Dank je roosje.... ja konden we er maar wat van zeggen heh...ben wel heeeeel benieuwd naar hoe die morgen is.... hoop hoog! ik duim ook voor jou meis! Danjo, ja we lopen gelijk heh! Spannend! en ook hoge temp, hoop dat ie van jou morgen weer wat stijgt meis! spannend! lekker slapen meiden!
Goedemrogen dames! Nou hier temp vanoochtend weer 0.2 naar beneden... Nou moet ie morgen of gelijk zijn of weer wat omhoog gaan, als ie zakt weet ik al hoe laat het is.... getver... had wel hele goede hoop! Hoe is het de rest van de dames?
Lafo thanks meid we doen ons best Marooz hier is tempje ook wat gezakt na de 36,7 we moeten morgen maar weer afwachten tis niet anders.
Dag meiden, Ik voeg me bij deze aan het rijtje IUI toe, zal voor ons de 4de worden. Vandaag bij de gyne geweest, bloed geprikt om waardes te checken en verder met 1,5 ampul menopur. Het zag er allemaal prima uit, de cyste die ik in februari had is weg en alles was perfect. Dus op naar de volgende ronde, vanavond beginnen met spuiten en dan maandag terug naar ziekenhuis. Zie wel op tegen het spuiten weer, heb altijd erg veel last van de Menopur maar heb wel vertrouwen in de IUI. Hoe is het hier met iedereen?
oeps meiden dat klinkt niet goed die temp....blijf wel duimen... hier is temp nog steeds rond de 36,7...ik heb me maar voorgenomen er niets uit te concluderen want deze cyclus verliep sowieso niet normaal...wel balen maar ik heb dus weinig verwachtingen deze maand... en roosje als ik jouw temp had...dan had ik koorts...boven de 37,5 is echt abnormaal voor mij...hopelijk halen ze iets uit je bloed...
:c: Ja heh sens... verdikke me.... ik w8 morgen af... misschien krijgt ie ineens de geest! als ie gelijk blijft of omhoog gaat is het nog niet voorbij! [-o< welkom Wicked! en succe meis, idd prikken is altijd weer vervelend, heb je ook last van bijwerkingen? ik alleen van ale: ... val zo paar kilo af omdat ik niet kan eten... :-k Nou ja ik mag wel wat kwijt dus niet heel erg hahahah Ik zal weer aan het werk
Hoi dames, Hier een telefoontje gekregen van de gyn dat ik voortaan anaf cd 10 moest empen om verwarring te voorkomen en ik ben door verwezennaar de huisarts om een blaasontsteking uit te sluiten. Woensdag een afspraak staan voor urine test, verder is mijn temp nog steeds 37.8 Voel me echt kl**** vandaag, last van Hoofdpijn Misselijkheid Veel plassen Vreetbuien (lees ongezonde dingen) Chaggie en heel erg moe Keelpijn (amandelen) Steken in nieren en buik Opgeblazen buik/gevoel Genoeg geklaagd, we wachten het af, ik mocht de 27ste testen (ipv 31ste) indien ik niet ongie ben tegen die tijd. Liefs,
Ahh roosje, dat is een hele waslijst aan narigheid Hopelijk kan de dok je helpen, ik duim dat je je snel beter voelt.
Welkom wicked succes met spuiten. Ik ben benieuwd als deze poging mislukt start ik met gonal-f. Zeg Marooz had ik beter puregon kunnen vragen dan val ik meteen ook wat af . Tje Roosje denk ook dat je een ontsteking hebt of iets hopelijk voel je je snel beter....marooz we pikken gewoon ieder 0.2 graad van roosje af ...haha Wat duurt wachten langggggggggggggg
Sens, hahaha dat kan ook idd een paar graadjes van mij nemen. Het wachten werkt op de zenuwen pfff. Volgende keer vanaf de insiminatie 2 weken op vakantie, merk je niks van het wachten hahaha. Ik ga even liggen dames want voel me ook nog eens licht in mijn hoofd.
Lieve roosje... wordt maar snel beter meis... klinkt idd als een ontsteking bah bah bah.... hoop dat je snel op knapt... en dat de ongi dan maar gewoon mag komen of een rappe posi test AUB! Sens, hahahah ja vragan om puregon! hahahah Ik ben in twee maanden niet schrikken 10 kilo kwijt! Ik voel me akelig meiden, heb krampjes dat ik denk mwahhhh die ongi komt er denk ik aan.... grrrrrr
He Marooz, thnx meid. Niezen is er ook bij komen kijken, ik denk dat ik en griep ga vatten en een ontsteking heb. Ja van mijn mag het einde naderen hoor, kan dit niet langer hebben.
He gets Roosje je klinkt echt ziek...een beterschapsknuffel! Wow Marooz...daar teken ik voor die 10 kg dan ben ik bijna weer op normaal gewicht . Balen meis als het weer mislukt is...nog ff doorduimen hier... Maar hier moet morgen of overmorgen de temp echt gaan stijgen...pfft...het kan nog
Hahah ja veel kilo's heh! En zoals het nu lijkt gaan daar aankomende weken nog een paar bij komen! Das iets minder natuurlijk... Temp is hier weer 0.1 gedaald... als ie niet snel gaat stijgen is het gebeurd... had ik eigenlijk wel verw8, voel me gewoon niet zwanger.... ben er wel een beeeeeeeeeeeetje down van.....
Ow meis...wat een !@#$%^& weer. Ik vrees dat ik je 0.1 heb gepikt...bij mij was het erbij gekomen... Neem een baaldag Marooz...en verwen jezelf lekker ergens mee. Hier wel een zwanger gevoel..zal de pregnyl zijn die een loopje neemt met mij bah wel misselijk aantal momenten over de dag ...want nu pas is er een eventuele innesteling hahahaha .
Ohh sens ik gun je die 0.1 hoor! Ga keihard duimen dat het bij jou raak is! Dat verdien je gewoon! GO SENS! Die baaldag komt als de duivels arriveren dnek ik... grrrr maar dat ze gaan komen weet ik 99% du tjah... en het rotte is, je dnekt gelijk waarom lukt het nou niet,alles is toch goed?... grrr kan mezelf wel gek denken...lol