na pregnyl ongesteld. Nu zit ik op 12 dagen na de inseminatie dus 14 dagen na de pregnyl en temp is nog hoog. Wanneer zou ik eventueel een testje kunnen gaan doen? Wil geen valse test en wil ook niet TE vroeg testen. Ik slaap ontzettend slecht door toch wel de zenuwen, nog wel wat pijnlijke borsten. Wachten het maar af. Nu eerst werken grrrrrrrr

liefs vruchtje

Een extreem dikke knuffel voor de ongie meiden

16. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Vandaag nog testen Vruchtje! We willen toch wel graag één zwanger hebben deze maand!

17. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Jaaaah testen Vruchtje.
    @Sens, ik kan me niet helemaal indenken hoe het voelt met hormonen, maar zoals je het beschrijft kan ik me wel voorstellen dat het niet prettig is. Volhouden hoor, verwen jezelf met een lekker koppie thee en een tijdschrift, gewoon half uur hangen op de bank ofzo.
    @Marooz, goeie deal ;)
    @Renate, heel veel sterkte de komende tijd, niet opgeven hoor!

Hier nog geen nieuws te melden. Geen ongi. Nod was zondag/maandag.
    Lage temp. Geen bruinig slijm, gewoon helder. Geen zwangerschapssymptomen. Negatieve CB digi test vanochtend, overigens lekker confronterend.. "niet zwanger" (dan denk ik .. kom op met dat bloed dan!)
    Vrijdag op vakantie en ik hoop wel dat het doorbreekt vandaag, want dan kan ik lekker aan een wijntje, zwemmen dit weekend zonder gedoe enzo.

Ik ga aan de koffie! (virtueel tong uitstekend naar alle voorschriften voor zwangeren ;))

Doeg
    Nickiee

18. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ow vruchtje je bent onze laatste hoop voor juli dan ;)....

Nickie proost ik zit aan een kop thee....drink geen koffie...

BOEM BOEM BOEM...dat is mijn hoofd momenteel :(

19. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Sens; ja akelig heh die hormonen in je lichaam... doet toch wel wat met je! Lekker verwennen idd zoals nickie zegt! En ik hoop ook dat carulli gelijk krijgt!

Vruchtje; je kan vandaag testen hoor, en idd doen meis, wij willen juli graag afsluiten met een zwangere!

Nickie; hahah ok ik ga me aan de deal houden :) Hoop echt dat het gaat lukken, en dat voor jou de ongi snel komt, die akelige testen ook... wordt je weer zo in je gezicht gemept heh? kop op meis, en idd aan de koffie!

Ego: ik ben weer begonnen met prikken! JOEHOE!en laat de moodswings maar komen! ;)

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ow en we vergeten natuurlijk niet de lijst te updaten he :)...

ik swing vrolijk mee marooz ;)...ik zit in de achtbaan en roetssssssssjjj naar beneden....nu nog het omhoog komen leren :)

Deel Deze Pagina