iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Oh Marjo, wat ontzettend naar voor je! Sterkte meid. Echt vervelend :cry: Ik denk aan je!

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Bedankt meiden! Jullie zij kanjers!

Ga het ff proberen te verwerken, maar geef niet op hoor! ;)

Blijf duimen voor jullie....ons!

Groetjes Marjo

3. Aurelie

Aurelie Bekend lid

31 jan 2007
    500
    1
    0
    teamleader
    Brabant
    Hallo Dames van de grijze zondag,
    Wat onwijs k*** voor jullie! Ik had het jullie allemaal zo gegund. Maar met de lente in aantocht, gaat het tij vast keren en zijn jullie allemaal zwanger in de volgende ronde.
    Ik duim voor jullie! groetjes, Aurelie

4. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Meiden, ik heb een vraagje. Ik kom net van een FM. Ik had er één van 13,5. Nou wil de dokter woensdag pregnyl zetten en dan vrijdag inseminatie. Maar dat is toch te vroeg? Ze insemineren niet in het weekend, daar zal het wel mee te maken hebben.
    Pregnyl bij 20mm is toch het mooiste?
    Hoop dat jullie het weten.
    Bedankt alvast, veel liefs

5. martina

martina Actief lid

7 jan 2007
    104
    0
    0
    omgeving utrecht
    Ha Moah,
    De grootte van de follikel is niet de belangrijkste factor bij het zetten van de Pregnyl. Een eventuele LH-piek speelt ook mee, net als de 'normale' duur van de folliculaire fase bij jou.
    In een eerdere posting in dit topic (van anderhalve week geleden) heb ik uitgebreid uitgelegd wat mijn gyn zei over het moment van de Pregnyl. Wellicht kun je dat even teruglezen.
    Het verschilt nl. van persoon tot persoon hoe groot de follikel is; er is wel zoiets als een 'minimale' grootte bij de eisprong, nl. zo'n 16 mm. Uitgaande van een groei van 2 mm per dag zou jij vrijdag overigens al op een follikelgroottte van 21 mm zitten, en dat klinkt goed...

Succes!
    Martina

6. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden.....zit nog steeds op het bankje.....de spanning stijgt!
    Het zal ons toch ook wel een keer gegund zijn... [-o<

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg

8. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Muuske,ik leef met je mee!

9. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Ik ook Marjo!
    en Patricia: blijf daar waar je bent (op het wachtbankje!)...
    Fingers are crossed for you here
    love
    Luisa

10. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Bedankt meid! Ben jij ook nog steeds bij dokter Wissmann? ;)

11. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Janna, welkom hier op het forum.
    Len ook voor jou was het een grijze zondag, wat ontzettend balen zeg. En muuske ook voor jou kl*te, dit had ik al in jou eigen topic geschreven.
    Daarintegen, Patricia ik/wij hopen dat jij goed vastgekleeft zit op het bankje en er niet van afvalt. Spannnend. Maar dit geld ook voor hope en de rest van de wachtbankmeiden. Toi toi toi. :thumup:
    Vanochtend heb ik bloed geprikt voor HSG, hepatitus en HIV, dus schema voor IVF is begonnen.

12. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Lisette: Wens je heel veel suc6!

groetjes Marjo

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Yeeeees we kunnen beginnen! ik ben ongesteld geworden!
    Ik mag op dag 5 de clomid nemen (was van dag 3 uitgegaan maar met mijn cyclus 29 dagen dus op dag 5) en ik mag 9-3 voor de eerste follikel metings echo! joepie!

Zo, ik ga ff ongesteld zitten wezen

14. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Meiden,

Patricia ik hoop zo dat het goed gaat! Er moet toch haast wel iets tegenover staan, al dat grijze zondag geweld!
    We duimen!

Dank je wel Lisette voor het welkom Ik ben erg blij met jullie ervarings verhalen! Ik sta toch vaak alweer buiten bij de gyno en dan bedenk ik ineens drie vragen die ik had willen stellen! Je krijgt hier zoveel info...

En Natasha, veel succes die eerste ronde, ik heb 7 maart mijn follikel meting.... nog even wachten he.....

Liefs Janna

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Janna,

Ja nog even wachten, maar ach die 11 dagen kunnen er ook nog wel bij, we hebben al zo veel gewacht, wat jij? ja toch? hihihihi

16. Janna72

Janna72 Lid

12 jul 2006
    43
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou Natasje zeg dat wel, we hebben flink wat ervaring bij elkaar hier!

Al zeg ik het zelf :)

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahaah al dat gewacht hihihi

18. Hope2007

Hope2007 Lid

14 feb 2007
    63
    0
    0
    Ladies ik had 13-2 mijn eerste IUI gehad. Vandaag ongi geworden. Woensdag ga ik beginnen met clomid en 5 maart echo. ...

groetjes

19. Len

Len Lid

24 dec 2005
    55
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Hoi allemaal!

Niet normaal al die verdrietige berichten van het afgelopen weekend, maar ik ben er weer bovenop. Ik geef niet op, nooit! Dus ga met volle moed weer door naar de volgende ronde. Nummer 27 als ik het goed heb.

Het rare is, dat ik al vanaf mijn 14de een grote kinderwens heb (maar natuurlijk wilde wachten tot mijn 25ste ongeveer) en ook altijd heb geroepen dat het bij mij juist niet makkelijk zou gaan. Dat gevoel heb ik altijd gehad en uitgesproken naar vrienden en nou klopt het dus ook!

Had ik nou maar nooit die gedachten gehad haha. Mijn vrienden vinden het zo bizar.

Voor we met de IUI begonnen kreeg ik het sterke gevoel dat het op deze manier wel vlot zou lukken, dus ik hoop echt dat ik op mijn gevoel kan afgaan.

Ben blij dat ik jullie heb om over dit onderwerp te praten. Wij begrijpen elkaar inderdaad!

Meiden, ik wens jullie allemaal weer heel veel succes voor de volgende ronde! Mag het een vruchbare maand zijn.

Liefs Len

20. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    He bah Hope, niet leuk! Houd moed en er komt een tijd............... :D

Deel Deze Pagina