Sens... hahah ja he! vorige keer ook al! haha We moeten elkaar gewoon geluk geven! Ik moet waarschijnlijk inseminatie vrijdag! dus 1 dagje verschil Heeft iemand al wat van Sandra of Paint gehoord? Ik ben echt unhappy vandaag, gewoon een Kut gevoel (sorry voor de taal) En ik stink :-s Ik dnek door de hormonen, had ik vorige maand ook zo erg... bah... dus konstant oksels wassen hihi
Hallo meiden, de eerste IUI is hier een feit... 53 miljoen zaadjes... Volgens mij niet slecht toch? Heb er niet zo veel verstand van. Nu maar duimen, worden weer twee lange weken!
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 17 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Danjo 1ste IUI met clomid 100 en pregnyl NOD 24 augustus Marooz 2de IUI met puregon en pregnyl NOD 24 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen van een jongen op 4 juli Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongetje Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI met Menopur, Pregnyl en Progestan, uitgerekend 11 augustus Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum.
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 17 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Danjo 1ste IUI met clomid 100 en pregnyl NOD 24 augustus Marooz 2de IUI met puregon en pregnyl NOD 24 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje; Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje; Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje; Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongetje Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen van een jongen op 4 juli Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongetje Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 juli Pooltje: zwanger na 1e IUI, uitgerekend 29 juli Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen van een jongen op 29 juli Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. Ik wilde jullie even laten weten dat ik bevallen ben!
Super Mariël, gefeliciteerd! Ook al zo'n mooi mannetje zie ik wel. Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie aan het genieten van jullie kleine grote wonder! liefs, Jalena
Mariël wat een schatje, Van Harte Gefeliciteerd! En wat een ontzettende mooie naam trouwens. Ga maar lekker van je mannetje genieten, -X- Pat
IUI MEIDEN Sanndra;1e IUI Menopur/Pregnyl -NOD 27juli Paint; 2e IUI met pregnyl, NOD + /_ 30 juli Pat; Nog 1 verplichte rustmaand, NOD 17 augustus Sens; 8e IUI (2e na MK) Clomid/Pregnyl - NOD 20 augustus Katrien Duck: 1e IUI op 4 augustus (Puregon en Pregnyl) NOD 20 augustus Danjo 1ste IUI met clomid 100 en pregnyl NOD 24 augustus Marooz 2de IUI met puregon en pregnyl NOD 24 augustus Marieke21;na 5e IUI nu 1à2 maand rust, NOD 25 augustus Skyizthelimit;4e IUI mislukt; 29 juli afspraak in nieuw zkh > over op IVF? Nellas;6e IUI Fostimon en Pregnyl, NOD ? Jinky; 4e iui in september, nod ? Nijntje 1979: Op naar de derde IUI met puregon en pregnyl Roosje : 1ste IUI clomid 150 mg en pregnyl NOD ? Nickiee 7e iui (zonder) hormonen, NOD ? (september?) Renate;0078e iui Toch nog een ZWANGER DOOR IUI!! Aurelie: zwanger na 2de IUI, bevallen op 12 februari van een jongetje Sam Natasja: zwanger na 4e IUI, bevallen op 14 maart van een jongetje Dean Oliver Hippel: zwanger na 6e IUI, bevallen op 21 april van een jongetje Ruben Draaimolen: zwanger na 1e IUI, bevallen op 18 mei van een jongen Zonneschijn: zwanger na 2e IUI, bevallen op ? juni van een meisje; Senna mandy80: zwanger na 10e IUI, bevallen op 4 juli van een jongen Danaé Patrick Jalena: zwanger na 3e IUI, bevallen op 3 juli van een jongen Otter 68: zwanger na 5e IUI, uitgerekend 13 julionbekend Mariel77: zwanger na 5e IUI, bevallen op 29 juli van een jongen Lenn Jannes zwanger na 2e IUI, Puregon en Pregnyl, uitgerekend 5 september Jale zwanger in rustronde!, uitgerekend .. september Nic79 zwanger na 2e IUI, TWEELING uitgerekend 25 September Jea: zwanger na 1e IUI met Menopur en Pregnyl, uitgerekend ... oktober Marisha: zwanger na 4e IUI met Clomid, Pregnyl en Utrogestan, uitgerekend 5 november Waarom zwanger na 2e IUI met 100mg clomid en pregnyl, uitgerekend 9 november Bengel zwanger na 1e IUI na 35 dagen puregon spuiten. uitgerekend 5 december Cilianne zwanger na 6e IUI met Fostimon en Pregnyl (1ste x iui met hormonen) uitgerekend 27 december. Nataly: zwanger na 4e IUI met Clomid 100 en pregnyl, uitgerekend 4 januari 2009. 10uss;zwanger na 4e IUI met Clomid en Pregnyl, uitgerekend 16 Maart 2009 Stef78; zwanger na 2e IUI Clomid/Pregnyl - uitgerkend ca. 20 maart 2009 Vruchtje24: zwanger na 2e IUI Gonal-f en Pregnyl - uitgerekend rond 9 april 2009 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. De lijst staat op volgorde van nod / uitgerekende datum. heb even de kleuren aangepast bij jongen meisje pooltje heeft een mk gehad en otter is onbekend ze is al 43 weken en een paar dagen zwanger
Super gefeliciteerd Mariel met jullie prachtige zoon. Onwijs leuke naam ook . Geniet maar lekker van de kraamtijd. groetjes vruchtje
Super score joh Daan. Dit moet gewoon goedkomen. Hoop zo dat we er dan samen van kunnen genieten liefs vruchtje
Zo mijn ei is onderweg. Morgen weer een FM staan. Het zal erom hangen heb nog geen echte piek...maar dat kan morgen anders zijn . Mijn NOD zal waarschijnlijk wel een beetje opschuiven door mijn ietsje late ei
wie heeft er 2 weken na de iui negatief getest? en ook nog niet ongesteld? wat heb je toen gedaan? kan niet nog een paar dagen w8en eigenlijk
Hoi Visje, Ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt dat je het ZH het beste even kan bellen? Groetjes!
Och lieve Visje... Wat naar zeg. Ik leef heel erg met je mee. Mijn 5e IUI is ook mislukt, dus wij zijn op weg naar nr. 6. Maar geef de moed niet op hè! Eens komt de dag dat wij aan de beurt zijn!