Daniëlle welkom, ik hoop voor je dat je hier maar voor kort tijd hoeft te zijn en dat je snel in het onderste lijstje terecht komt! Succes Sens ik hoop dat je dieseleitje het goed gaat doen nu, maar is donderdag niet een beetje laat om terug te komen? dan zit je toch al op dag 15?
Mijn gyn die durfde het zo aan...ik ga iig mee lopen ovutesten dan kan ik nog ingrijpen als ik de indruk krijg dat het te laat is...woensdag gaat niet lukken dan moet ik in Enschede zijn in de ochtend...dat zou echt een hele rondreisrace Nederland gaan worden.... Normaal zit ik dan net voor mijn eigen eisprong iig...we wachten het af...een druk en spannend weekje iig voor de boeg... Btw dan is het CD14....ik heb zelfs wel eens een eisprong op CD18 gehad...vreemde cyclus heb ik iig...desnoods ontdooien ze het zaad maar terplekke
He sens, ik had het eventjes snel berekend omdat je zei 11mm en je follikels groeien ongeveer 2mm per dag en dan zou je op woensdag uitkomen met 21mm..daarom dacht ik dat donderdag misschien te laat zou zijn, maar als je ovutesten gebruikt dan ben je ruim op tijd om je eisprong op te sporen, dus dat komt dan wel goed 8) X
hallo allemaal Ik kom er ook maar weer eens bij. Gisteren de eerste echo gehad voor onze tweede IUI. Er was maar één eitje te zien van 10 mm. Vorige keer had ik er drie. Maar goed, was ook nog maar de elfde dag, en misschien zitten er nog een paar verstopt of zo. Moet maandag weer voor een echo. Hoop dat het deze ronde gaat lukken. groetjes miepje
Sens, ok als je met LH-testjes werkt dan is het goed. Nou maar hopen dat het verder goed komt deze cyclus! Pat, hahaha kan gebeuren.
Haha geeft niets meis...beter 2x hetzelfde advies dan geen advies Nou ik hoop dat het goed gaat komen iig...en stiekem nog steeds hopen op minimaal 2 eitjes...die lekker uit gaan groeien... Ze kunnen bij mij wel tot 24mm doorgroeien of zo....
hello, ben hier eindelijk nog eens geraakt. Donderdagmorgen had ik een follikelmeting, k had 1 goeie follikel van 21 mm toen, gistereravond de Pregnyl spuit gezet en morgenvroeg de inseminatie. k Hoop dat het staal van mijn man nu goed gaat zijn, want de laatste keer was het barslecht.
Ohh meiden wat wordt het een spannend weekje.. Allemaal Fm metingen en inseminaties zo te horen... Ik moet morgen voor de eerste FM... vorige keer op CD9 had ik 1 eitje van 16 mm... Dus ben benieuwd! Dikke knuffel uit Friesland!
Pfft toch maar een ovutest gedaan vandaag...ik vrees idd dat ik donderdag niet ga redden...heb ik weer...nu al zeker een halve streep...tjonge...ik had ook al ineens behoorlijke buikpijn...niet gek als alles ineens een groeispurt gaat maken in mijn buik
Hey Sens, ga je morgen het ziekenhuis dan wel bellen? Je mag vast wel eerder komen. Hoop ik tenminste voor je...
vanmorgen de IUI dus gehad, het staaltje was niet zo fameus 3,5 miljoen ingebracht, niet zo heel goed, maar toch al beter dan de vorige maand, toen waren het er maar 840.000, dus ik hoop dat de zaadjes hun weg vinden nu.
@katje: ow meis spannend...nou heel veel beter dus al dan de vorige keer...duimen draaien voor de wachtbank en maak vast wat ruimte voor van de week als ik er naast kom zitten @marieke: ik ga morgen weer een test doen en dan 2x per dag dan weet ik meer of het idd verplaatst moet gaan worden naar woensdag...mijn temp daalde nog niet dus het duurt zeker nog 2 dagen...ik haat echt die eisprong stress zeg...die niet te combineren is met mijn werk gewoon
Hai, Ik heb hier al lang niet meer geschreven maar ik volg jullie verhalen wel allemaal. Voor katje2, ik heb zwanger geworden van de 4e IUI en toen waren er ook 3,5 miljoen goede zaadjes. Alle andere keren was het percentage veel hoger maar juist bij het slechtse resultaat ben ik zwanger geworden. Ik duim voor jullie allemaal! Veel liefs Nataly
Dag dames... Jeetje sens spannend, hou het goed in de gaten hoor! Katje; succes op het w8 bankje meis... hoop dat we alen spoedig volgen! Ik heb net de 1ste FM gehad, links een heleboel (6) kleine eitjes... echt klein.. dus die doen niet mee... en rechts weer eentje van nu 15 mm nog te vroeg om de inseminatie af te spreken dus woensdag FM 2! Dikke kus
zeg marooz je loopt echt kort achter me he ...zit ik op donderdag waarschijnlijk jij zaterdag? :smile:
nou, ik kom ook maar is even langs, heb mijn 4e iui achter de rug, nu weer afwachten t/m donderdag. verschikkelijk wat duren de laatste dagen toch lang... pff kan bijna niet meer w8en..
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 17 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Danjo 1ste IUI met clomid 100 en pregnyl NOD 24 augustus Marooz 2de IUI met puregon en pregnyl NOD 24 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen van een jongen op 4 juli Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongetje Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.