iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Hey sens, ik heb mijn fm op cd 9, en vorige keer was mijn ei toen ook al 16 mm... dus je weet het niet, beter te vroege fm dan te laat :confused:

2. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ja ben ik geheel met je eens Marooz...vorige keer had ik op dag 10 al 18mm aan 1 kant :( geen risico want eerst volgende datum was op dag 12...dat vond ik gewoon te laat...wil geen eisprong meer missen ;)

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    nee sens dat kan ik me voorstellen!
    Ik ga voor jeduimen dat er twee zitten, hoop het zelf ook hoor! Dubbele kansen heh ;)

4. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Zeker weten meis ;) heb wel kleffe duimpjes momenteel hoor...wat is het HOT :(

5. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

28 nov 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    :) Gefeliciteerd, Vruchtje! Goed nieuws!

6. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Hoi hoi,

Van de week was ik heel blij dat ik toch nog een iui mag doen.
    Vanmorgen voor een fm geweest, het eerste wat te zien was, was een hele grote cystes van 5 cm.
    Ik mag dus niet starten met clomid en moet over een week terug komen om te kijken of dat hij weg is.

Deze ronde dus geen clomid, waarschijnlijk een iui in eigen cyclus of helemaal geen iui.

Ben weer een beetje verdrietig!

XX Renate

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Marieke, begrijpelijk meid zou ik ook gedaan hebben. Die dingen zijn wel een dure grap hoor, ik hoop dat het nu goed zit met je regels.
    Sens, beterschap meid. En hoe was je 1ste fm?
    Renate, balen meid hier een dikke knuff .

Hier zijn de duivels vandaag gearriveerd, wat ben ik daar blij om zeg. Zometeen de IVF-poli bellen om een afspraak te maken voor de 1ste fm.

Mijn eerste fm krijg ik altijd op cd 12 en daarna weer 3 dagen later, bij de eerste poging IUI was dat geen probleem maar bij de laatste keer waren ze te laat aangezien het toen 3 dagen later al was gesprongen, nu is mijn vraag kan i ze ook zeggen dat ik het om de 2 dagen wil?

8. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    wat vervelend nou weer Renate, ik hoop dat je toch een iui kan krijgen en dat die cyste snel verdwijnt, sterkte!

Alle andere meiden: ook heel veel succes en sterkte!

Groetjes Jinky

9. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    ow renate wat supervervelend is dat nu weer...ik hoop dat die cyste snel weg is....
    Wie weet groeit er toch nog een mooi ei zonder clomid! Ik ga duimen....

@Roos: FM is pas einde van de middag...geniet stiekem nog ff van een lekker dagje vrij ;)

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Geniet ze Sens, groot gelijk heb je hahah.

11. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hey hey,

Hadden jullie al meegekregen vat Rach tegenwoordig ook zwanger is? Ze heeft vandaag positief getest! Rach heeft ook heeeeeel lang hier mee geschreven en ik denk dan een heel aantal haar nog wel kennen :)

Groetjes!

12. Neentje

Neentje Niet meer actief

Yep Marieke had haar in haar topic gebebiciteerd, hopelijk volgen we haar allemaal!

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hier een positieve ovulatietest, moet ik mijn mannetje vanavond maar eens eventjes gaan verleiden :c:
    hihi je weet maar nooit [-o<
    En mocht het daarmee toch niet lukken dan kunnen we over twee weekjes weer aan een nieuwe iui poging beginnen. 8)

14. Neentje

Neentje Niet meer actief

Suc6 Pat, baat het niet dan schaadt het niet toch?

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    zo is dat Roosje, mijn mannetje en ik gaan er weer voor en het is natuurlijk de laatste keer ook gelukt in een rustmaandje. (al gaan we er niet vanuit dat dit een tweede keer lukt)

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Veel suc6 meid en zeg nooit nooit, want ht komt juist wanneer je het niet verwacht!

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Jakkes renate dat wou je nou net niet horen! Hopen dat ie snel weg is meis... ik duim...

Sens en en? Ik hoop dat er mooie eitjes zitten!

18. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hoi,

ik zou het gezellig vinden om met jullie mee te kletsen. Wij hebben inmiddels tussen de 15 en 20 hormoonkuren gedaan. (Ben de tel echt kwijt... :oops:)

Ik ben 1 keer zwanger geweest, maar helaas is dat inmiddels anderhalf jaar geleden mis gegaan.

Ondanks alle hormoonkuren, hebben we het moment van IUI steeds uit weten te stellen. Nu is het moment echter aangebroken, maandag hebben we de eerste!

Groetjes,

Daniƫlle

19. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Danielle klets lekker mee hier welkom!

Helaas weinig positiefs nieuws hier eigenlijk. CD8 was echt te vroeg. Zat wat prut met 1 follikel 11 mm of zo...donderdag terugkomen...hopelijk groeien ze wat beter dan dit :(. Ene kant goed want vorige keer op CD10 18 mm kon niet goed zijn...hardlopers zijn doodlopers...dus ik hoop nu op dieseleitjes :)

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Danielle, welkom heelaas meid. Wens je veel suc6 maandag!
    Sens, hahaha hardlopers zijn idd doodlopers. Hopelijk doen de dieseltjes wel goed hun werk, is donderdag niet een beetje te laat voor een volgende fm?

Hier zijn de krampen zo goed al verdwenen, morgen mijn eerste tablet Clomid slikken Ben benieuwd of het dit keer wel aanslaat...

Groetjes,

Deel Deze Pagina