iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeie morgen dames,

Wat was het vanacht toch benauwd zeg pff, hoop dat het weer nu zo blijft. Gisteren nog wat krampen gehad, en ook mijjn laatste pillen Primolut naar binnen gewerkt en nu afwachten op de duivels. Hoop dat ze gauw doorkomen zodat ik kan bellen voor mijn eerste fm.

Marooz, hopelijk kan ik me er ook bij aansluiten die deal! Je bent weer begonnen met spuiten he, volgens mij ga je er aan verslaafd raken of niet hahah?
    Sens, hoop dat je hoofdpijn gauw overgaat meid. Beterschap en koffieleut ze, ik ga er ok zo een nemen voor mijn hoofdpijn!
    Nickie, ik hoop dat het gauw doorkomt (of eigenlijk niet en dat je zwanger bent) zodat je met een gerust hart op vakantie kan gaan en genieten.
    Vruchtje, mijn duimen maken overuren voor je. We willen nog wel een Juli zwangerschap zien.
    All, dikke knuf meiden!

2. Renate007

Renate007 Actief lid

Mar 17, 2007
    490
    0
    0
    Dag dames,

Mijn afscheid hier laat nog even op zich wachten. Ik heb een afspraak bij de gyn gemaakt, maar die gaat eerst op vakantie.
    Ik kan daar pas 11 sept terecht, maar in de tussen tijd mag ik nog verder met iui, ik blijf nog eventjes hangen hier!

XX Renate

Ps Vruchtje TESTEN! :D

3. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    OWWWWWWWWWW renate dat is nog eens GREAT nieuws! Dan hoor je er hier ZEKER nog ff bij ;) echt super meis ben helemaal blij voor je...

Ben er helemaal happy van...@marooz...goed nieuws daarvan ga je weer ff naar boven ;) :)

4. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja inderdaad dank je wel renate! Sens en marooz weer even in de moodswinglachtbaan omhoog! ;)

Roosje, het is inderdaad verslavend! hahahah Elke dag op dezelfde tijd, tjah daar hou je dan rekening mee! en ja die chocloade rushes die erbij horen mmmmm mjammie!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi hoi allemaal,

Lekker genoten/aan het genieten van het lekkere weer? Verder hoop echt dat het vannacht niet zo benauwd zal zijn als gisteren, je kan weinig slapen met zo een plakweer. Ik benvandaag wezen shoppen en buiten gegeten met een vriendin en haar kleintje, lekker lol gehad maar ook veel leuke dingen gekocht. Zometeen avondeten en dan met een ijsje op het balkon zitten heerlijk (daar gaan de kilo's weer hahaha). Iemand daar ook problemen mee afvallen?

Marooz, gelukkig kun je erom lachen meid. Hoop dat je er gauw voor wordt beloond met echte chocolade rushes hihi.
    Renate, fijn dat je hier nog blijft en hopelijk zal de komende IUI een vrijstelling zijn voor je afspraak de 11 van september.

6. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Roosje; jazeker afvalle is een DRA MA!
    Ik ben zlef echt wel te zwaar en heb een BMI van 33 :-s De gynheeft angegeven dat als de IUI pogingen niet lukken ik alleen door kan voor IVF met een BMI van 30. Dat is nieuw beleid grrrrrr...

Nu moet ik eigenlijk nog zo'n 10 kilo kwijt, maar ik ben al 5 kwijt,(in 3 maadnen!) pffff

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hier ook het wil maar niet lukken :cry: :cry: :cry:, ik heb een BMI van 29.5 en met naar de 24 gaan dus je weet al hoe laat het is. Ik ben een tijdje 6kg afgevallen waarvan 5kg weer bij is gekomen, ik ben een emotionele eter en met de mmm gaat het niet makkelijker dan anders. Ik ga me deze week inschrijven op eensportschool en zat ook te denken om WightWatchers te doen maar ben bang dat ik ga jojo-en alhoewel ik niet ver ben gekomen met gezond eten (3 maaltijden + 3 tussendoortjes, 2 L vocht en 30min p/d bewegen) :cry: :cry: :cry:.

8. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Waarom moet jij naar een BMI van 24? Voor jezelf of van de gyn? Wow dat zou ik echt nooit halen!

Ik ben ook een emotie eter hoor! En hou gewoon van bourgondisch dineren, sávonds wat lekkers op tafel... tjah je kent het wel. Ik ben altijd een hele fanatieke sporter geweest, dus toen danste ik het er wel af, helaas heb ik sinds 1,5 jaar ME, en gaat sporten heel moeilijk, ben in deze periode (schrik niet!) 30 kilo aangekomen :confused: En nu moet er dus toch weer heel wat af...pfffff kop op meis, we kunne het!

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Van de gyn gezien mijn pCO zei die maar weet bij god niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen :cry:. Ik ben sinds mijn trouwen 15kg aangekomen, en die moet ik er nu af zien te krijgen, pff wat een taak zeg. Ik hoop dat het met sporten de goede kant op gaat, ik ken het al te goed meid eten is lekker.
    Ik zeg zo vaak tegen mezef ik kan het maar kom echt niet vooruit hoor, met dansen val je idd veel kilo's af enjammer dat je door ME niet meer kan dansen/sporten.

10. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja ik mis het dansen ook heel erg hoor! Vriendinnetjes van mij die dansen nog heel fanatiek, eentje heeft in de top van nederland gedanst! We zijn allemaal tegelijk begonnen, en zij zijn nu nog zo mooi slank... bleh! hahahaha dat wil ik ook weer! maar ja moet realistisch zijn, als ik nu fanatiek een jive ga dansen dan kan ik daarna met miltsteken op de grond bijkomen ben ik bang! En dan voelen mijn benen de volgende dag aan alsof er 80 kilo lood aan hangt en ze door 1000 bijen gestoken worden! das ook geen pretje!

Is vooral moeilijk dat je gedwongen af moet vallen heh? Iemand anders heeft dat even besloten en wij moeten het maar uitvoeren, das het moeilijkste vind ik, en sonja ben ik ook wel een beetje beu! hahaha :)

11. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    haha lijners...ok ik moet eigenlijk ook afvallen alleen lukt het ff niet met al die troep in mijn lijf ;).
    Dansers? Grappig ik heb ook op redelijk nivo gedanst...helaas bij de scheiding was het gedaan ;). Nu doe ik nog wel een keer body jam ter compensatie haha.

Maar als iemand nog een goede tip heeft om af te vallen...ik houd me aanbevolen!

12. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    hahaha ja idd, wat ik al zei, die chocorushes....echt nie normaal!

Maar even iets heeeeel anders, jullie tempen toch ook? Ik vanaf deze maand ook, en nu heb ik dag 1 36,6, dag 2 ook, en vandaag 36.8! is dat normaal?

13. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ja hoor marooz...gebruik je ook al fertilityfriend? De dagen voor de eisprong kan temp best grillig zijn...vlak voor de eisprong zal ie plots dalen...om vervolgens net zo plots weer te stijgen...

Zit hier aan de pinda m&m's pfffft

14. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    ja ik gebruik idd fertilityfriend, ik dacht even checken! haha ben wel benieuwd hoe het er bij mij uit komt te zien, omdat ik ME heb heb ik vaak koortsaanvallen (is echt klassiek symptoom!) dus tjah ik weet niet hoe duidelijk ie wordt! dank je wel iig voor je antwoord :)

Lekker m&m's! ik ga ook even wat lekkers pakken en dan om half negen voor gossip girl! hahah ben echt verlaafd!

15. Katje2

Katje2 Actief lid

Jul 20, 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    hello,

vandaag zit ik op dag 8, heb ne 5 dagen Clomid 50 mg genomen. vanmorgen heb ik bloed laten prikken, en mijn waarden stonden al vrij hoog, het oestradiol stond 474, wat toch wel al erg hoog is vind ik, donderdagochtend opnieuw bloedafname en echo om follikels te meten.
    k hoop dat ze nie te laat ermee zijn, k voel toch wel wat beweging in mijn buik, het is echt goed aan het werken die Clomid, hopelijk zijn er niet teveel follikels want dan kan de IUI ms niet doorgaan, we zien donderdag wel.

16. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Spannend katje, ik ga voor je duimen dat de FM er donderdag goed uit ziet!

17. Katje2

Katje2 Actief lid

Jul 20, 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    dank je wel, maar vind je ook niet da die oestradiol waarde al vrij hoog is? de vorige keren stond die op dag van de pregnyl spuit nog nooit zo hoog, en nu is het nog maar dag 8 en al zo hoog.
    de verpleegster die me belde zei dat het kan komen omdat er bv. 2 follikels al rijp aan het worden zijn, en dat het daarmee zo hoog is.

18. Sens

Sens Bekend lid

Jun 24, 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @katje Spannend hoor...ik moest even opnieuw lezen door je banner werd ik afgeleid ;).
    Ik heb helaas geen verstand van die waardes...ik heb idd van clomid vaak 2 follikels.

@marooz haha verslaafd aan de choco of gossip girl? ;)
    Tja volhouden met tempen...iedere dag op hetzelfde tijdstip dan zul je wel ondanks ME een profiel ontdekken...

19. nickiee

nickiee Actief lid

Oct 25, 2007
    117
    0
    0
    Hi,

Ongesteldheid hier gearriveerd, niet met bruin slijm vooraf helemaal niks... raar lijf.
    Ik heb toch nog zitten huilen en balen, stom he, terwijl je al weet dat het niet gelukt is.
    Maar ja morgen maar bellen voor mijn evaluatieafspraak en dan lekker op vakantie. Zal wel september worden voor ik weer verder kan gaan.. ff rekenen.

Doeg
    Nickiee
    (die zich op de drop gaat storten en op de bank gaat hangen vanavond.)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nee dat is idd geen pretje, dus laat dat dansen maar achtrwege. Ja precies het is nu gebonden aan mijn kinderwens waardoor je het heel graag wilt doen maar niet kan omdat je het pusht. Mijn probleemzone is echt mijn buik grrrrr, heb zo vaak aan liposuctie gedacht maar werd voor gek verklaard.
    He vraagje wie slikt er foliumzuur? Ik deed het wel en op een gegeven moment ben ik ermee gestopt, waarom weet ik niet zo goed haha. Tempen doe ik niet omdat ik onregelmatige cyclus heb, dus schiet er iet echt mee op ofwel?

Share This Page